December Random

Už si ani nepamätám, kedy naposledy som písala nejaký Random článok. Nejak som na ne aj pozabudla, ale aj veci ktoré som Vám chcela ukázať sa objavili v nejakých iných článkoch. Keďže boli Vianoce a Silvester, tak veci na fotenie sa mi nahromadili a dnes som sa konečne k nim dostala. V tomto článku Vám chcem ukázať niektoré darčeky, ktoré ma čakali pod stromčekom alebo čo som si kúpila sama (spravila som si radosť). Myslím si, že každá žena by si mala spraviť niekedy čas pre seba a spraviť si radosť, že si niečo kúpi. Preto každú z vás "vyzývam", aby ste si spravili takúto chvíľku a do komentára mi napíšte alebo pochváľte sa, akú radosť ste si spravili.

 
Skoro každý mesiac si kupujem ženský magazín Emma. Páči sa mi viac ako Eva a práve teraz nájdete v stánkoch februárové vydanie, v ktorom na titulnej strane je podľa mňa výborná herečka Táňa Pauhofová. Ako darček pribalil časopis Emma Anjelské karty, z ktorých si môžete veštiť a ja môžem rozvíjať svoju vešteckú kariéru. Naušnice som dostala od spolužiačky Lucky.  Sú veľmi pekné, také jemné a hodia sa ku všetkému. 
Moje spolužiačky a rodina obohatili moju malú knižnicu a na Vianoce som dostala až päť knižiek. Prvé dve knižky sú od spisovateľky L. Marie Adeline s názvom S.P.O.L.O.K (1. a 2. diel). Je to erotický román o vdove, ktorá nájde denník s erotickými zápiskami a dostane sa do organizácie SPOLOK. 
Ďalšie knižka je od Jennifer E. Smithovej s názvom Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad. Vraj je to dobrá knižka o láske, ešte som sa k nej nedostala, ale keď ju prečítam dám vám vedieť. :D Moja prvá anglická knižka ma tiež čakala pod stromčekom. Dostala som ju od výbornej profesorky z mojej školy. Knižka sa volá Don't be afraid of the state examination. No a posledná knižka je Predtým ako som ťa poznala od Jojo Moyesovej. Milujem ten príbeh a je to môj obľúbený film.
V kúpeľni sú mojimi novinkami posilňujúci šampón a balzam Garnier Fructis Goodbye Damage, pre vlasy, ktoré sú poškodené agresívnym vonkajším prostredím, nadmerným česaním alebo teplom. Obsahuje výťažky z oleja amla, ktorý regeneruje poškodené vlasy. Ďalšou novinkou je Balea Dusche&Creme Sweet Wonderand. Sprchový gél s sladkou vôňou vanilky a ruže. Je to limitovaná edícia, takže ak vás zaujal poponáhľajte sa do DM drogérie. 
U mňa v oblasti Antiperspirantov je na prvom mieste určite Rexona. Vyskúšala som už snáď všetky druhy, ale v tomto zimnom období používam Rexona sensitive. Má také bielo-fialové balenie a vydrží 48 hodín, čo je obrovské plus. Ak máte problém nájsť odličovač, ktorý by vyhovoval vašim očiam vyskúšajte tento dvojfázový od Nivei. Stačí iba pretrepať a jednoducho odlíčite svoj makeup. Požívam ho už dlhšiu dobu a som s ním veľmi spokojná. Do mojej kozmetickej taštičky pribudli aj dva laky. Jeden je od Gabriella Salvete GEL ENAMEL v takej peknej výraznej červenej farbe a trblietkavý lak od NYC Glitter. Oba som používala cez sviatky a bola som s nimi spokojná.

3 komentáre:

  1. takéto randomy sa mi veľmi páčia :) máš to navyše aj pekne nafotené :)
    Goodbye Damage som kedysi používala, ale už mi veľmi nevyhovuje, lebo mám po ňom také spľasnutejšie vlasy
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kedže hned po Vianociach boli totálne výpredaje zašla som si kúpiť topánky s ktorých mám neskutočnú radosť a vlastne všetky veci ,z ktorých som mala radosť môžeš nájsť na mojom blogu,kedže som nedávno napísala haul.Mám rada sprcháče od Balei a tak som si kúpila jeden s malinovou vôňou a stále ho voniam,pretože tá vôňa fakt stojí za to :3 .Inak naozaj dobrý článok i pekné fotky :)) .

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.