BACK TO SCHOOL #1

Presne o týždeň sa skončia krásne prázdniny a začína sa škola. Ja ani neviem, či sa teším alebo nie. Teším sa na spolužiakov, triednu a ostatné dobré veci v škole, ale neteším sa na učenie. Druhý ročník je vraj na gymnáziu najťažší, tak Pán Boh ma ochraňuj. Od ôsmej triedy si každý rok ozdobujem svoje školské potreby. Podobné články som Vám už pridávala, ale teraz mám pre Vás nové typy a triky, ako mať originálne zošity, záložky a takú pomôcku pre zábudlivých. 
 
Na internete nájdete strašne veľa nápadov, ako si skrášliť svoje zošity. Všetko obaly som robila na výkres. Nepotrebujete žiadne umelecké vlohy či zručnosti, ide len o tom, aby ste sa zabavili. Či už v strihaní novín alebo farebného papiera. Melóniky aj zmrzlinky sú z farebného papiera a bolo mi k tomu treba iba kružidlo a pravítko. Môžete skombinovať aj melóny s ananásom či s banánmi. Pri vyrábaní týchto obalov som si aspoň zopakovala napr. také šitie. Keď som bola menšia tak som strašne veľa šila. Všelijaké vankúšiky pre plyšákov, ozdoby na Vianoce, ale tentokrát som šila papier. Na obrázku môžete vidieť na dva typy. Najprv som si načrtla vzor, ktorý budem vyšívať a potom nasledovala ihla a bavlnka. Taká novinka je zošit s farebnými fľakmi. Toto je trošku zložitejšie, pretože si musíte nalepiť špagát a pomocou hubky odtláčať rôzne farby. Ide o to, že by ste to nemali robiť vodovými farbami, pretože sa Vám to všetko zleje. Odporúčam temperové farby. Potom, čo dáte dole špagáty Vám ostanú všelijaké geometrické vzory.  Hru scrabble určite mnohí poznáte. Niečo podobné som spravila z chémiou. Predposledný zošit je taktiež veľmi jednoduchý. Na tento budete potrebovať vodové farby a veľa trpezlivosti. Rôznymi farbami ofŕkate papier a hotovo. Je to zaujímavé a stačí iba spraviť menšie fľaky. Posledný zošit je už taká ošúchaná klasika, ale keď mne sa to strašne páči. Nalepte všelijaké obrázky z časopisov na zošit a hotovo.  Washi pásky a ružovú stužku (odkazy sú nižšie) mám zo skvelého eshopu STOKLASA, kde nájdete mnoho zaujímavých produktov pre kreatívnych ľudí, ktorí radi doma niečo vyrábajú. 
ružová atlasov stuha 
samolepiaca pásky čipkovaná
samolepiaca páska
 Koľkokrát sa Vám stalo, že ste v knihe niečo potrebovali rýchlo nájsť a trvalo Vám to strašne dlho ? Mne sa to stávalo často v škole. Práve pre toto niekto vymyslel záložky. Taká najľahšia záložka je asi tá farebná, ktorá vidíte dole nižšie. Odstrihnete kúsok papiera, vymaľujete a je. Ale taká záložka je veľká, môže sa ľahko roztrhnúť a majú ju všetci. Vyrobte si záložka za rožtek papiera v knihe. Kvôli týmto fotkám som otvorila aj knižky, ktoré sme v júni dostávali. Inak by tam ležali ešte týždeň a sadal by na ne prach. Ako na to nájdete TU!  Je to iba taká skladačka, čiže nič náročné. Vyrobte si mimoňov, pokémonov alebo nejaké zvieratká.
 Posledná dnešné DIY je taká pomôcka pre zábudlivých. Vyrobila som si malý kalendár, tiež s pomocou STOKLASA. Na malé papieriky som si napísala dni v týždni po anglicky. Následne som ich nalepila na roztomilé ružové štipce. Štipčeky som uviazala na dúhovú šnúrku, ktorá je tiež veľmi pekná. Cez školský rok si môžete do štipcov dávať papieriky s úlohami alebo s nejakými udalosťami. Nie je to len pre študentov, ale aj pre dospelé dámy, ktoré majú preplnený diár a tie najhlavnejšie veci môžete mať takto na očiach. 
 

6 komentárov:

  1. Tie zošity sa ti podarili! Sú naozaj pekné :) Tiež si podobné vyrábam skoro každý rok :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty sešity jsou vážně pěkný! A hodně se mi líbí i nápad s kalendářem :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie zošity sú skvelé a veľa krát mi už aj škola chýba :) Zároveň ta chcem pozvať na moju giveaway :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/2016/08/project-life-is-change-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou fakt super nápady! Moc povedené.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, mrkni na náš eshop: www.planner-addict.cz, máme super doplňky k diářům v tématických kitech + různé tipy a triky na plánování :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie zošity sú skvelé, naozaj podarené. Trochu si ma však vyľakala tým šitím, keďže pri tom mám obe ruky zrazu akoby ľavé. Záložky by sa aj mne zišli, ale ja zvyknem používať namiesto nich len tie malé lepiace papieriky farebné, kam môžem poprípade napísať aj nejakú tú poznámku. :) Oh a inak, tiež som na gymnáziu a povedali nám (učitelia i žiaci) to isté - pripravte sa na druhý ročník, je najnáročnejší.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.