Problems


Len pri takom obyčajnom fotení, som si uvedomila, aké ťažké je byť ženou. Nikdy som si to tak neuvedomovala, iba dnes. Pozná to, asi každá žena na tomto svete. Myslela som si, že sa stihnem pripraviť na fotenie za 30-35 minút, no mýlila som sa. Keďže ja rada experimentujem a milujem šminky a celkovo kozmetiku, niečo som "vyparadila" aj tentokrát. Nie som žiadna odborníčka v líčení, ale čím viac tiene, špirály, ceruzky na oči míňam, tým sa v tom zdokonaľujem a som si istá, že jedného dňa sa namaľujem ako profesionálka. Jedným z hlavných problémov žien, je určite očná linka. Každá z nás si pozrela na Youtube či Instagrame množstvo videí a tutoriálov, ako si ju správne nakresliť. A keď sa už konečne rozhodnete to vyskúšať, dopadne do katastrofálne. Myslím si, že všetko je to iba cvik. Čím viac budeme míňať fixu na linku, tým bude naša linka dokonalejšia. 
Keď sme už pri tej kozmetike, musíme spomenúť aj laky na nechty. Kopa lakov stojí vo vašej poličke, šuflíku či v kozmetickej taštiške. Určite poznáte ten pocit, keď si kúpite nový lak a tešíte sa, kedy ho konečne použijete. Je strašne veľa odtieňov lakov, ktoré my, ženy, rozoznáme úplne v pohode a páni nie. Avšak my máme málo nechtov, aby sme všetky odtiene mohli vyskúšať.  
 Ďalším problémom žien je určite hmotnosť. Mnohé z vás majú komplexy zo svojich postáv. "Mám malé prsia, veľký zadok, široké boky, veľký nos, malé oči" a pod. Prejavuje sa to hlavne, keď máme PMS. Asi Vám nemusím písať, čo to znamená, pretože to pozná asi každý na svete. Milé žienky, prelepte zrkadlá nejakými plagátmi, váhu, tú mrchu, dajte do kúta a čakajte kým sa Vám neospravedlní a prechádzajte sa po uliciach ako najkrajšia hollywoodska hviezda. Kašlite na názory druhých, čo si myslia o Vašej postavy. Každá z nás má nádherné telo, či už 3-4 kilogramami viac alebo menej. A keď sa nezmestíte do svojho oblečenia, len si spomeňte, že Vás práčka nepočúva a oblečenie sa Vám scvrklo. 
Síce máme komplexy zo svojej váhy, ale sladkému pokušeniu v podobe koláčikov, či lahodnej a sladkej čokolády. Dúfam, že som Vám nespravila chute a teraz utekáte si niečo zobnúť. Alebo, keď sa už neviete dočkať keď vás konečne niekto odfotí vo vašom novom účese a vy si predstavujete kam všade svoju fotku pošlete. Avšak nastane problém "Nemám si, čo obliecť". Skriňa plná oblečenia, všelijakých kúskov od výmyslu sveta. Následne vyhádžete všetky kúsky von zo skrini a nakoniec si oblečieme veci, ktoré boli po celý ten čas na stoličke. 

Photographing by VICTORIA 

5 komentárov:

Používa službu Blogger.