*Pretty Hurts*

"Som tučná ! Mám veľký zadok ! Mám malé prsia ! Nemám dokonalú postavu ! Mám veľmi veľké brucho ! Musím schudnúť !" 

Najčastejšia otázka, ktorá vychádza z našich úst. A nehovorte mi, že nie. Každá ste si to aspoň raz v živote povedala. K napísaniu tohto článku som sa inšpirovala z pesničky od Beyoncé Pretty Hurts (odkaz nájdete TU!). Od mala nám naše mamy tĺkli do hláv, že sme ich krásne princezničky. Mali pravdu ? 

"Chudnem, aby som bola pekná. Kydám na seba tonu make up-u, aby som zakryla tie hrozné vrásky čo mám" 

CHUDNUTIE - BULÍMIA
Priznám sa aj som chcela veľmi veľa krát schudnúť. Lenže časom ma to prešlo, lebo som si uvedomila jednu dôležitú vec. 
  Každé telo je nádherné, či už budem mať 200 kg alebo 50 kg. Či sa budem po ulici gúľať alebo budem mať svaly väčšie ako chlapi. Nepočúvajte druhých, ktorý hovoria vety typu : 
  • Dokonalé vlasy
  • Dokonalé zuby
  • Perfektná postava
  • Najštýlovejšie oblečenie
  •  Viac make upu je lepšie 
Hlúposť !  A výhovorky, že chudnem kvôli tomu, aby som sa chlapcom páčila je somarina. A vy to všetky veľmi dobre viete. Ak sa vám bude chlapec posmievať za vaši postavu, výzor je to len zakomplexovaný chudák. No a čo, že som tučnejšia ? No a čo, že nemám dokonalú postavu ? No a čo, že mám malé prsia, ale veľký zadok ? Ak vás nejaký chlapec, kvôli tomuto nechce zabudnite na neho. Raz príde správny chlap, ktorý vás bude mať rád a nebude taký úbohý, že bude obhrýzať kosti. (Vychudnuté dievčatá - anorektičky), ktoré keď sa pozrú do zrkadla vidia :
Práve pre tento článok som oslovila 20 dievčat a spýtala sa ich jednu jednoduchú otázku.Ako dopadli výsledky ?
Väčšina z vás hovorí nie. Baby prosím Vás. Tento článok som napísala práve kvôli tomu, aby ste si všetky uvedomili, že každé telo je nádherné a kvôli hlúpym poznámkam druhých sa nebudem trápiť a chudnúť alebo priberať. 
SOŠ podnikania Trenčín spravila pred 2,5 rokom  Vzdelávací projekt venovaný anorexii a bulímii. Je jedno či budete chudé, tučné alebo neviem aké. Každý vás bude mať rád takú aká ste. Ak sa potrebujete zdôveriť, alebo čokoľvek mi napísať môžete na moju FB stránku (TU). Tak to je na dnes všetko. Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov. Mám Vás rada :* AHOJTE :*

4 komentáre:

  1. Velmi pěkný článek a skutečně pravdivý, nejhorší je, že kvůli internetu a médiím obecně, se v dnešní době za dokonalou krásu považují na kost vyhublé modelky. Je to smutné, ale pokud má člověk věci v hlavě srovnaný, tak se nenechá strhnout. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný článok a máš pravdu - raz príde chalan ktorému sa budeš páčiť... keď som začala chodiť s mojím, bola som jak knedla, vyše 70 kilo a lubil ma, teraz mám o 10 kilo menej a lubi ma stale tak isto.... chudnuť by mali dievčatá len pre seba ale musia aj vedieť, kedy je z čoho chudnúť a kedy už len treba spevniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne o tomto som písala. Nech je dokonalé ostrihaný, má tehličky alebo je úplne dokonalý, ale hlavné je, aby nás ľúbil, takú aké sme naozaj a nie preto či sme štíhle, vychudnuté alebo tučné.

      Odstrániť
  3. Krásný a pravdivý článek! Pokud se člověku lidé smějou, nejsou to pravý přátelé a ten správný kolektiv, protože by kaýdý měl člověka milovat takového jaký je. A už právě proto, že mají například silnější postavu a lidí se jim za to smějí, dokazuje, že mají i silnou povahu a dokáží to ustát!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.