DM BOX #3

Niekedy len tak rozmýšľam nad šťastím. Mám ja vôbec šťastie ? Keď sa zamyslíte aj vy, zistíte, že v niektorých veciach ani nie. Možno, že nemáte šťastie v láske, nie ste milionár, ale za to máte rodinu, ktorá Vás ľúbi, ak ste študent, máte dobrý prospech v škole a pod. Začala som písať o šťastí z jedného prostého dôvodu. Už tretíkrát som vyhrala DM BOX. Chcem sa veľmi pekne poďakovať DM Drogérii, že som ho mohla dostať a mať doma na poličke ich produkty. Vždy som bola s DM balíčkami spokojná a tak isto to bolo aj teraz. Avšak je mi to už hlúpe chodiť do ich predajne a vždy odchádzať s balíčkom. Čo už! :D 


 Postupne Vám všetky produkty z balíčku predstavím. Ako prvá je to telová emulzia Red Love s inšpiratívnou vôňou kokosu a broskyne poskytne vašej pokožke magický zážitok. Je to veľmi pekná vôňa, ktorá sa bude páčiť každej z Vás. Receptúra s arganovým a marulovým olejom hýčka a hydratuje pokožku. Zažijete jemnú starostlivosť o vaše telo.O čistiacich obrúskoch Nivea som Vám už článok písala. Veľmi sa mi osvedčili a bola som veľmi rada, že som si ich v balíčku našla. Jemne a rýchlo vyčistia pleť, vôbec nedráždia pokožku. Sú vhodné pre všetky typy pleti a zvládnu očistiť make up aj vodeodolnú riasenku. Ďalej som v balíčku našla Himalaya Herbals Krém na nohy, ktorý môžete vyhrať v GIVEAWAY. Špeciálny krém, ktorý zmäkčuje stvrdnutú pokožku nôh a odstraňuje z nej zrohovatené bunky. Krém obsahuje výťažky z látok s dôležitými vlastnosťami:
  • silná antimikrobiálna činnosť
  • pôsobí ako keratolytický agent
  • pôsobí chladivo na zapálenú kožu
  • zjemňujú a vyhladzujú pokožku
Gliss Kur Oil nutritive, šampón - Šampón na vlasy náchylné na štiepenie končekov. Receptúra s 8 vzácnymi skrášľujúcimi olejmi a keratínom hĺbkovo regeneruje vlasy bez zaťaženia. AJ tento šampón sa mi veľmi osvedčil. Už som Vám ho spomínala v niektorom článku na blogu. FELCE AZZURRA Sprchovací gél - Sprchovací gél s bambuckým olejom je jemná zmes červených bobúl, pomarančových kvetov, jazmínu a gardénie, v pozadí vystupuje santalové drevo a vanilka. Bambucký olej je zdrojom vysokého množstva vitamínu E, ktorý umožňuje hydratáciu pokožky. Na môj vkus, tá konzistencia nebola taká ako pri väčšine sprchových géloch. Bol príliš riedky a preto sa aj rýchlo minul. Ináč má veľmi peknú vôňu, dobre pení. Essence Čistiace pásiky na nos - O týchto pásikoch sa dozviete viac v ďalšom článku, pretože ma veľmi zaujali a zaslúžia si vlastný článok. Balea Gél na holenie - Gél na holenie s aloe vera a avokádovým olejom bude hýčkat vašu pokožku už počas holenia, a to vďaka bohatému očetrujúcemu hydratačnému zloženiu. Na vodou navlhčenú pokožku naneste trochu gélu a rovnomerne rozotrite do jemnej peny. Pokožku po holení dôkladne opláchnite.Má takú čudnú vôňu, ale inak je fantastický. Kým som ho nepoužívala vždy po holení som sa vyhádzala. Teraz to úplne prestalo a som s ním veľmi spokojná.


2 komentáre:

  1. Jéé, ten vypadá skvěle, závidím, že máš takové štěstí a máš ho už potřetí!

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ake super veci. :) Ja som tiež mala šťastie na fb, teraz už len čakám, kým mi boxík dorazí :)
    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.