Spring Balea



Najviac zo všetkého ma na blogovaní bavia beauty príspevky. Neviem ako vy, moje kolegyne (pretože ja Vás neberiem ako súperky), ale je to vzrušujúce, keď testujete nové veci, inšpirujete sa, fotíte a pomáhate vlastne sama sebe, byť krajšou. Dnes som si pre Vás pripravila zaujímavú recenziu, ktorá sa bude týkať našej pokožky. Keďže máme najkrajšie ročné obdobie, JAR a všetko sa prebúdza, prichádzajú s ňou aj nové zmeny. Akonáhle zasvieti trocha slniečko, všetci odhadzujú kabáty a s chuťou sa mu vystavujú na obdiv. Jarné slniečko je prefíkané, má veľkú silu a naša plať nie je pripravená naň. Preto sa pred slnečnými lúčmi musíme chrániť. V spolupráci s Drogériou DM mi prišiel balíček, v ktorom som si našla jarnú novinku, ktorú si aj vy môžete zakúpiť. Tou novinkou je produkt značky Balea, konkrétne Balea Body Mousse. 
Keďže zima našu pokožku vysušuje, potrebujeme ju nejak hydratovať -  zvlhčiť, aby vyzerala, čo najlepšie. Práve tento Balea  Body Mousse krásne rozmazná našu pokožku. Ako prvé ma hneď upútal obal. Nemôžem si pomôcť, ale ja väčšinou kozmetiku vyberám podľa farebnosti. Perfektne zapadne do vašej kúpelne či izby. Potom je to jeho krásna vôňa, ktorá je zložená z jojobového oleja a hroznových jadierok. Je to veľmi príjemná vôňa, taká svieža jarná. 
Predstavte si citrónovú zmrzlinu ! Určite Vám tečú slinky a dostali ste na ňu chuť. Citrónovú zmrzlinu spomínam práve preto, lebo podobnú konzistenciu má aj tento skvelý produkt. Krém je potrebné poriadne vmasírovať do pokožky. Krásna a svieža vôňa Vám ostane ešte dlhú dobu na pokožke, čo je ďalšie obrovské plus. Rýchlo sa vstrebáva, čiže nemusíte dlho čakať, kým vám "uschnú" nohy alebo nejaká iná časť tela. 
 Je to úplná novinka, takže určite Vám ju odporúčam. Čo sa týka ceny, vôbec nie je drahý. Cena je 2,59 €. Keďže tu máme za chvíľu leto a dovolenky, určite si ho môžete vziať aj tam. Slnko nám vysušuje pokožku a odoberá hydratáciu, a práve tomu môžete zabrániť. Kúpite ho v každej Drogérii DM. Ďakujem Natali &Vero, že mi ho poslali a mohla som vyskúšať tento super produkt. Som veľmi rada, že vždy mi poškvalitné produkty, na ktoré vždy môžem napísať pozitívnu recenziu. 

Tak šup, šup do regálov ! Určite na Vás netrpezlivo čaká.
Ak máte skúsenosti s podobnými produktmi, napíšte mi dole do komentára. :)    

3 komentáre:

  1. Skoda ze DM neposiela blogerkam s ktorymi spolupracuje aj vyrobky znacky Alverde. Baleu velmi nekupujem.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám Baleu veľmi rada, po dlhšej dobe som sa k nej vrátila a som za to rada :) Na to aká je lacná je neskutočne dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento krém aj ja momentálne skúšam a je super, Balea výrobky mám veľmi rada:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.