Beauty blender...

Veľmi som sa tešila na tento článok, pretože to bude znovu jeden z mojich beauty článkov. Tentokrát sa budeme venovať téme beauty blender. Je to veľmi obľúbená vec u mnohých blogeriek či vizážistiek a v dnešnom článku som si pre Vás pripravila pár rád a typov ako zaobchádzať s týmto malým pomocníkom. Dostala som ju v spolupráci s Notino.sk. 


Je značky BrushArt a celkovo značka BrushArt má veľmi dobré štetce, pre kvalitné líčenie. Na trhu nájdete viac kolekcii napr. kolekcia BrushArt Eye je zameraná na štetce na líčenie očí a obočia, kolekciu BrushArt Face tvoria štetce na nanášanie líceniek, púdrov a make-upu, kolekcia BrushArt Lip je zameraná na štetce na nanášanie rúžov a leskov. 
Prejdime už k samotnému hubičke. Pri objednávke si viete vybrať z viacerých farieb, mňa však najviac oslovila táto ružová, ktorá má tvar kvapky. Jej cena je 2,10€. Dokáže nahradiť v podstate všetci kozmetické štetce. Jednoducho ním nanesiete makeup, korektor, púder, bronzer či lícenku. Pred samotným použitím by ste mali hubičku namočiť, aby sa "nafúkla" a makeup sa nedostal do hubičky. S hubkou sa make-up dá krásne vrstviť pre lepšie krytie a vlhkosť udrží pleť "šťavnatú" so sviežejším vzhľadom. Má tvar kvapky, čo je obrovská výhoda, pretože sa dostanete s makeupom do oblastí očí. Spodná časť, ktorá je najväčšia, je vhodná na aplikáciu produktu na väčšiu plochu, čiže čelo, líca.  Na dotyk je hubka jemná a má pórovitú štruktúru.
Ako čistiť beauty blender ? 
Je to úžasný pomocník a ak so o neho poriadne nestaráme, môžu nám viac uškodiť ako pomôcť. sú rajom pre baktérie, ktoré môžu spôsobovať nežiadúce začervenanie a vyrážky. Preto by sme ich mali aspoň dvakrát do mesiaca vyčistiť, čím ich zbavíme zvyškov líčidiel, make-upu, mastnoty a baktérií. Beauty blender používam neustále, keďže sa maľujem každý deň. Videla som niekoľko spôsobov ako vyčistiť hubku, či už pomocou olivového oleja, kokosového oleja, antibakteriálneho tekutého mydla, či prostriedku na umývanie riadu v kuchyni. Tento posledný typ umývania by som neskúšala, pretože si myslím, že Jarou či Purom sa majú umývať taniere a hubka, ktorá následne ide na tvár. Ja čistím hubkou len jediným prípravkov, ktorým je šampón na vlasy. 
Na celú hubku nanesiem šampón a v rukách ju umývam. Dávajte si pozor na dlhé nechty, aby Vám náhodou neostali v hubke. Umývam ju 10 minút pod tečúcou teplou vodou. Následne ju vyžmýkam a hubka je čistá. Hubku je potrebné nechať na vzduchu dobre vyschnúť, aby sa nezačali na nej tvoriť plesne (také nemilé čierne bodky).

Ja som s ním veľmi spokojná a určite ho odporúčam aj Vám. Aký máte názor na túto hubičku, mi môžete napísať dole do komentára a určite nezabudnite kliknúť na Notino.sk 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.