Ženské zbrane #1

Ako si vybojovať to čo chcete ?? Ako spraviť to čo si zaumienime ? Sme ženy a preto máme svoje ženské zbrane, ktoré používame, keď niečo potrebujeme, chceme. V dnešnom článku som sa rozhodla, že tieto ženské zbrane spolu odhalíme. V čom sme my ženy také výnimočné a vieme dosiahnuť, to čo si zaumienime. Sú proste veci, ktoré na nás druhý ľudia nemajú radi. Jednak preto, že sú pre nich otravné, nevedia na nich reagovať. Všetky ženské zbrane používame často proti ním, ale aj proti sebe.
1. PLAČ
My ženy sme strašne citlivé a preto sa za každú hlúposť rozplačeme. Z pracovných záležitostí, problémy v rodine, problémy v škole, s kamarátmi čokoľvek. Preto sa musí každá vyrevať.  Deň čo deň, každá žena na svete sa rozplače bez dôvodu. O ženskom plači by sa dala napísať aj kniha. Cez život žena preplače asi 16 mesiacov. Zdá sa mi to málo, keď si predstavím ako ja často plačem. Keď neplačeme kvôli škole, priateľom, frajerovi plačeme kvôli tomu, aby sme si niečo vydobyli. Toto kúzlo alebo čaro však nefunguje vždy. Rozplačeme sa a hľadáme pomoc alebo útechu u niekoho iného. Potrebujeme pomôcť s úplnou hlúposťou. Ale keď máme skutočný dôvod, pre ktorý plakať vtedy nás odbijú so slovami "Neplač, všetko bude fajn !" 
PREČO ŽENY PLAČÚ ?? 
2. ŽIARLIVOSŤ 

" Žiarlivosť je drak, ktorý popraví lásku pod zámienkou, že ju udržiava nažive."

Hovorí sa, že žiarlivosť je korením lásky. Lenže aj pri príprave jedál to nesmieme s korením preháňať. A tak isto je to aj zo žiarlivosťou. Neviem čím to je, ale ja sa priznám som strašne žiarlivá čo sa týka chlapcov. "Žiarlivosť je hrozná vášeň podobná láske, nechce však dobro milovaného, ale jeho závislosť a svoje víťazstvo nad ním."(Henri-Frédéric Amiel). Lenže nie vždy žiarlime, len na partnera. Žiarlivosť je aj to, keď závidíme našej susede, že si kúpila nový zadok, alebo kamoške, že šla na drahú dovolenku.
3. Ohováranie vs. neškodné klebety
Keďže sme ženy je jasné, že sa medzi sebou ohovárame. Kto s kým, kde, prečo, čo nové ... ?? Ženy ohovárajú druhé ženy, pretože sú pre nich zaujímavejšie, krajšie, výnimočné v niečom, majú niečo o čom oni samy túžia. Nech je to už čokoľvek. Medzi ohováraním a neškodnými nie je v podstate žiadny rozdiel. Ohováranie ako ohováranie. Len primitívny a zakomplexovaný ľudia môžu toto robiť. Trápi ich niečo a svoje starosti a problémy zakrývajú takto.
4. Čarovná veta : "Všetko je fajn!"
Keď žena povie "všetko je fajn" nič nie je fajn. Základné pravidlo, ktoré by mal každý muž vedieť. Väčšinou to hovoríme mužom, ktorý sa nás spýta či nám niečo je ? Sme podráždené, zduté, frustrované, vystresované. Odbijeme ich slovami "Nechaj ma na pokoji, všetko je fajn!". Chudáci muži, majú s nami starosti.
 Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky aspoň trošku páčili.
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU!  Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:*  
Nová facebooková stránka : TU! 

11 komentárov:

  1. Pekný článok, ale skôr by som ho nazvala, čo robí ženy ženami alebo niečo také. Keď som otvárala tento článok išla som ho čítať v domienke, že tu budú vymenované veci, ktoré ženy robia aby si niečo vydobili u mužov. Toto boli veci, ktoré robia ženy bežne, pretože napríklad takpu žiarlivosťou alebo ohováraním so nič nevydobijeme :)) Samozrejme nebuď na mňa teraz nahnevaná, nehejtujem ťa, len hovorím, čo si myslím :)

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor, ale predbiehaš trošku. Všetci si myslia, že ženy svojimi zbraňami ovládajú mužov. Áno je to pravda, ale to až v ďalšom článku. Takéto články budú mať viac častí :) ale ďakujem ešte raz :)

      Odstrániť
  2. Asi by som to tiež nazvala trošku inak.. Ale inak pekný článok! :) O plakaní a žiarlivosti asi každá vieme svoje :D A o ohováraní fu už tu toho bolo toľko ,že sa už nad tým asi ani nezamýšľame.. A však my vieme :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty čuš isto aj ty ohováraš ....a netrep, že sa nezamýšľaš keď ohováraš kade ideš a nesnor sa už ona ťa nechce

      Odstrániť
    2. to si mohla napísať aj bez anonymu :DD ^^

      Odstrániť
    3. Naco aj tak ma nepoznáš ..hh

      Odstrániť
    4. Jj jasne :D hlavne ze IP adresa pc hovori nieco ine :DDD

      Odstrániť
    5. čo iné hovorí ? :)

      Odstrániť
    6. už neklam :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.