Victoria's Secret #2


"Krása ženy nespočíva v šatách ktoré nosí, v postave akú má, ani v spôsobe akým si češe vlasy. Krása ženy musí byť v jej očiach, pretože tie sú bránou k jej srdcu. Miestu kde sídli láska."
Dokonalú ženu si každý z nás predstavuje po svojom. V poslednej dobe som si všimla aj na ženách aj na mužoch ich vône. Samozrejme som ich neočuchávala ako pes, to si o mne nemyslite. Taká bláznivá zas nie som. Niekedy prejde okolo mňa niekto a ja len ucítim, väčšinou krásne vône. Ak aj vy chcete mať na sebe krásnu vôňu, tento článok bude pre Vás skvelou inšpiráciou. V spolupráci s notino.sk som dostala balíček, v ktorom ako prvý produkt bol telový sprej pre ženy Victoria's Secret Aqua Kiss. Tieto "Viktorky" sú veľmi obľúbené medzi blogerkami a posledný článok o nich sa Vám veľmi páčil. Všetky, ktoré môžete nájsť v eshope notino.sk majú 250 ml.
 Sprej má veľmi pekné balenie. Keďže ja milujem tyrkysovú farbu, vôbec som neváhala a siahla som po tomto. Mimochodom sa mi perfektne hodí na poličku do izby. Obal zdobia krásne modré kvety.

rain-kissed freesia & daisy
freesia baigné de
pluie et marguerite

Mala som ju na dovolenke a bola som s ňou spokojná. Hodí sa do každej kabelky, vôbec sa Vám nevyleje, takže si ju naozaj môžete vziať zo sebou všade. Skôr sa hodí na leto ako na chladné ročné obdobia. 
 A teraz prejdeme na to, čo Vás všetkým zaujíma a to je vôňa. AQUA KISS má veľmi peknú vôňu a je veľmi príjemná. Ako som Vám spomínala hodí sa na leto, pretože je to svieža a ľahká vôňa, ktorá je typická svojou kvetmi. Vôbec nie je nejaká výrazná alebo vulgárna. Nemusíte sa báť, že Vás od nej bude bolieť hlava. Bohatá svieža zmes frézie a sedmokrásky. Osviežte sa vôňou od Secret Garden, plnou hydratačného aloe vera a upokojujúceho harmančeka.

Hlava
sedmokráska
Srdce
 frézia, harmanček
 Základ
aloe vera

Frézia je kvietok, ktorý väčšina z Vás asi nepozná. Je to veľmi pekný kvet, ktorý má krásnu vôňu a hodí sa podľa mňa každej žene. Mne osobne táto vôňa sadla úplne na jednotku. Vydrží také 3-4 hodinky. Vôňa sa mi však natoľko páči že to používam ako parfém počas dňa. Ďalej prejdime na konzistenciu. Tekutina  má svetlo modré farbu. Najviac sa mi na "Viktorkách" páči, že nefarbia oblečenie, čo je obrovské plus. Cena telové spreju je v každom obchode či eshope odlišná. V notino.sk ju kúpite len za 11,80 €.



Ak máte skúsenosti s inými vôňami alebo inými výrobkami od VS budem rada ak mi napíšete Váš názor :)

4 komentáre:

  1. Nějakou vůni z této VS řady bych také ráda zkusila, ale zatím jsem se ke koupi nějak nedokopala :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam doma Love Spell, je tiež žasná vona.. určite všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.