MARK scrub

Strašne som sa tešila na tento článok a to z jedného prostého dôvodu. Chcem Vám predstaviť produkt, ktorý pomôže mnohým ženám, ktoré majú problematickú tvár či partie na tele. Veľa žien a dievčat či už v mojom okolí alebo hocikde na svete si nevie vybrať tú správnu kozmetiku, ktorá by im naozaj pomohla, pretože buď na ne majú alergickú reakciu, nepomáhajú alebo sa nezmestia do rozpočtu. Produkt, o ktorom sa budeme dnes baviť určite pomôže každej žene bez toho, aby sa vyhádzala alebo minula polovicu výplaty. 
Reč je o prírodnom kávovom peelingu MARK scrub. Je to vlastne nový telový a tvárový peeling, ktorého úlohou je dať tvojej pokožke všetko čo potrebuje, aby bola zdravá a krásna. Tvárou MARK scrub je podľa mňa najlepšia slovenská vyzážistka Lucka Sládečková. Najväčšou prednosťou tohto peelingu sú kvalitné prírodné ingrediencie, a tou najhlavnejšou je káva. Prečo káva ? Základ každého pondelku je určite káva, ktorá Vás prebudí a môžete vykročiť do nového dňa. Tak ako dokáže káva prebudiť telo zvnútra, tak ho dokáže prebudiť aj zvonka. Neobsahujem žiadne konzervanty a chémii sa vyhýbam veľkým oblúkom. 

 
Každý jeden MARK obsahuje :

Káva ... vysoký obsah kofeínu zo zŕn kávy robusta zlepšuje cirkuláciu krvi a zbavuje pleť toxínov. Je skvelým zdrojom antioxidantov, a tým zabraňuje i tvorbe vrások.
Mandľový olej ... za studena lisovaný mandľový olej má silné upokujujúce a regeneračné účinky. Vďaka vysokému obsahu vitamínu A, E a D pokožku vyživuje a hydratuje a zanecháva ju jemnú a hodvábnu.
Kokosový olej ... panenský kokosový olej obsahuje bohaté a mastné kyseliny, ktoré zvlhčujú a zmäkčujú pokožku bez upchávania pórov. 
Hnedý cukor a morská soľ ... zbavujú pokožku odumretej kože a nečistôt, čistia póry a stimulujú prekrvovanie.  

Vitamín E ... tento 100% prírodný vitamín E je silný antioxidant, ktorý pomáha chrániť pokožku pred nepriaznivými vplyvmi prostredia a zlepšuje štruktúru kože. 

V spolupráci s MARK scrub som dostala MARK Coffee Citrus. Je to 200 g balíček, ktorý si kúpite od 14,97 € - 16,97 €. S MARKOM sme toho veľa stihli za mesiac. Na začiatku to boli romantické prechádzky na pláži, potom večera v reštaurácii, oslavovali sme moje meniny, ale hlavne sme spolu testovali. Je to prvý slovenský výrobok, o ktorom môžem na 100 % napísať, že funguje. Samozrejme vonia po káve, ale hlavne má osviežujúcu vôňu citrusových plodov. Je to taká veľmi príjemná vôňa, svieža, relaxačná, ktorá vydrží na tele dlho. Stále budete cítiť na sebe krásnu vôňu kávy. Nechcela som mätu ani čokoládu či kokos, pretože som už mala kozmetiku, ktorá voňala po týchto lahôdkach. Ešte nikdy som peelingy neskúšala a veľmi som im ani neverila, že by naozaj pomohli, aby pleť vyzerala lepšie. Toto však o MARKOVI vôbec neplatí. Keď som ho úplne prvýkrát otvorila, hneď som zacítila krásnu vôňu kávy a takú sviežu citrusovú vôňu. Úplne nadšená som z neho. Určite viete ako ho treba použiť. Vezmi ho do rúk a jemne kávu vmasíruj do vlhkej pokožky, sústreď sa najmä na problémové partie. Či už je to tvár, krk, brucho, stehná či zadok. Nechajte pôsobiť 5 minút a potom zmyte. Je to strašne jednoduché a zábavné. Spravíte si v kúpeľni pekný bordel. To je jediná negatívna vec. 

Po mesačnom testovaní mi MARK krásne vyhladil pokožku. Už po prvom použití bude vaša pokožka hebká a jemná. Okrem toho bude hydratovaná a vyčistená. Je to skvelý relax aj pre unavené nohy a perfektne pomôže aj pri popraskaných a suchých pätách. Mne osobne pomohol veľmi. Keďže som v puberte, tak na mojej tvári sa často objavia vyrážky, ktoré mi lezú na nervy. Skúšala som všelijaké vodičky, ale nič z toho mi nepomohlo. MARK skutočne pomohol, ale ani on nemôže urobiť zázrak. Predovšetkým baby, pubertiačky, musíme upraviť stravu, ktorá najviac vplýva na tvár, piť veľa čistej vody a redukovať stres. Keď splníte toto všetko, MARK Vám pomôže. 
 Dole nižšie máte odkazy na stránky, kde MARKA nájdete a  kde ho môžete sledovať. Na záver sa chcem poďakovať MARK scrub, že som mohla vyskúšať tento peeling. Som jedna z mnohých spokojných zákazníčok. Mark Scrub odporúčam pre všetky milovníčky kávy, aj pre tie, ktoré nemajú radi kávu ale vonia im.
... lebo každá pokožka si zaslúži MARKA !

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.