❤ Friday ❤

Piatok, si myslím, že  patrí k najobľúbenejším dňom väčšiny obyvateľov. Celý týždeň iba posúvame očami ručičky na hodinách, aby sa už ťažké dni plné papierov alebo v mojom prípade plné školy, písomiek a skúšania skončili a prišiel krásny piatok. 
Skúste sa tak zamyslieť a napíšte mi dole do komentára, čo Vás ako prvé napadne, keď sa povie piatok. Poobede, keď prídem zo školy nie je nič krajšie, keď viem, že nasledujúce dni nemusím vstávať a nasleduje krásny víkend, cez ktorý si oddýchnem. S piatkom sa spája aj číslo 13. Podľa rozšírenej povery sa považuje za nešťastný deň. Práve o ňom bude dnešný článok. Pripravila som si pre Vás pár typov ako si užiť, čo najlepšie piatok. Či už s kamarátmi, s rodinou, s frajerom alebo len sama. (She/He is alone.) 

 
1. Party hard
To je asi najčastejšia činnosť, ktorú mladí ľudia robia. Zoberte kamarátov a vyrazte si niekde do mesta alebo na dedinskú zábavu. Týmto sa chcem aj poďakovať všetkým zúčastneným piatkovej „diskotéky“, ktorá bola v mojej dedine. Skvelo sme si zaspievali a zatancovali a som veľmi rada, že som spoznala nových ľudí.
2. Babský večer
Vyžeňte rodičov von z domu a pozvite si k sebe kamarátky. Pozriete si spolu romantický film, pri ktorom budete všetky plakať, zjete niekoľko balíčkov chipsov či pukancov a skvelo sa porozprávate. Alebo si zahráte spoločenské hry. „Fajčite“ solené tyčinky alebo si nalejte jablkový džús a tvárte sa, že je to exkluzívne víno, ktoré Vás stálo celý majland. 
 3. Boyfriend
Ak máte frajera ste šťastná žena. Možno?! O tom potom. Piatky sú najideálnejšie dni, kedy si môžete spraviť pekný večer s priateľom. Navarte mu večeru, zapáľte sviečky, pustite dobrú hudbu a chlapec bude v siedmom nebi. Ak frajera nemáte, maznite sa s vašich domácim maznáčikom.
4. Bláznim sa
Neviem, či sa Vám to niekedy stalo, ale zapli ste si hudbu a doma ste sama tancovala. Ak to nerobíte, vyskúšajte. Je to strašne super! Zapnite si vašu obľúbenú hudbu a tancujte svoj vlastný štýl. Nemusíte sa báť, že sa Vám niekto bude smiať za vaše pohyby a popri tomu chudnete. Takže to má veľa pozitívnych vecí. A navyše Vás susedia nebudú mať radi.  
 5. Výlet
Výlety sú taká samozrejmosť. Nemusia to byť nejaké dlhé a náročné túry, pri ktorých budete zomierať. Môžete ísť do kina na dobrý film, na nákupy (veď predsa prišla zima a treba naplniť poličky v skrini), na kávu a podobné aktivity s kamarátkami, s rodinou,..

3 komentáre:

  1. Super článek. :) Já pítek většinou trávím tak, že si zajdu s kamarádkami na kávu a popovídáme si co je vše nového, nebo si doma pustím nějaky super seriál či film, nebo si taky ráda přečtu knížku, či si čtu další blogy. :) Zajimavý nápad na článek, libi se mi tvůj styl psaní i blog máš ho moc hzeký, dávám odběr! :) taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně mi tam zanechat odběr ,budu moc ráda. :)♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa s piatok napadne takmer okamžite víkend a aj môj priateľ, keďže je z Košíc a sme spolu iba cez víkendy a práve piatok za ním vždy cestujem alebo on večer príde:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Piatok ... pre mňa znamená konečne voľno. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.