Opaľovanie s Elnino

Je to strašne frustrujúce, keď viete, že je august, leto, a najvyššia teplota, ktorá je na teplomeri je 29 °C. Pred štyrmi dňami som sa vrátila z krásnej dovolenky v Bulharsku, o ktorej sa dozviete viac v ďalšom článku. Keďže na Slovensku som veľmi nové produkty od Elnino skúšať nemohla, tak som si ich pribalila na dovolenku, na ktorej mi veľmi pomohli a bola som s nimi veľmi spokojná. Predsa je tam iné podnebné pásmo, bolo tam oveľa oveľa teplejšie, oveľa viac svietilo slnko, proste tam bolo ozajstné LETO. V dnešnom článku Vám chcem predstaviť produkty vodeodolný pleťový krém a chladivý gél po opaľovaní. Oba tieto produkty sú od Dermacolu a dostala som ich od parfumérii Elnino.sk, v ktorej nájdete mnoho ďalších produktov, ktoré Vám pomôžu na dovolenke. 
Tak ako prvý Vám predstavím Vodeodolný pleťová krém od Dermacolu, celým názvom Dermacol Sun WR Sun Cream SPF50 kozmetika na opaľovanie. Poskytuje vysokú a účinnú ochranu pred slnečným žiarením. Má ochranný faktor 50 a ak sa pýtate prečo som si vybrala práve tento, odpoveď je veľmi jednoduchá. Ak si hneď v prvý deň opálite tvár do krásnej hnedej farby a nechcete už, aby ste sa viac opálili, použite práve tento pleťový krém. Taktiež ak máte doma malé ratolesti, malé detičky, ktoré musíte oveľa viac chrániť pred slniečkom, môžete pokojne použiť tento produkt. Hydratuje pleť a zanecháva ju zamatovo hebkú. Zamedzuje predčasnému starnutiu pleti. Ak si ho zakúpite dostanete ho v 50 ml balení za 6,11 €. Nemusíte nanášať veľa na telo alebo na pokožku. Aplikujte pred opaľovaním. 
 No a ako druhý tu máme chladivý gél po opaľovaní alebo inak Dermacol After Sun Hydrating & Cooling Gel kozmetika po opaľovaní. Prípravky po opaľovaní by mali upokojiť pokožku, hydratovať, regenerovať, ale tiež spôsobiť rýchlejšie a trvalejšie zhnednutie. Mali by dodať dostatok vitamínu E, rastlinného oleja a hodí sa, ak obsahujú panthenol. Na dovolenke je veľmi dôležité, aby Vaša kozmetická taštička obsahovala nejaký podobný produkt a práve tento sa Vám do nej bude perfektne hodiť. Chladivý gél po opaľovaní s D-panthenolom, glycerínom a mentolom účinne hydratuje, upokojuje a regeneruje pokožku po opaľovaní. Pomáha chrániť jej mladistvý vzhľad a zjemňuje ju. Rýchlo sa vstrebáva a zanecháva príjemný chladivý pocit.
 Oba produkty som použila v Bulharsku a bola som s nimi veľmi spokojná. Veľmi mi pomohli aj pri opaľovaní aj po opaľovaní. Opaľovanie je skoro to isté ako fajčenie. Síce prijímame vitamín D, ale tak isto ako fajčenie nám škodí, takže je veľmi dôležité, aby ste používali prípravky na opaľovanie a po opaľovaní.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.