GIVEAWAY

 Ahojte :) Zdravím všetky dámy, slečny, možno pánov. Prvý týždeň v škole je už konečne za nami. Celý týždeň som sa tešila na piatok a dopadlo to veľmi zle. Podvrtla som si členok, takže teraz sedím iba doma a nemôžem ísť nikam. 
Tentokrát som si pripravila úplne prvú GIVEAWAY a strašne som z nej nadšená. Konečne sa mi podarilo niečo takéto zorganizovať a dúfam, že sa bude aj Vám páčiť. Dajme tomu, že to môže byť Back to school GIVEAWAY. Produkty, ktoré môžete vyhrať si pokojne môžete zobrať aj do školy.
Čo teda môžete vyhrať : 

Môžete vyhrať indiánske naušnice, červená a také zeleno - žlté. Ďalej je to náhrdelník od doplnky4u.sk - fľaška, v ktorej je malé modré srdiečko. Je veľmi pekný a bude sa Vám hodiť ku každému outfit. (Náhrdelník uvidíte na blogu už čoskoro v outfitovom článku. :)) Veľmi sa mi páči tento eshop, pretože tam nájdete veľa lacných produktov, ktoré sú naozaj veľmi pekné. 
Zubná pasta Mediblanc od notino.sk, sprchový gél a šampón na vlasy od Nivei. Keďže sa blíži jeseň a s ňou aj zima potrebujeme sa starať o svoju kožu. S tým Vám pomôže krém na nohy od značky Himalaya. Špeciálny krém, ktorý zmäkčuje stvrdnutú pokožku nôh a odstraňuje z nej zrohovatené bunky. Posledná vec, ktorú môžete vyhrať je kávový nápoj od CLRCFF (Clear Coffee s.r.o.).
CLEAR COFFEE je prvá bezfarebná káva na svete. Tento nápoj je vyrobený z vysokokvalitných kávových zŕn odrody Arabica a čistej vody. Vďaka unikátnemu výrobnému postupu mohol vzniknúť kávový nápoj ktorý je jedinečný svojou chuťou aj arómou. Je naozaj výborný a vrelo ho odporúčam. Recenzia bude onedlho. 

 Ak chcete vyhrať tieto vecičky stačí len : 
1. Sledovať blog cez GFC (google sledovatelia)
2. Sledovať ma na Instagrame 
3. Sledovať blog na FB 
4. Napíšte do komentára HOTOVO a ako ste si užili leto. 

Súťaž potvrdá od 10.9. - 31.10.2016 
Všetkým Vám prajem veľa šťastie. Ďakujem všetkým eshopom, ktorý podporili moju GIVEAWAY.

19 komentárov:

  1. Tak tahle giveaway vypadá opravdu skvěle - tedy hlavně kvůli CLRCFF, o téhle kávě jsem už slyšela a samozřejmě bych ji i ráda zkusila, takže jsem se musela zúčastnit :) Jinak máš strašně rozkošného pejska, co jsem viděla insta :)
    GFC: Julie K.
    FB: Julie Kročová
    IG: juliekrocova
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. HOTOVO :-) mimochodom pekný blog :-) super, že som naňho narazila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si leto užila skôr pracovne, ale boli aj voľné dni, ktoré sme preleňošili v priateľom. :-) Pritom sme pracovali aj na našom byte, maľovali sme a podobne. :-)

      Odstrániť
  3. Hotovo ☺ a o mojom lete vieš všetko 😘😊

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Clear Coffee a výborný ? Fuha, tak to ma prekvapuje, že ti to chutilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hotovo :D celé leto som čítala tvoje články :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hotovo a leto kamaráti,kúpaliská, výlety.. :* len sa mi zdali krátke prázdniny ;) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nadherna giveaway💗uz jen vyhrat😍
    Gfc maria nadaska
    Fb andrea bblog
    Ig andrea_bblog
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hotovo Zuzík :* Poviem ti v skole ako som si uzila B) xDD
    Lucík^^

    OdpovedaťOdstrániť
  9. HOTOVO! :)

    Jak jsem si užila léto? No nic moc. Měla jsem prázdniny 3 měsíce. Byla jsem 2x v nemocnici, z toho 1 na operaci. Nějakou dobu jsem nemohla na slunce. Celý druhý měsíc prázdnin jsem byla v lázních. Tohle léto bylo snad to nejhorší za celý můj život. Jediné pzitivní bylo to, že jsem se mohla pořádně prospat:)

    - Mimochodem moc pěkný blog! :)
    (www.luciannap.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hotovo 😊 leto som travila s kamarátmi a rodinou na dovolenke...a tiež nechýbalo čítanie tvojich článkov..inak všetko vieš😀😀

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hotovo :) väčšinu leta som strávila na táboroch,,takže som doma ani nebola :) ale bolo super :) a boli sme aj na rodinnej dovolenke v Bulhrasku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Leto som trávila najmä s kamarátkami, no užila som si ho dosť aj pracovne. A nemôžem zabudnúť na 2 krásne dovolenky jednu s rodičmi a druhú so strýkom :) všetky podmienky splnené

    sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. HOTOVO :)
    Leto bolo celkom fajn,som bola na 2 dovolenkách a bolo super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. HOTOVO :)
    Leto som si uzila uplne na plno. Stretla som vela novych ludi,spoznala cloveka s neskutocne velky a dobrym srdcom,ale jedna vec co ma na nom trapi je ta, ze s nim nemozem ist nikam len ja a on pretoze je to slavny clovek a bohuzial ho vsetci poznaju. Toto leto sa mi stavali neocakavane veci ktore som z jednej strany nechapala a z druhej strany ani ich asi nechcela chapat. :) Krasna GA Drzim vsetkym palce :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.