Bulgaria 2016

Po náročnom roku potrebuje každý z nás vypadnúť z prostredia, ktoré vidíme 24 hodín vkuse. Dovolenky sú jeden z dôvodov prečo milujem leto. Určite ste aj vy podnikli nejaký výlet so svojou rodinou alebo s priateľom, priateľkou, kamarátmi, aby ste si konečne oddýchli. Tak som spravila aj ja a šla som s rodinou do Bulharska konkrétne na Slnečné pobrežie. V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať fotky a opísať ako naša dovolenka prebiehala.  

V nedeľu 31.júla sme odlietali z letiska Sliač do Burgasu. Už som si na to asi zvykla, pretože celé do dvojhodinové čakanie mi prešlo strašne rýchlo a vôbec som nemala žiadny stres z toho, či sa lietadlo pohne alebo nie. V lietadle tam aj späť boli strašne milé letušky, mimochodom boli Češky. Aj náš pilot, ktorý sa nám v strede letu prihovoril. Keď som letela pred tým dostali sme len Gerlašky a teraz nám dali aj bagetky, ktoré môžete vidieť dole nižšie. Okrem bagiet nám dávali fantu, colu a vodu zadarmo a kávu a alkohol za peniaze. Ak ste leteli už lietadlom viete ako to je. Let trval hodinu a pol. 
 Z lietadla sme šli do budovy, kde sme prešli nejakými kontrolami a šli sme si po kufre, na ktoré sme čakali asi 30 minút. Keď sme už kufre mali, našli sme delegáta, ktorý nás zaviedol do autobusu, ktorý nás odviezol na Slnečné pobrežie do nášho hotela. Náš hotel sa volal Grenada a bol to najlepší hotel, v ktorom som v Bulharsku bola. Na recepcií sme dostali také modré náramky, ktoré sme stále museli mať na ruke, aby vedeli, že sme z toho hotela. Po ubytovaní sme sa šli ešte prejsť. Bol to strašne náročný deň, keď cestujete a potom prejdete 6 km večer. Za hotelom bol veľký bazén s lehátkami. Väčšinou sa tam kúpali menšie deti, predsa len sa im tam nič nestane. Mali sme all inclusive, čo bolo to najlepšie na svete. Trikrát denne sme mali teplé aj studené jedlá formou švédskych stolov. A nikto sa nemusel báť, že nedostane jesť, pretože tam stále behal kuchár, ktorý dokladal.  Proste ste si nabrali toľko, koľko ste vládali. K obedu vždy dávali aj zmrzlinu asi 8 druhov a poobede okolo štvrtej piatej vždy čašníčky doniesli nejaké koláče, sendviče, perníky a pod. Na hoteli boli dva bary. Ten prvý bol pri bazéne a bol otvorený do piatej a ten druhý bol vnútri a bol otvorený do desiatej. V oboch baroch ste mali zadarmo pitie. Bol tam stroj pre deti, ktoré si mohli samé čapovať sladké nápoje. Čašníci aj čašníčky boli strašne milí, vždy sa usmievali a neboli zdutí alebo nepríjemní. 



Náš hotel bol od pláže takých 200 m a šli sme po takom drevenom chodníku, ktorý bol podľa mňa super. Aspoň sme nemuseli chodiť po horúcom piesku. Na pláži bol veľmi veľký biely stan, v ktorom bola 24 hodín vkuse diskotéka. V strede toho stanu bol čierny bazén, kde tancovali dievčatá hore bez. Keď sa zotmelo, zapli reflektory, aby nalákali ľudí na diskotéku. Každý večer sme chodili do centra Sunny Beach, kde bolo strašne veľa obchodov. Buď sme šli pešo alebo na vláčiku, ktorý bol lacný a cesta trvala len nejakých 10 minút. Veľa oblečenia, topánok, kabeliek a suvenírov. Naozaj som si mala z čoho vyberať, i keď to bolo dosť ťažké. Behali sme z obchodu do obchodu a hľadali naozaj tú najkrajšiu vec, ktorá nám hneď padla do oka. Na každom rohu bola nejaká diskotéka či ruské kolesá a zábavné atrakcie. Celú noc boli otvorené bary, kde ponúkali skvelé nápoje. Keďže ja nepijem alkohol, tak som len nealko pila. Dole nižšie ich môžete vidieť. Ten oranžový sa volá Florida a Mojito poznáte. 
Navštívilo sme starobylé mesto Nesebar. Pozreli sme si nejaké pamiatky a samozrejme obchody, ktorých bolo taktiež strašne veľa. Našli sme aj múzeum, v ktorom bola práve prehliadka filmových postáv a filmov. Mohli ste sa odfotiť napr. so Stormtrooperom zo Star Wars. V Nesebare je krásny prístav, v ktorom boli aj sú všetky druhy lodí, člnov a jácht. Keď som si tak fotila loďky a krásny výhľad na more, zrazu som zbadala vo vode medúzy. 
Blízko nášho hotela bol aj mini aquapark s tematikou Pirátov z Karibiku. Veľká Čierna perla, na ktorej bol bar a veľa tobogánov a bazénov pre deti.  




Celý ten týždeň ubehol strašne rýchlo. Som veľmi rada, že som šla do Bulharska, pretože bolo výborne a určite tam chcem ísť znova. Okrem toho, Bulhári sú strašne pekní chlapi. Cesta naspäť bola dobrá, len na letisku sme museli dlho čakať, pretože niekoľko lietadiel odlietalo napr. do Prahy, Salzburgu, do Londýna a pod. Na letisku boli strašne prísny, všetko kontrolovali do detailov, aby im nič neušlo. Síce sme museli dlho čakať, ale až tak mi to nevadilo, keď som vedela, že ide o moju bezpečnosť aj o bezpečnosť ostatných. Doma nás všetci privítali a starká nám pripravila veľmi dobrý obed. V pondelok po dovolenke ma mamina zobrala ku kaderníkovi, ktorý ma ostrihal a spravil mi krásne vlny. Čo som si kúpila v Bulharsku, uvidíte v ďalšom článku. 


5 komentárov:

  1. Páni! Tak to ti závidím... Obzvlášť když já nevytáhnu z Cz paty.
    Muselo to tam být krásné a hned bych tam letěla taky, ale bohužel...
    Možná bych se v letadle i bála.
    Ale na fotkách ti to sluší a ty vlasy jsou super, jako kadeřnice je chválím :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky, musela si si to tam veľmi užiť! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tam muselo být krásně! Já byla letos ve Španělsku :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.