New Year, New Me

 Všade znie ozvena tajomného ticha, od niekiaľ z tmy mráz do okien dýcha. Sviečka i prskavka v našich očiach žiari, prišiel čas otočiť list v kalendári. Všetkým Vám prajem v Novom roku 2017, 7 úspešných dní v každom týždni, 52 týždňov naplnených láskou, 12 mesiacov pevného zdravia a šťastie po celý rok. 

A je to tu ! 2017. Nový rok, nové sny, nové túžby, nové vízie, nové ja a nové predsavzatia. Určite si mnohí z Vás dávate na začiatku kalendárneho roka nejaké predsavzatia, ktoré sa snažíte plniť. Niektoré sa rok čo rok opakujú a niektoré pribúdajú. Aké sú tie moje ? Určite vykročiť do Nového roka pravou nohou, prajem si pre seba a pre mojich blízkych veľa zdravia, šťastia a lásky. Okolo seba len dobrých ľudí a obchádzať tých falošných neprajníkov. Veľa pevných nervov, chuti učiť sa, veľa zážitkov s mojimi priateľmi, inšpirácie, nápadov, energie a sily. Ak ste čakali predsavzatia typu "chcem začať cvičiť, chcem schudnúť, zdravšie žiť, nehádať sa s frajerom,.. a pod" nič také. Veľmi veľakrát som si dávala predsavzatia takéhoto typu, ale vždy mi to vydržalo len pár dní. Najdlhšie mi diéta vydržala asi, keď som skúšala FitList. To boli dva týždne, čiže to je môj rekord. Napíšte mi dole do komentára, koľko Vám vydržala vaša diéta a či sa Vám podarilo schudnúť. Ja to mám tak, že keď sa snažím schudnúť, tak sa s mojim telom nedeje nič. Ručička na váhe stojí vždy na jednom mieste. Ale keď mi je to jedno, aké číslo mi tá "mrcha" ukazuje, schudnem ani neviem ako. 

A Vám milí priatelia prajem v Novom roku ešte viac ako sebe. Aby sa Vám splnili všetky vaše sny, po ktorých túžite a aby ste . Málo starostí, nervov, stresu, ale veľa úsmevov na tvári. 

Dúfam, že ste si všetci poriadne užili Silvester, či už so svojimi priateľmi, s rodinou alebo v pohodlí domova. Neprehnali ste to s alkoholom a pamätáte si všetko, čo sa posledný deň v roku stalo. Ja som Silvester oslavovala doma s mojou rodinou a s Adelou Banášovou. Pripravila som občerstvenie v podobe jednohubiek či syrových buchtičiek. O pol noci sme si pripili všetci a privítali Nový rok. 
 Prostredníctvom tohto článku sa chcem aj poďakovať všetkým spoločnostiam a firmám, s ktorými som v tomto roku začala spolupracovať. Ďakujem za krásne pohľadnice a balíčky, ktoré ma zasypali tesne pred Vianocami. Ďakujem notino.sk, parfemy-elnino.sk, nivea.sk, Krasotika.sk, Fasardi.sk, FABULOUS, Manzara.sk, DM drogérii,.. a všetkým ostatným firmám, ktoré ma podporovali, spolupracovali so mnou, poslali mi nejaké prekvapenie a ja som pre nich mohla napísať článok. Patrí Vám obrovské ĎAKUJEM. 

3 komentáre:

  1. Ja som si predsavzatia nedávala,pretože som si istá,že by mi dlho nevydržali :3 .Síce mám nejaké ciele,ale to už dlhšiu dobu.A tiež ti prajem krásny rok 2017,aby sa ti darilo či už v blogovaní alebo v reálnom živote! Inak pekný článok :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný rok 2017, i když trochu opožděně :D Mimochodem, máš krásné fotky!

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si napríklad nikd ypredsavzatia nedávam , niesom vsebe taká sitá že by som to dodržala :D :P

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.