Christina Aquilera

Dnešný článok dúfam, že bude pre Vás zaujímavý, pretože súvisí trošku so slávnou speváčkou Christinou Aquilerou. Istotne ju všetci poznáte a aj jej krásne pesničky. Je americká speváčka, skladateľka a hudobná producentka. Patrí k najúspešnejším speváčkam a ženám showbiznisu prvej dekády 21. storočia. Prvé veľké úspechy sa dostavili po účinkovaní v televíznej show pre deti Mickey Mouse Club a po naspievaní titulnej piesne k filmu Legenda o Mulan. Stala sa aj nositeľkou prestížnych ocenení Grammy. Počas svojej kariéry reprezentovala radu významných spoločností ako Coca Cola, Pepsi, Skechers, Mercedes-Benz, Versace či Verizon Wireless. Christina Aguilera predstavila aj niekoľko svojich parfémov. Xpose vznikol v roku 2004 a nebol tak úspešný v porovnaní s parfémom Simply Christina, ktorý sa stal jednotkou v predaji, V septembri 2008 dala Christina Aguilera do obehu ďalšiu úspešnú vôňu Inspire.
Práve o jej voňavkách sa budeme dnes baviť. Veď žena, ktorý nenosí alebo nepoužíva voňavky, parfémy alebo nejaké toaletné vody nemá budúcnosť. Christina je moja najobľúbenejšia speváčka a jej vône patria tiež medzi moje topky. Dnes by som Vám chcela predstaviť Red Sin (červený hriech)  a Woman. Obe tieto deodoranty mám zo skvelej parfumérie "parfums.sk", s ktorou dlhšiu dobu spolupracujem. 
 Ako prvý Vám predstavím "Christina Aguilera Woman deodorant" s rozprašovačom pre ženy. Obal je kombináciou bielej a zlatej. Má 75 ml a jej cena je 8,10 €. Jej vôňa stelesňuje naozajstnú ženskosť. Perfektne sa hodí pre všetky ženy, ktoré chcú, aby vynikli v spoločnosti a samozrejme, aby krásne voňali. Hovorí sa, že každá vôňa musí zapasovať k nejakému outfitu. Táto vôňa sa hodí asi ku každému. Vôbec nepôsobí vulgárne, je veľmi príjemná a lahodí čuchovým bunkám. Na tele vydrží dosť dlho a ostane aj na oblečení. Raz som otvorila skriňu a hneď som ju ucítila. Ženu zmyselnú, radostnú a predovšetkým ženu, ktorá sa cíti dobre vo svojom vlastnom tele. Vôňa otvára akordy bergamotu, ružového korenia, liči a hrušky. Srdce patrí magnólii, ruži, listu fialky a medu. Základ sa skladá z ambry, fazuľa Tonky a santalového dreva. Táto vôňa bola uvedená na trh v roku 2014.

 No a ako druhý je to "Christina Aguilera Red Sin deodorant" s rozprašovačom pre ženy. Taktiež má 75 ml a cena je 6,50 €. Celkovo sa mi tento deodorant páči viac. Obal deodorantu je krásnej vášnivo červenej farby + biela. Čerešničkou na torte je krásna červený čipka. Red Sin je dokonalým finálnym dotykom pre ženu, ktorá chce pôsobiť dojmom vzrušujúcej zvodkyne.Red Sin uchváti zmysly svojím plným charakterom vytvoreným vrstvami delikátnych červených tónov v úvode a srdci. Príjemne sladké tóny, ktoré vôňu otvárajú, navodzujú atmosféru zmyselnosti červeným jablkom dráždiacim zmysly chrumkavou, lahodnou chuťou. Sexy charakter prvotného dojmu vône dotvára zamatová, a zároveň vášnivá škorica skombinovaná s hrejivosťou korenín. Srdce vône prináša vláčny dotyk červeného cyklámenu. Cyklámen, posvätný kvet lásky, šíri ľahkú, zmyselnú kvetinovú vôňu, pre ktorú sa používa v mnohých elixíroch lásky. Pižmo, tradičná zložka všetkých vôní Christina Aguilera, prispieva k hladkému, neodolateľnému základu. Čaro vône Red Sin ožíva s exotickým krémovým santalom a intenzívne korenistým červeným zázvorom. Kombinácia, ktorá spôsobí, že sa žene s touto vôňou jednoducho nedá odolať. Keď si dáte túto vôňu na seba budete neodolateľná. 
 „Parfum je najintenzívnejšou formou pamäte." - Jean Paul Guerlain
A v skutočnosti je to naozaj tak. Nikdy som si to tak neuvedomovala aké sú voňavky, deodoranty a pod. veci dôležité pre ostatných. Ja osobne milujem všelijaké vône a keď sa tak o tom bavíme, spomenula som si ako moja kamarátka Zuzka behala v drogérii a striekala na seba všetky možné voňavky. Mne osobne sa to páči, keď prejde okolo mňa niekto, kto má peknú voňavku/vôňu. A hlavne, keď je to chlapec. To som v siedmom nebi. Nič nie je strašnejšie alebo hroznejšie, keď chlap alebo žena smrdí. Hneď si to zapamätáte a spravíte sa takto o druhých mienku. Preto sú dôležité voňavky.

3 komentáre:

  1. No tak voňaví chlapi to je paráda, tiež to mám rada, evokuje to vo mne, že sa ten človek o seba stará, nemusí voňať na kilometre a nejako veľmi prenikavo, ale musí voňať. Možno to majú muži s nami ženami rovnako. Inak Red Sin som používala kedysi, je to vcelku pekná vôňa.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.