*Bešeňová*

Prázdniny sa už pomaly končia a s rodinou sme šli na taký jednodňový výlet do aquaparku Bešeňová. Cesta mi viac menej ušla rýchlo. Zabila som sluchátka do uší, zavrela oči a relaxovala. Keď sme prišli do Bešeňovej pri vchode nás vítal tuleň.Teda aspoň si myslím, že to bol tuleň. Posúďte sami. Bol veľmi zlatý už z diaľky nám všetkým kýval. 
Na vstupenky sme museli čakať dlhšie, pretože im vypadol systém. A tak pomaly ako sme čakali, tak ľudia pribúdali. Nakoniec sme sa dostali k pokladni. Potom sme už iba šli do prezliekárni a potom do bazénov. Vnútorné aj vonkajšie bazény či už v lete alebo v zim sú ozaj úžasné. 
Ak chcete rodičov vytiahnúť niekde do aquaparku určite chojte do Bešeňovej. Veci sme si dali na lehátka a potom šup do bazéna. V jednej veľkej miestnosti boli tri bazény. Jeden detský s fontánou, oddychový (sedací), plavecký a vonku boli dve vírivky. V plaveckom bazéne je tobogán, trisky a chŕliče vody. 
Toto však nie sp jediné bazény v celom areály, ktoré sa vnútorné. Patrí sem aj "Zábavno - Adrenalínová zóna". V prvom bazéne atmosféru mora a morského príboja s umelým vlnobitím. To bolo najväčšia sranda, keď ste to nečakali a zobrala vás taká vlna. Presne ako na mori. Potom tam bol taký menší bazén, v ktorom mohla mať tak voda 30 cm, ale tam bol hrad s detskými vodnými atrakciami, šmýkačkami, mini-toboganmi, vodnými delami a striekačkami... Na vrchole toho hradu bolo kýbeľ, ktorý sa naplnil a vylial sa na všetkých, ktorý boli v tom hrade. Všetci kričali a jačali od radosti.
 A potom môj ocko s mojím krstným vymysleli, že keď sme už tu a môžeme behať po všetkým bazénoch čo tak, keby sme sa kúpať vonku. Tak ako blázni sme utekali vonku do teplých bazénov. Je to ináč super, keď v takej zime idete v plavkách po vonku a potom do takej teplej vody. Ináč vonku boli vtedy 4°. Všade bola para, že sme skoro nikoho a nič nevideli.

S maminkou a bratom 
A potom tá nešťastná cesta z bazéna dnu. Ani na telesnej som tak neutekala ako v Bešeňovej. A potom sme sa už iba iba kúpali a túlali všade možne.V Bešeňovej je vraj jeden z najdlhších toboganov na svete. Netuším, ktorý to bol, pretože všetky boli dlhé. Moji rodičia a krstný rodičia šli na tobogany. Ja som sa neodvážila, ja sa bojím toboganov. Závodné tobogane so zvukom a silou motora formule F1 alebo jazda so špeciálnymi svetelnými a zvukovými efektami.
 Zrazu začalo vonku pršať a zároveň aj mrznúť, tak sme sa pobrali domov. V obchode so suvenírmi sme si kúpili mince s logom Bešeňová. 

Tak a to je celý dnešný článok. Dúfam, že sa vám článok páčil. Môžete sa tešiť na ďalšie články z vianočnej edície. Ak máte otázky, nápady píšte buď do komentárov alebo na FB  stránku, ktorú nájdete TU! Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov. Mám Vás rada :* AHOJTE :*

2 komentáre:

  1. V bešeňové jsem ještě nebyla ale chci se tam podívat a fotky a popis od tebe mne k tomu jen a jen donutil alespoň vim jak se mužů s rodinou vydat další víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My vždy s rodičmi chodíme do Aquacity Poprad alebo Tatralandie, ale v Bešenovej sme ešte neboli. Super tie fotky vyzerajú, už viem kam nabudúce pôjdeme :D hlavne tie tobogány ma oslovili ♥ ach milujem tobogány. tu je môj blog: http://mivafashion.blogspot.com/ :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.