LOOK #4

"Ó šaty utkané z jahodovej peny,..." 


My, ženy, jednoducho milujeme fintiť sa. Nezáleží na tom kam ideme (na oslavu, ku kamarátke, vyniesť smeti), ale vždy musíme vyzerať TOP. Nevynecháme žiadnu príležitosť, aby sme sa mohli pekne obliecť, namaľovať, učesať a samozrejme zažiariť. Všetky chybičky zmetieme zo zemského povrchu, aby sme mohli vykročiť ako dámy.
Šaty sú asi najobľúbenejšia vec, ktorú ženy a dievčatá rady nosia. Cítime sa v nich uvoľnene a hlavne sexy. Vytrčíme svetu naše krásne nohy, ktoré obujeme do topánok na vysokom opätku. Už som Vám to X-krát spomínala, že ja opätky nenosím, lebo by som bola až príliš vysoká. Preto v outfitoch sú skoro vždy tenisky alebo baleríny. Je nutné si zapamätať, že rôzne situácie si vyžadujú rôzne šaty. Nemôžete na honosnú svadbu prísť v plážových šatách. V obchodoch nájdeme obrovské množstvo rôznych šiat od výmyslu sveta. Máte aj vy niekedy dilemu v obchodoch a neviete, čo si od radosti vybrať. Ja som podobnú dilemu mala hneď na začiatku tohto týždňa. Ono sa to začalo skôr, keď som bola na nákupoch s kamarátkou Zuzkou, ktorú pozdravujem, pretože je chorá. Po dlhšom rozhodovaní a diskutovaní s mojou maminkou som si kúpila hlavný kúsok tohto článku. Sú to tieto krátke šaty bez rukávov a s takýmto zaujímavom vzorom. Práve pre to som si ich vybrala. Majú hlboký výstrih na chrbáte a krásnu kruhovú sukňu. Strašne mi to pripomína také indiánske vzory. 
Keďže ráno nie je vždy počasie také ako by som si ho predstavovala a až poobede sa škvarím, doplním do tohto outfitu rifľovú bundu, ktorá má na okraji striebornú reťaz. Raz som Vám ju fotila na blog.  Na toto fotenie som trošku nahovorila svojho malého brata. Síce to bol tvrdý boj, ale napokon to zvládol a myslím si, že výsledok je celkom fajn. 



 Šaty - H&M, kabelka - New Yorker, okuliare - GATE, rúž - Makeup Revolution

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.