❤ Sunday ❤


Nedeľa patrí k dňom pokoja, relaxu a oddychu. Posledný deň v týždni môžete zavŕšiť rôznymi spôsobmi a máte veľa možností, čo by ste počas nedele mohli robiť. Dnešný článok bude patriť práve tomuto dňu. Chcem sa s vami podeliť o moju nedeľnú rutinu. Keďže nedeľa je deň pracovného pokoja, mala by mať pokoj aj naša pokožka, vlasy a celkovo naše telo.
 V nedeľu zásadne nikde nechodím. Teda snažím sam pokiaľ nie sú prázdniny. Myslím tým žiadne nákupy, prechádzky v prírode alebo kávičkovanie s kamarátkami. Cez víkend vstávam okolo deviatej, pretože musím dospať, čo som cez týždeň nestihla. Rannú rutinu Vám nemusím opisovať. Potom sa učím do nejakej tretej. Ak mi vydá čas, tak Vám pridám nejaký článok alebo fotky na FACEBOOK či INSTAGRAM.  
Večer nasleduje moja dlhá rutina. Za mesiac október, medzi moje najobľúbenejšie sprchové mlieka patrí Palmolive Naturals Irresistible Softness. Má krásnu vôňu exotických kvetín, ktoré rozmaznajú vaše zmysli. Obsahuje zvláčujúce mlieko a 100 % prírodné výťažky z orchidey. Asi všetky dievčatá a ženy si vlasy umývajú v nedeľu. Ja používam momentálne Gliss Kur Oil nutritive, šampón, ktorý sa mi veľmi osvedčil a som s ním veľmi spokojná. Zabraňuje štiepeniu končekov až do 90 % a dodáva vlasom pružnosť a zdravo vyzerajúci lesk. Nemastiaca receptúra s 8-imi vzácnymi skrášľujúcimi olejmi vlasy umýva a zároveň vyživuje. Receptúra taktiež vlasy obohacuje o keratín, ktorý zvnútra regeneruje štruktúru vlasov. Končeky sú zacelené a chránené. Pre pružné vlasy so zdravo vyzerajúcim leskom. Čo sa týka kondicionérov,  používala som Niveu, Dove ale aj Syoss. Teraz, na lepšie rozčesávanie používam ULTIMATE REPAIR EXPRESNÝ REGENERAČNÝ KONDICIONÉR. Špeciálna receptúra s 3x vyššou koncentráciou tekutého keratínu dokonale regeneruje vlasové poškodenia a obnovuje vlasovú štruktúru.  Znižuje lámavosť vlasov až do 95%. Už dlhšiu dobu ho používam a som s ním veľmi spokojná. Nastriekate na mokré vlasy a ostanú krásne lesklé. Okrem neho používaj aj Syoss Volume Collagen & Lift = bezoplachový kondicionér v spreji na jemné vlasy bez objemu. Vyberám ich podľa toho či chcem mať ráno rovné alebo vlnavé vlasy.
V minulom článku som Vám písala, že som vyhrala DM BOX, v ktorom som si našla  Balea Gél na holenie. Ak patríte medzi tie ženy, ktoré sa majú problém pri holení s nepríjemnými vyrážkami, ktoré nechcú zmiznúť, tento gél Vám pomôže. Na pokožku nemusíte naniesť veľké množstvo a všetky chĺpky ľahko odstránite. Po holení použite telové mlieko. Gél môžete použiť aj viackrát do týždňa a nebude dráždiť pokožku. Ja používam Dermacol AROMA RITUAL BODY LOTION IRISH COFFEE, ktorý pohladí vašu pokožku a zanechá ju zamatovo hebkú. Veľmi sa páči, má krásnu vôňu, ktorá na tele ostane dlho. Používam ho večer a ešte ráno cítim kávu. Okrem toho používam aj telové mlieko Balea Body Lotion Ure, ktorý je tiež super. Avšak nemá žiadnu výraznú vôňu, je veľmi jemný a skvelo hydratuje a regeneruje pokožku.  
Čo sa týka odličovania, používam novinky do Nivei (čistiace obrúsky, dvojfázový odličovač,..). Musím používať produkty na citlivé oči, pretože sa mi stalo, že použití nejaké odličovadla napr. od Garnieru mu trošku napuchli oči a očerveneli, čo nie je dobré. Odličujem sa každý deň, keďže sa stále maľujem do školy.

Ďalej používam môj milovaný MARK SCRUB, o ktorom som Vám článok už písala a bola som s ním veľmi spokojná. Perfektne vyhladí a zjemní pokožku. Ako píše na svojom obale, pobije sa s celulitídou, akné, striami či ekzémom. Mám ho s citrusovou príchuťou. Takou novinkou, čo som doteraz nepoužívala sú čistiace pásky od Essence pure skin. Keď sa povie čistiace pásky, ktoré čistia tvár, istotne Vás napadne, že to nemôže byť pravda. Avšak tieto pásky skutočne pomáha. Nie na 100%, ale z časti áno. V obchodoch nájdete dva druhy. Na nos a na tvár - oblasť brady a čela (T-zóna). Nepostupovala som podľa návodu na obale, ale spravila som to trošku inak. Najprv som si poriadne naparila tvár, opláchla ju teplou vodou a nalepila pásky. Pásky sa majú používať na mokrú tvár. Na tvári som ich nechala 10-15 minút. Následne som pásky dala dole. Ak sa pozorne pozriete uvidíte, že páska/lepidlo na páske vytiahlo čierne bodky. Mali by zlepšovať pleť a pomáhať prevencii proti čiernym bodkám, ale s tým stotožnená nie som.
Posledná vec, ktorú v nedeľu robím je lakovanie si nechtov. Keďže je jeseň, rozhodla som sa, že Vám ukážem moje tri najobľúbenejšie laky, ktoré cez tieto mesiace používam. Ako prvý je taký bordový od Miss Sporty, potom je to Nude lak od NYC a posledný je matný bordový, ktorý mám z Kozmetiky MOJE.

2 komentáre:

  1. Pěkný článek :) taky si obvykle v neděli dělám volný den pro sebe,učím se,dám si vanu a prostě si pořádně odpočinu :)
    Chci se zeptat,kolik si dala za ty čistící pásky na obličej? Ráda bych je vyzkoušela :)
    A kde sháníš ten mark scrub?
    Přeji hezký zbytek dne :)
    essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mark je super, tiež ho používam!:) Ja mám nedeľu väčšinou cestovaciu, keďže priateľ je z Košíc a nedeľu idem od neho vždy domov ale tiež si raz za čas spravím takýto svoj deň:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.