..boobs

I keď tvrdíme, že sme spokojné so svojimi prednosťami, vôbec to nie je pravda. Každá žena by chcela na svojich "dvojičkách" niečo zmeniť. Buď sú veľmi veľké alebo malé, majú nežiadúci tvar a pod. Hlavne v období každá túžime po objemnom hrudníku, keď nakoniec zistíme, že sa ho nedočkáme, nemusíme zúfať. Skúste sa nemiesto smútku z toho tešiť. My vám na to dáme hneď zopár dôvodov. Práve v tomto článku som si pre Vás pripravila niekoľko výhod malých pŕs. Užite si článok.
Poďme najprv na výhody malých predností. 
1. Môžete chodiť "naostro" - Ženy s malým poprsím si môžu dovoliť nenosiť podprsenku aj celý deň a nikto si to nevšimne a nemusia sa báť, že budú pôsobiť vulgárne. Zároveň pokojne môžu nosiť všetky možné výstrihy a rovnako tak siahnuť po modeloch s odhaleným chrbtom, ktoré si ženy s veľkým poprsím nemôžu vôbec dovoliť. Pokožka žien s malými prsiami je navyše pružnejšia. Zoberte si taký overal. Je to najlepšia vec práve v lete. Ak je voľný, že Vám nie je obtiahnutý, pokojne si nemusíte dávať podprsenku a i tak budete vyzerať skvelo. Navyše sa nebudete potiť a nemusíte prať. 
 2. Spodná bielizeň - Dámy s veľkými prednosťami si ťažko hľadajú tú správnu spodnú bielizeň. Podprsenky s malými košíkmi sú dostupné vo všetkých možných prevedeniach a nikdy sa nemusíte báť toho, že vo vašej veľkosti budú len asexuálne „babkovské“ modely. Taktiež môžete experimentovať so všetkými strihmi. Ak však chcete, aby vaše prsia vyzerali plnšie, siahnite po push upke, ktorá Vám ich nadvihne a navyše ich budete o číslo väčšie. 

3. Žiadne bolesti chrbty - Nemusíte sa trápiť, že Vás neustále bolí chrbát, že musíte cvičiť, aby ste sa uvoľnili. Chrbtica žien s malým poprsím je vystavovaná menšej záťaži, keďže ťažisko sa nachádza práve na hrudi.
4. Športovanie - Ak sa pozriete do novín či  na televízor, všetky športovkyne majú malé prednosti. Okrem Sereny Williamsovej. Už  som Vám to spomínala, že som na základnej škole hrávala volejbal. Napríklad aj pri takom volejbale je lepšie mať malé prsia ako veľké. Lepšie sa skáče na sieť. Určite viete o čom píšem. Alebo pri takom behaní. Nemusíte sa báť, že Vás vaše dvojičky prefackajú. 
5. Zmena - Stále máte istotu, že sa to môže zmeniť a prsia Vám môžu narásť. Jednoduchšie je dať si prsia zväčšiť ako zmenšiť. Navyše stále nič nie je stratené. Vaše poprsie sa môže meniť aj v neskoršom veku či tehotenstvom a dojčením. Len pozor na všelijaké diéty. Tie sa Vám môžu vypomstiť a môžete svoje "krásky" stratiť nadobro.
6. Muži - V nejakých novinách som čítala, že v dnešnej dobe chlapov vôbec nezaujímajú prsia. Skôr je dôležitý zadok. Pri malých prsiach máte istotu, že sa Vám chlap bude dívať do očí a bude Vás ľúbiť pre to aká ate a nie preto, že máte päťky. 

A keď chcete nosiť výstrihy, tak si ich jednoducho dokreslite. Všade na internete nájdete mnoho tutoriálov a návodov ako to spraviť. Dúfam, že som Vám aspoň trošku pomohla a článok sa Vám páčil. Tento článok patrí medzi "múdre články", čiže je to môj osobný názor a postoj, čiže sa nemusí stotožňovať s Vašim názorom.

1 komentár:

  1. Ahh, toto je úplne cute článok! A poznám to, moja sestra a mamina si robia stále srandu, aké mám krpane a ja sa len vždy usmejem a som spoko:)
    http://alicahladna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.