Bulgaria HAUL

Asi v každej dovolenkovej destinácii nájdeme veľa obchodov, ktoré ponúkajú rôzne produkty za výborné ceny. Ako som Vám spomínala v predchádzajúcom článku o našej dovolenke v Bulharsku, chodili sme do centra Sunny Beach. Bola to strašne dlhá ulica, na ktorej z jednej aj z druhej strany bol obchod vedľa obchodu. Veľa obchodov s oblečením, kabelkami, topánkami, tematické obchody ako napr. Metal shop alebo bulharské suveníry a pod. V tomto článku by som Vám chcela ukázať, čo som si kúpila ja a čo som kúpila rodine. 

Ak ste si prišli do Bulharska kúpiť kabelku, všade ste videli len GUCCI, Louis Vuitton, Michael Kors, Prada, Moschino a pod. Len v máloktorom obchode ste našli obyčajnú klasickú kabelku bez nápisov a ozdôb. Začala som kabelkami, lebo to bola hlavná vec, ktorú som chcela. Buď nejakú listovú alebo len takú malú, keď idem do mesta alebo na nejaký výlet, v ktorej schovám len najnutnejšie veci (mobil, kľúče, peňaženka, servítky,..) Čiernu som už mala a druhá taká neutrálna farba, ktorá sa ku všetkému hodí je podľa mňa biela. Bielou nikdy nič nepokazíte a tak je to aj s kabelkami. Na sebe má taký pekný čipkovaný vzor, ktorý ju robí zaujímavou. Síce je malá, ale zmestí sa do nej veľa vecí. Takúto kabelku by mala mať každá z nás. 
Čo sa týka oblečenia, ja som strašne túžila po overale. Obehala som všetko obchody v mojom okolí, ale žiadny nebol môjmu srdcu blízky. Nakoniec u mňa vyhral tento, ktorý môžete vidieť dole nižšie na obrázku a uvidíte ho aj v outfitovom článku, ktorý bude onedlho. 
Tielka sú hlavné veci, ktoré v lete nosíme. Nikdy ich nie je dosť. Mňa zaujalo biele tielko, ktoré je veľmi vzdušné, čo je pre leto najideálnejšie. Vzadu na chrbte má taktiež čipku, ktorá krásne vynikne na opálenom tele.  
Vôbec som nemala v pláne kupovať nejakú kozmetiku, ale čo sa malo stať, to sa stalo. Šla som sa pozrieť po nejakom darčeku pre kamarátku, keď ma oslovil predavač, že keď si kúpim 3 veci, 4 mám zadarmo. Hneď som zavolala maminu a samozrejme mamina vyberala laky na nechty. Tou štvrtou vecou je priesvitný lesk na pery Baby Lips od Maybelline. Na každej fotke môžete vidieť tri ružové ružičky. Tie som tiež kúpila v Bulharsku a sú to mydlá, ktoré majú krásnu vôňu a sú aj skvelou dekoráciou. Hneď v prvý deň sa mi stala taká nepríjemnosť. Ani nie nepríjemnosť, ale skôr som bola nepozorná. Keďže pred tromi týždňami bolo ešte teplo, mám vo zvyku spať s drdolom. Ráno, keď sme odchádzali na letisko, som si nechala gumičku v kúpeľni a v Bulharsku som si nemala čím vypnúť vlasy. Hneď v prvý deň sme museli nájsť nejaký obchod, v ktorom predávali gumičku a s týmito som veľmi spokojná, pretože poriadne vlasy držia a sú také zlaté, farebné. 
V poslednej dobe som si všimla, že do módy prichádzajú zrkadlové okuliare so všelijakými rámami. Na Slovensku som ich videla len v jednom e-shope, ale zdali sa mi dosť drahé. Aj tie uvidíte v novom outfitovom článku. Ďalej som si kúpila novú peňaženku. Pôvodne som chcela oveľa väčšiu, ale žiadna nebola môjmu srdcu blízka. Nakoniec som si vybrala túto modrú, ktorá ma zapínanie na bokoch. Je veľmi praktická a veľa vecí sa do nej zmestí. (To znie, akože som bohatá a mám veľa peňazí, ktoré do nej môžem dať. :DD) 
Čo sa týka suvenírov rodine sme kúpili všelijaké magnetky, kotvy a mušle, na ktorých bolo napísané Sunny Beach. Veď to poznáte. Ja som si doniesla ešte z Bulharska veľa veľa mušlí, pretože práve vyrábam korunu z mušlí a náušnice, ktoré uvidíte taktiež v nejakom článku.  

1 komentár:

Používa službu Blogger.