LOOK #7


Nič nie je lepšie, ako keď si spravíte týždeň voľno. Jesenné prázdniny rýchlo prišli a rýchlo aj odišli. Okrem toho, že mnohí z vás sa zabávali na Halloweenskych diskotékach (mimochodom aj ja som mala byť na jednej, len som sa nemohla dostaviť), išlo hlavne o to, aby sme si spomenuli na našich blízkych, ktorí už nie sú medzi nami. Zapálili sme sviečky či už na cintoríne alebo doma. Pri takýchto príležitostiach sa vždy rodina stretne a tak to bolo aj cez moje prázdniny. Stretla som sa s krstnými rodičmi, ktorých som od leta nevidela. Zašli sme do Zvolena do nákupného centra Európy. Takéto týždňové prázdniny by mali byť častejšie. Pretože si môžete konečne oddýchnuť, dlho spať a spraviť si chvíľku pre seba.
Čo sa týka dnešného outfitu, ktorý som pre Vás chystala mesiac, bude to niečo ako business štýl. Hlavným kúskom je čierno biele pásikavé sako, ktoré mám z trendového obchodu Manzara.sk. Veľmi sa mi páči tento eshop, pretože v ňom nájdete naozaj všetko, na čo len pomyslíte za skvelé ceny. So spoluprácou som veľmi spokojná. Celý outfit som doladila čiernymi nohavicami, bielym tričkom a topánkami na podpätku, ktoré mám z Deichmanu. Kabelka je z NewYorkera. Tú ste už na blogu mohli vidieť. Na krku mám náhrdelník z eshopu womanology.sk. Viac o náhrdelníku sa dozviete nabudúce. Za fotky ďakujem spolužiačke Lucke, ktorá bola ochotná so mnou podniknúť menšie fotenie.Určite sa pozrite na tento eshop s oblečením.



Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.