Autumn makeup with ELNINO.sk

 Ahojte všetci ! V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať dve novinky v mojej kozmetickej taštičke, ktoré sa budú týkať líčenia. Dostala som ich od Elnino.sk. Prvá novinka je paletka očných tieňov Makeup Revolution London Redemption Palette Iconic 3 očné tiene a druhá novinka je čierna riasenka Riasenka Astor Big & Beautiful Boom Volume Mascara.  Celý článok som sa snažila už zahrnúť medzi tie články so zimnou tematikou, keďže už bolo 11.novembra a Martin na bielom koni niekde prišiel a niekde nie.
Makeup Revolution London je londýnska značka, ktorá ponúka vysoko kvalitnú a zároveň cenovo dostupnú dekoratívnu kozmetiku, ktorá vás úplne nadchne! Makeup Revolution sa stala populárnou značkou najmä vďaka svojim luxusným paletkám očných tieňov, ktoré ponúkajú vysoko pigmentované pestré odtiene všetkých farieb! Okrem týchto paletiek tiež v sortimente značky nájdete ďalšiu mimoriadne kvalitnú dekoratívnu kozmetiku, ako sú rúže, make-up, lícenky, púdre alebo štetce!
Moja paletka má 12 krásnych jesenných odtieňov hnedej. Je lákavá aj svojim obalom, praktickým a štýlovým dizajnom. Asi každej z nás sa už niekedy stalo, že Vám paletka spadla na zem a vy ste sa len modlili, aby tiene ostali celé. To isté sa stalo aj, párkrát mi spadla a nič sa jej nestalo, čo som bola veľmi šťastná. Balenie obsahuje väčší štetec pre ľahkú aplikáciu tieňov na viečko. Čo sa mi veľmi páči, že tiene sa neprášia a majú veľmi dobrú pigmentáciu. Ľahko sa odličuje. Paletku nájdete v eshope Elnino za 4,37 €.
  Riasenka Astor Big & Beautiful Boom Volume Mascara. Astor patrí medzi značky, ktorú som dlho sledovala na trhu, ale nikdy si od nich nič nekúpila. Až do teraz! Riaseniek nie je nikdy dosť a len málokedy nájdete tú pravú, ktorá by vyhovovala na sto percent. Obal má veľmi peknú zlatú farbu s čiernymi nápismi. Ako prvé pri výbere riasenky je dôležitý štetec. Ak sa Vám už na začiatku nepáči štetec, riasenku nekupujte. Táto riasenka má široký štetec, ktorým ľahko na viečko nanesiete farbu. Riasy nelepí, naopak ich predĺži a zväčší objem rias. Ľahko sa odličuje, nespôsobuje alergické reakcie, čiže nebudú vás štípať oči po nanesení. V eshope ju nájdete za super cenu - 4,51 €.
Okrem toho, že v dnešnom článku som Vám chcela ukázať tieto dve novinky, pripravila som si pre Vás aj tri inspirácie na jesenné líčenie. Pri všetkých troch som použila paletku Make Revolutions a špirálu od Astor. Vopred upozorňujem, že nie som žiadny profík, nechodím na žiadne kurzy, som amatérka, takže berte na to ohľad. Mojim najväčším nepriateľom sú očné linky, takže nevyzerá to ako z časopisu. Práve táto paletka obsahuje v sebe jesenné odtiene, takže pre toto obdobie je ideálna. Prvé líčenie je veľmi jemné. Na celé viečko som dala najsvetlejší odtieň a do záhybu trošku tmavší. 
 Pri druhom líčení som použila tmavšie tiene. Na pohyblivé viečko som použila taký ten zlatý tieň a do záhybu oka najtmavší tieň. Nakoniec som do kútika dala najsvetlejší odtieň. 
Posledné líčenie je tiež veľmi jednoduché. Na celé viečko som použila ten ružovkastý tieň (druhý najsvetlejší) a do záhybu som dala o niečo tmavší odtieň. 
Pri všetkých troch líčenia som sa pohrala s čiernou linkou. Ak Vám linky pristanú a hlavne si ich viete spraviť, určite vyskúšajte líčenie s nimi. Myslím si, že celé to tak oživia a vaše oči viac vyniknú. Ak však nie ste profík, zbytočne sa netrápte. Tiene sú na očiach pekné aj bez liniek a stačí Vám len špirála.

Ďakujem Parfémy-elnino.sk

1 komentár:

  1. Tu paletku mám aj ja, len sa mi zdá nejaká iná. Možno to len skresľujú fotky. Ináč pekné líčenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.