*ROK 2015*


Nikdy som si to tak nevšímala aké farby sú trendy alebo sú IN v tomto roku, až kým som nenašla na stránke "Nákupných maniačok" článok práve o tomto.Spoločnosť Pantone na základe podrobných vnútorných analýz určuje každoročne jednu farbu, ktorej na celých 12 mesiacov „prischne“ prívlastok „top“, či „tá, bez ktorej akoby si behal nahý“. Farbu, ktorá od 1. januára zohrá po zvyšok celého roku celospoločensky najvýznamnejšiu úlohu a s ktorou sa budeme vídať nielen na červenom koberci. Kľúčovou farbou roku 2015, ktorej odtiene budeme vídať od šiat do divadla až po návliečky na podušky, je pre tentokrát tmavočervená, odborne nazývaná MARSALA. Čo si pod týmto neznámym názvom predstavujete ? Synonymum od sýtej červenej, alebo vínovo červenej. 
Na rok 2015 som sa viac menej tešila, pretože ja si dám každý rok nejaké predsavzatie, ktoré ma po 3- 4 mesiacoch prestane baviť a zabudnem na všetko. Za nami je ďalší rok a mali by sme si povedať - čo bolo, bolo a už to nezmeníme. Je to minulosť, ktorá mohla byť pre niektorých šťastná a spomínajú na ňu v dobrom, alebo naopak bola smutná a väčšinu dní sme boli mrzutý, smutný, nahnevaný. Zatvorme teda všetky dvere a okná za minulosťou. Spomínajme na to dobré a zabudnime na všetko zlé. 
Na rôznych stránkach si viete nájsť vaše horoskopy a do detailov si prečítať, čo vás čaká v tomto roku. Časopisy ako EMMA, EVA, MADAM EVA, JOY, LA FEMME, COSMOPOLITAN,.... dávajú rôzne darčeky na začiatok roka ako sú diáre, horoskopy, ponožky, linka od Essence, ..  Trošku odbočím od dnešnej témy a chcela by som sa vyjadriť k obálkam niektorým časopisov. Vyšla nová Eva a na titulnej stránke je asi najkrajší a najsexy Čech. Nie je to nik iný ako sám Ben Cristovao. 
Píšete, že aké je to hnusné, že sa vyzliekol. Načo je tam tá mašľa. Je to nechutné. Ako dobre beriem. 100 ľudí - 100 chutí. Ale je to fešný chlapec, má čo ukázať tak neviem aký problém máte. Samozrejme to nejaký "INTELIGENTNÝ" anonym písal, ktorý neotvoril celý časopis. Zistili by ste, že Ben sa tam nevyzliekol úplne. A tá mašľa znázorňuje Valentínsky darček. Ľudia aj čítajte a potom komentujte.
No vrátime na naspäť k téme ROK 2015.
 Čo som si pre vás pripravila ? Len tak v krátkosti mojim pravidelným čitateľom (ktorým ďakujem, že čítajú môj blog) načo sa môžete tešiť v tomto roku.
  • Valentínsky špeciál
  • Photoshoot
  • DIY
  • Recenzie
  • Crazy Summer 
  • Bloggerday
  • a samozrejme čo sa udeje za celý rok nejaký tie články 
Toto bolo v krátkosti. Mám toho veľa pre vás pripravené, čiže sa máte načo tešiť. Tak to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil.  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU! Mám Vás rada :* AHOJTE :*

1 komentár:

  1. och božeéé EVA top♥ BEN top♥
    megáááá
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.