Balenie na dovolenku

Aké by to bolo leto bez dovolenky. Ak chodíte do práce a máte po krk svojho šéfa, určite si potrebujete oddýchnuť. Ale samozrejme aj my školáci, žiaci, študenti si potrebujeme oddýchnuť, zmeniť prostredie a ľudí. Neviem, ako ste na tom vy, ale ja strašne rada cestujem, vozím sa a nepríde mi to únavné ani nudné. Možnože časom ma to prejde. Cestovanie vás nenaučí len mnoho o cudzích krajinách, ale aj o samých sebe. A pri balení sa to ukáže o to viac. Aby ste zúfalo nestáli nad preplneným kufrom a na dovolenke nevedeli nič skombinovať, nechajte si poradiť. V tomto článku by som Vám chcela ukázať ako správne pobaliť, čo všetko si na dovolenku zobrať, aby ste si doma nenechali nejaké potrebné veci a na dovolenke budete ma zbytočnosti. 
  

Tento článok je inšpirovaný austrálskou blogerkou Geneva Vanderzeil, ktorá si zvolila techniku efektívneho balenia a vďaka ktorej môže vyzerať vždy príťažlivo a zakaždým trošku inak. Ak to vyskúšate podľa jej spôsoby, ktorý môžete vidieť dole nižšie, zaručene nebudete mať preplnený kufor. Celý tento harmonogram, ak to tak môžem nazvať obsahuje 22 kúskov, okrem spodnej bielizne. Čiže 5 topov, 4 spodné diely ako sukne, šortky a nohavice, troje šaty či overaly + tri páry topánok, dvoje plavky a dve kabelky, 1 klobúk, hodinky a slnečné okuliare. Základom 5-4-3-2-1 je kombinovateľnosť a variabilnosť oblečenia, aby ste mohli každý deň vyzerať inak aj napriek tomu, že budete mať na sebe kúsok zo včera. Podľa tohto zoznamu som sa balila aj ja a myslím si, že mi nič nebude chýbať, čo sa týka oblečenia. Ak viete, že vo vašej destinácii nebude práve najkrajšie počasie, mali by ste zobrať aj niečo dlhšie. Aspoň nejakú mikinu/bundičku. Oblečenie, ktorá si beriem na dovolenku ja som Vám bohužiaľ neodfotila.
Prejdime teraz na kozmetiku. Tak samozrejme nejaké sprchové gély, šampón na vlasy, poprípade kondicionér alebo gél na vlasy. Telové mlieko, zobnú pastu a kefku. Keďže je to dovolenka, tak väčšina sa ženy maľovať nechcú, lebo ich tam nikto nepozná a je im to jedno ako vyzerajú. Ale ak si potrpíte na dokonalý make-up, tak určite si nezabudnite kozmetickú taštičku so šminkami. ja sa veľmi nemaľujem, takže jediné, čo som si zabalila bol korektor a špirála. A vlastne všetky kozmetické veci môžete vidieť dole na obrázku. Snažila som baliť len potrebné veci, ktoré mi naozaj budú treba a nie zbytočnosti. Ku kozmetike taktiež patria aj telové mlieko, ktoré na fotke nie sú a nejaké krémy na opaľovanie. Chceme prísť krásne hnedé z dovolenky, ale treba sa aj natierať, aby sme nezhoreli.
 Ďalej sú to také doplnkové veci. Viac ako pred mesiacom som si objednala knižku NÁSLEDNÍČKA. Vydržala som to a šetrila som si ju na dovolenku. Tú budem čítať v lietadle či na pláži. Strašne rada lúštim krížovky, ale len niekedy sa stane, že nejakú vylúštim celú. Aj tie si vezmem na dovolenku. Potom sú to nejaké náhrdelníky a náramok od Mišky. Kvetinová čelenka nesmie chýbať a tak isto aj imidžovú šatku od Silvii Cisárikovej. Okuliare sú doplnok, ktorý by nemal chýbať u nijakej ženy.
 No a nakoniec sú to také samozrejmé veci. Ideme do inej krajine, kde ľudia žijú úplne inak a neviete, čo tam na Vás číha (myslím tým chorobu). Určite si nezabudnite zbaliť lieky proti horúčke, zápche, leukoplasty, obväzy a pod. Potom sú to doklady, pasy, letenky ak letíte, peniaze (nezabudnite zameniť). Najdôležitejšia vec je asi fotoaparát a ja sa modlím, aby som doma nezabudla kartu. Plus ešte ďalšie veci ako plážová taška, ruksak, osušky. To sú také bežné veci, ktoré by ste nemali zabudnúť. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.