Krásna každý deň

Bio kozmetika alebo prírodná kozmetika je v posledných rokoch veľkým trendom. Jedná sa kozmetiku vyrobenú z čisto prírodných látok s veľkým množstvom vitamínov, hydratačných látok a antioxidantov, ktoré podporujú a stimulujú prirodzené funkcie našej pokožky. Spravidla neobsahuje žiadne syntetické látky, ako sú konzervanty, farbivá alebo parfémy. 




Prírodná a bio kozmetika by nemala dráždiť pokožku, preto je veľmi vhodná pre alergikov a všetkých, ktorí majú problémy s citlivou pokožkou. Nezaťažuje životné prostredie. V spolupráci s Krásná Každý Den som si pre Vás pripravila recenziu o dvoch produktoch, práve z tohto eshopu. Aj na facebook som Vám pridávala fotku. Ešte cez prázdniny mi prišiel balíček, v ktorom si našla kondicionér a kvetovú vodu. Veľmi sa mi páči, ako eshop Krásná Každý Den balia balíčky. Je to veľmi roztomilé a produkty majú zaujímavé balenia. V eshope naozaj nájdete všetko, čo súvisí s kozmetikou pre ženy, mužov alebo aj pre deti.




 Tak ako prvý by som Vám predstavila Kondicionér pre kompletnú starostlivosť o vlasy. Je značky Skin Blossom. Keď si kupujete kondicionér, vyberiete ho podľa toho aké typ vlasov máte, načo slúži daný kondicionér, čo vlasom poskytne. Presne takto som ho vyberala aj ja. Tento organický kondicionér je bohatý na živiny, mal by zjemňovať vlasy a dodávať im lesk. To všetko vďaka špeciálnemu zloženiu a obsahu pracaxi oleja pochádzajúceho z amazonského dažďového pralesa. Rozmarín povzbudzuje vlasovú pokožku. Bergamot chráni a posilňuje vlasové korienky. Palmarosa hydratuje, mix citrusov dodáva lesk. Keď mi príde nejaký nový produkt, vždy sa teším sa na testovanie a inak to nebolo ani teraz. Kondicionér ma dobrú hustú konzistenciu, ľahko sa nanáša. Má takú typickú prírodnú vôňa, ktorá je príjemná. Nie je výrazná a na vlasoch ju veľmi necítiť. Avšak mne tento kondicionér vôbec nevyhovuje. Použila som ho dvakrát a začala ma strašne svrbieť hlava. Najprv som sa zľakla, či nemám nejakých partizánov v hlave, ale potom ma napadlo, že mám nový kondicionér. Potom ako som ho prestala používať, svrbenie prestalo. Možno je to iba môj názor a u vás sa svrbenie neobjaví. Avšak nemôžem ho odporučiť. Cena : 9,99 €
 S druhým produktom som už bola spokojná. Je ňou organická kvetová voda - Levanduľa lekárka. Tak levanduľa sama o sebe má krásnu vôňu a ešte krajšiu farbu. V kozmetike sa používa ako do kúpeľov, ale využijete ju aj v kuchyni ako bylinku na dochutenie jedál či ako čaj. Skvelo sa postará o vašu pleť. Výborne sa hodí na ošetrenie zmiešanej až mastnej pleti so sklonom k tvorbe akné, pôsobí blahodarne proti ekzémom, lupienke a dermatitídam. Zmierňuje podráždenosť, podporuje hojenie rán a jaziev, jemne dezinfikuje a regeneruje pokožku. Jej vôňa má antistresové účinky, je liekom na nespavosť. Je to vlastne čistý BIO produkt, ktorý neobsahuje žiadny pridané látky ani alkohol či syntetické vône. Na povrchu pokožky vytvára aktívny hydratačný a ochrannú vrstvu so zjemňujúcimi, upokojujúcimi a hojivými účinkami. Kvetovú vodu určite odporúčam. Cena : 4,90 € 
 Ak uvažujete si túto kvetovú vodu kúpite, tu je tabuľka vôní a použitia. 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.