Vypumpujme si telo k dokonalosti

Nový rok sme sa všetci snažili začať čo najlepšie a problémom je, že v januári je práve skúškové obdobie, ktoré nikto nemá rád. Teda aspoň si to myslím. Veď, kto by už mal rád testy či skúšania. Po sviatkoch som taktiež aj ja nastúpila do školy s očakávaniami, že Nový rok začnem lepšie. Tak sa aj stalo a vďaka Pánu Bohu som všetky testy a skúšania zvládla a opravila známky. (Som patrične hrdá na seba :D). Dva hektické týždne prešli a ja som sa konečne dostala k písaniu článkov. V dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť produkt, ktorý Vám pomôže začať Nový rok úspešne a postará sa o vašu pleť a pokožku.
Reč je o kávovom peelingu PIMP Your Body, vďaka ktorému si môžete vypumpovať telo k dokonalosti. Nájdete ho na stránke pimp.sk. Z eshopu si môžete vybrať z dvoch produktov. Prvý je peeling COCONUT a druhý je Coffee ORIGINAL, ktorý Vám dnes ukážem. 

Má jednoduchý čierny obal s logom Pimp Your Body, ktorý je odolný voči vode, čiže si ho pokojne môžete nechať na vani alebo v sprchovom kúte a nič sa mu nestane. Po otvorení som hneď ucítila krásnu kávovú vôňu. Je to 100% prírodná kozmetika, neobsahuje žiadne pridané konzervačné či chemické látky. V balení nájdete zmes výživných prírodných látok so základom z kvalitných kávových zŕn odrody Robusta. Vďaka  kofeínu sa tvoja pleť dokonale prekrví a krásne vypne. Enzým v kofeíne navyše odbúrava podkožný tuk a bojuje tak proti celulitíde. Kombinácia ostatných výživných zložiek peelingu sa postará o zamatovú hebkosť a zdravie tvojej pokožky.
Zloženie: 
  • čerstvo pomleté kávové zrná 100 % odroda Robusta
  • morská soľ
  • jedlá sóda
  • jojobový olej
  • mandľový olej
  • olivový olej
  • makadamiový olej
  • pomarančový olej
Všetky zložky použité v peelingoch sú vysoko kvalitné a plné vitamínov:
  • najkvalitnejšie za studena lisované oleje
  • čerstvo pomleté zrná 100 % kávy Robusta
  • štipku jedlej sódy
  • blahodarnú morskú soľ
  • zamatový hnedý cukor

Čiže sami môžete vidieť, že naozaj obsahuje len prírodné produkty, nie je tam žiadna chémia, ktorá by nám len škodila a nepomohla. Použitie je veľmi jednoduché. Na vlhkú pokožku nanesiete peeling a krúživými pohybmi vmasírujete do pokožky. Necháte pôsobiť 10-15 minút a opláchnite. Po dlhodobom testovaní a relaxovaní je moja pleť hydratovaná a vyživená. Veľmi sa páči, že zbavuje pokožku nedokonalostí a odumretých buniek, pomáha proti šupinatosti, začervenaniu a vyrážkam, prekrvuje pokožku, čistí póry, zbavuje pleť toxínov a pomáha v boji proti celulitíde. Pokožka po použití ostala krásne jemná ako tvárička bábätka. Bola žiarivá a peeling spraví taký efekt, že si nemusíte tvár ani krémovať. Som s ním veľmi spokojná a neviem si ho vynachváliť. Ak ste ho ešte nevyskúšali, určite neváhajte a zakúpte si ho. Používam ho každý druhý maximálne tretí deň a naozaj funguje. Slovenský scrub by nemal chýbať v žiadnej dámskej výbave. 


1 komentár:

Používa službu Blogger.