Every

Nikdy som si nemyslela, že môj prvý rok na gymnáziu ubehne tak rýchlo. Píšem to, ako keby som ja bola maturantka a popri tomu o mesiac (dúfam, že úspešne) skončím prvý ročník. V dnešnom článku by som sa s vami chcela podeliť o moje kozmetické úlovky za mesiac máj, moje zážitky, spomienky a nezabudnuteľné chvíle. Po nejakom mesiaci sa mi nazbieralo trošku viac vecí a tak zaslúžia si byť v samostatnom poste. Tak pokračujte v čítaní a prajem Vám krásny víkend. (Dúfam, že sa mi podarí nafotiť niečo, avšak určite sledujte môj INSTAGRAM.)

Začneme najprv kozmetickými vecami. Mojou novinkou je lak na nechty od Maybelline. Už dlhšiu dobu som si chcela kúpiť kvalitnejší článok, ktorý by vydržal "neobdrvený" viac ako dva dni. A samozrejme celkovo ma zajala značka Maybelline. Maybelline Colorama lak na nechty som kúpila v DM drogérii. Práve tento rad lakov je ten správny pre vás, dokonca aj keď ste náročná na odtiene, pretože odtieňov je až 31. Lak sa vďaka špeciálnemu štetcu ľahko a pohodlne nanáša, rýchlo zasychá a má dlhodobú výdrž. Ja som si vybrala taký svetlo ružový odtieň. Taký cukríkový. Čo Vám určite môžem odporučiť je, že použite viac vrstiev laku, aby farba bola sýtejšia a žiarivejšie. 
 Ak máte problematickú pleť a žiadny špeciálny prípravok nefunguje, každá z nás siahne po korektore, ktorý všetky nedokonalosti zakryje. Používala som korektor od Essence 01, ale chcela som vyskúšať niečo iné. Práve preto som siahla po korektore Miss Sporty PERFECT STAY. Má tekutú konzistenciu a dokonale zjednotí pleť. Vaša tvár nebude vôbec oranžová. Ja som ho kúpila v drogérii DM a je to odtieň 001. Krytie by malo vydržať 10 hodín. S týmto stotožnená nie som. Vydrží dosť dlho, ale 10 hodín to nie je. 
Keďže ja si žehlím vlasy skoro každý deň - a tým si ich samozrejme aj ničím, kupujem si ochranný sprej na vlasy, ktorý chráni vlasy pred teplom žehličky, fénu, kulmy a pod. Poskytuje vlasom ochranu až do 200 °C. Už som vám tento sprej raz spomínala na blogu. 
Poslednou kozmetickou vecou je kondicionér v spreji od SYOSS, ktorý sa okamžite postará o vlasy, vlasy sa Vám budú ľahšie rozčesávať a samozrejme dodá vlasom objem. 
Maminka mi doniesla darček a v podobe tohto malého "čuda".= hrebeň/kefa a zrkadielko. Je to darček, ktorý ste si mohli dostať, ak ste si kúpili ženský magazín EVA. 
Poznáte to, keď čítate knihu alebo pozeráte film a skončí to napínavo, a vy len čakáte na ďalšiu časť, a pokračovanie príbehu ? Presne toto práve zažívam ja. Zamilovala som si knihy od autorky Kiery Cassovej, ktorý napísala 3 knihy Selekcie a štvrtá ma momentálne čaká niekde v regále. 
Ďalšia vec, o ktorú sa chcem s vami podeliť sú fotky zo školy. My sme taký fotogenická trieda a veľmi radi sa fotíme. Selfíčka musia predsa byť a ešte keď skoro celá trieda má snapchat. Ďalšie fotky vznikli, pretože sme mali tú príležitosť ísť do Viedne a niektorí z nás nešli a ostali v škole. Piatok (20.5) bol taký voľnejší, pretože sme sa lúčili s maturantmi. Po tretej hodine sme mali nástup pred budovou, kde si nastúpila celá škola. Po celej ceremónií sme sa pobrali do tried a štvrtáci chodili po triedach, podávali nám ruky a lúčili sa. Nespríjemní Vám deň, keď dostanete pusu od najkrajších chlapcov na škole. Poriadne nám popísali tabuľu a oktáva nám vybrala aj dvere. Naozaj niektorí boli naozaj veľmi milý, usmiali sa (to bola viac ako polovica), ale našli sa aj taký, čo sa na mňa ani nepozreli.
Piatky bývajú celkovo veselé a po škole som sa s mojou kamarátkou Zuzkou vybrala do mesta. Boli sme v H&Mku, kde sme si skúšali tieto krásne šaty, po ktoré si pôjdem v pondelok, pretože sa mi strašne páčili, super mi sadli a neboli ani drahé. A samozrejme kávička nesmie chýbať, len Zuzička bola strašne netrpezlivá a chcela len behať po meste. Keďže sa maturanti lúčili každému profesorovi alebo zamestnancovi školy dávali ružu, takže sa ušlo aj môjmu ockovi, ktorému som ružu zobrala a trošku si ju privlastnila. 

4 komentáre:

  1. Ten lak je peknučký :) a Cassovej knihy už mám tiež za sebou spolu s recenziou samozrejme :) http://bookthoughtdream.blogspot.sk/2016/04/selekcia.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak je peknučký :) a Cassovej knihy už mám tiež za sebou spolu s recenziou samozrejme :) http://bookthoughtdream.blogspot.sk/2016/04/selekcia.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lak má ozaj nádhernú farbu, nejaký podobný si zháňam :) Vďaka za tip! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laky od Maybelline mám veľmi rada, konkrétne tento má krásnu farbu:) Ochranný sprej od Balea používam aj ja, aj keď trošku iný a som s ním veľmi spokojná:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.