LOOK #6

Neviem pochopiť všetky módne blogerky, ako to zvládajú fotiť pred ľuďmi a ešte k tomu v meste. Už som Vám to asi spomínala, ale žijem v malej dedinke na juhu Slovenska. Keďže je to dedina a nie žiadne veľkomesto, čakali by ste, že vidíte len pár ľudí a nie žiadne premávky áut, cyklistov a chodcov.
Už dlhú dobu nebol nejaká fashion článok, v ktorom by ste sa mohli inšpirovať a práve dnes som to chcela napraviť. Prišla som na miesto, na ktorom sme už boli s mojom fotografkou dohodnuté a jediné čo sme robili bolo, že sme sa vyhýbali autám či cyklistom. Bolo to trocha trápne, keď sa na nás všetky tak pozerali, ale nakoniec sme to prežili a nejaké fotky sme spolu stvorili. Keď už neboli problém autá a bicykle, fotografka začala byť hysterická lebo buď jej bolo teplo alebo musela ísť do kopca. 
 Tento outfit som pôvodne chcela fotiť v Bulharsku, len nejak som na to zabudla. Hlavnou vecou je overal, po ktorom som strašne túžila. Veľa žien si overal nemôžem dovoliť, pretože nemajú na to postavu. Buď nemajú na to nohy, ale majú väčšie boky či bruško. Práve tohto som sa najviac obávala. Niekoľko pekných overalov som videla aj v H&M či New Yorkery, ale nakoniec u mňa vyhral tento, ktorý som si kúpila v Bulharsku. Je vyrobený z veľmi príjemného materiálu, vôbec neškriabe. Je super pohodlný, takže si ho môžem obliecť naozaj všade. Tie šnúrky, ktoré môžete vidieť slúžia vlastne na to, aby overal držal tak ako má. Na ich koncoch sú roztomilé lístky. Nechcela som žiadny čierny či biely overal, ktorý by bol nezaujímavý. Tento u mňa vyhral práve pre jeho vzor. 
 Celý outfit som doladila metalickými tretovaniami, ktoré nájdete v každom čínskom obchode, ale majú ich aj na niektorých internetových stránkach ako evelyns.sk, fashionableme.sk a pod. Okuliare ste mohli vidieť v článku Bulgaria HAUL. Topánky mám z CCC. 

 Prsteň som dostala v spolupráci so STOKLASA. Ak tento eshop nepoznáte je to veľkoobchod a maloobchod pre kreatívnych ľudí. Produktov mi poslali viac, taktiež v najbližšej dobe sa môžete tešiť na DIY.
Photographing by VICTORIA 

8 komentárov:

  1. Nádherný overal! Aj celkovo to pôsobí veľmi pekne :)

    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Overal je naprosto úžasný! Jo to znám, když na mě koukají lidi a já se snažím něco vyfotit :D :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aspoň, že nie som sama, kto má s tým problém.

      Odstrániť
  3. Overal je krásný, stejně jako fotky! To utrpení stálo za to! :D :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší :) to tetování je nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krááásny overal, no na moju postavu moc túžim po nejakom aj keď viem, že v ňom budem vyzerať ako zemiak (mám postavu jak hruška, trošku veľké boky).. Celkovo si krásna a máš peknú postavu. V takýchto "stánkoch" na "dovolenkách" majú krásne kvalitné veci za nízku cenu, čo sa cení, takže hneď som si tipla, že ho máš z dovolenky alebo iného štátu. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.