I love...

Asi sa už budem opakovať, ale nedeľa patrí naozaj medzi tie dni, kedy si zaslúžime odych po namáhavom týždni, vypnete a doprajete si chvíľku pre seba. Vypnite telefón, odhláste sa z Facebooku a relaxujte. V dnešnom článku som si pre Vás pripravila menšiu recenziu na produkty, ktoré som dostala z eshopu Krasotika.sk. Spolupracujem s nimi už dlhšiu dobu a vždy som s ich produktmi spokojná. Koncom roka 2016 mi poslali balíček v podobe telovej kozmetiky I love. Konečne som sa dostala aj k napísaniu článku. Práve tieto produkty Vám poslúžia na to, aby ste si spríjemnili nedeľný večer. V balíčku som si našla 3 produkty a dve kartičky s poďakovaním od Krasotiky. Prvý bol Krém na ruky I Love, Antibakteriálny gél na ruky I Love a nakoniec Sprchový gél I Love
Krém na ruky I Love 75 ml
V tomto zimnom období sú naše ruky asi najcitlivejšie a potrebujú dostatočnú starostlivosť. Ak sa o ne nestaráme sú vysušené, nie sp hydratované a také "drsné". Nepôsobíme to dobre ani pre naše oči, ani pre oči druhých. Doprajte si každodenné potešenie s jedinečným krémom na ruky od anglickej značky I Love. Príjemná kombinácia kokosového oleja, bambuckého masla a ovocia Vašu pokožku zvláčni, prevonia a dodá jej potrebnú výživu.  Po použití dosiahnete hydratovanú, hodvábne hladkú pokožku s lahodnou ovocnou vôňou. V eshope Krasotika.sk si môžete vybrať zo štyroch ovocných vôní (kokos, mango a papája, maliny a černice, jahody). Ja som dostala práve štvrtú kombináciu. Vôňa jahôd s jemným krémom. Jednoducho len naneste na ruky malé množstvo krému a vmasírujte do pokožky. Som s ním veľmi spokojná, tá vôňa je úžasná a moje ruky sú jemné. Balenie má krásny obal, ktorý má 75ml a jeho cena je 2,90 €. 

Antibakteriálny gél na ruky od anglickej značky I Love dezinfikuje Vašu pokožku od každodenných baktérií bez použitia vody. Jedinečný čistiaci gél odstráni až 99,9 % všetkých baktérií a následne zanechá vašu pokožku hebkú so sviežou ovocnou vôňou. Vďaka obsahu jojobového oleja bude Vaša pokožka po použití elastická. Čistiaci gél je ideálnym pomocníkom pri dlhších cestách, keď nie je k dispozícii voda a mydlo. Antibakteriálny gél neobsahuje parabény a alkohol. Má veganské zloženie a obsahuje prírodné extrakty pre dokonalú starostlivosť o pokožku. V eshope Krasotika.sk si môžete vybrať zo štyroch ovocných vôní (kokos, mango a papája, maliny a černice, jahody). V balíčku som si našla práve gél s vôňou kokosu a zamatového krému. Je to veľmi pekná vôňa a čo sa mi páči, že je to veľmi praktické balenie a môžete si ho pokojne zobrať do kabelky. Použitie je tiež veľmi jednoduché. Len naneste gél na ruky a nechajte vstrebať. Nemusíte oplachovať. Balenie má 65 ml a jeho cena je 2,90 €. 
Posledný produkt z balíčka je sprchový gél. Vďaka nemu bude pokožka čistá a hydratovaná. Pravidelným používaním dosiahnete pevnú a zdravú pokožku, najmä vďaka bohatému obsahu provitamínu B5. Ponorte sa do vane a užite si relax a odpočinok, ktorý Vám tento jedinečný produkt prinesie. Už jedna kvapka sprchového gélu vytvorí bohatú smotanovú penu, vďaka ktorej sa budete cítiť neodolateľne. Sprchový gél je antialergický a je vhodný pre všetky typy pleti s neutrálnym pH. Vďaka svojej malej veľkosti je ideálny aj na cestovanie. Sprchový gél neobsahuje parabény a alkohol. Má veganské zloženie a obsahuje prírodné extrakty pre dokonalú starostlivosť o pokožku. V eshope nájdete dva druhy (kokosová aróma a zamatový krém, mango a papája). Túto poslednú kombináciu som dostala aj ja. Balenie je veľmi pekné a tiež praktické. Do kabelky či na dovolenky ideálne. Má krásnu vôňu, balenie má 100 ml a jeho cena 2,18€. Prípravok tiež môžete naliať pod tečúcu vodu, ponoriť sa do vane a užiť si relax a odpočinok. 
Nemusíte sa báť, sú to podľa mňa také tradičné veci, ktoré potešia každú z vás. Nespôsobujú alergické reakcie, nebojte sa vyrážok či začervenanie. Za balíček veľmi pekne ďakujem, so všetkými produktmi som veľmi spokojná a určite budete aj vy.

4 komentáre:

  1. Ani jsem netušila, že tahle značka dělá antibakteriální gel :O

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ten gél som už na krasotike pozerala. Určite si ho kúpim.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jo. Nádherní obaly. Netušila jsem, že i antibakteriální gel může být tak roztomiloučký :))

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Antibakteriálne gely I LOVE s vôňou MANGO&PAPAYA a RASPBERRY budú v predaji v dúhových TETA drogériách už za týždeň. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.