LOOK #8



Neupierajte sa na trendy. Nedovoľte móde, aby vás vlastnila. To vy rozhodujete o tom, kto ste. Vyjadrujete to svojim štýlom obliekania a života. - Gianni Versace

Konečne som sa dokopala k napísaniu nejakého outfitového článku a konečne som dokopala schopnú osobu (moju drahú Zuzanku, ktorú môžete vidieť dole nižšie), aby ma odfotila. Naše posledné fotenie nedopadlo veľmi dobre, pretože nás trochu naháňali kačky a labute, ktoré na druhý deň "odišli na lepšie miesto", pretože mali vtáčiu chrípku. No proste, fotenie na jednotku. Našťastie sme sa nemohli nakaziť. Takže po dvoch mesiacoch sme dali nášmu foteniu repete a dnes nás nikto nenaháňal. 


 Outfit &Spolupráca
 Pred pár mesiacmi som Vám pridala článok o svadobných šatách s eshopu Manzara.sk. Sama veľmi dobre viem, že výber šiat je vždy ťažký, keďže musíme dávať pozor na to, ako šaty sadnú, na materiál, aby nikto také podobné nemal a hlavne aby sa nám páčili. A pri svadobných šatách to platí dvakrát tak. Veď v ten deň D, chceme vyzerať ako naozajstné princezné. Môj deň D je ešte ďaleko, ani náznak po ňom, keďže pán ženích je stále nezvestný a je po ňom vyhlásené medzinárodné pátranie. Párkrát som si už objednávala nejaké vecičky z tohto eshopu a so všetkými som bola spokojná. Naposledy mi prišiel svetrík, ktorý môžete vidieť aj v dnešnom článok.  Svetrík má veľmi príjemný materiál. Vôbec nehryzie ani neškriabe a je veľmi pohodlný. Má veľmi zaujímavý vzor s modro - žltým sfarbením. V eshope nájdete viac veľkostí a svetrík stojí 29,90 €.  Svetrík bol v podstate hlavný produkt celého outfitu. K nemu som doladila žlté tričko, aby som celý outfit oživili a nebol by nudný a fádny. 
 Ja tvrdím, že rifle sa hodia k všetkému. Samozrejme neoblečiem si ich na stužkovú alebo na pohovor. Tieto moje sú s vysokým pásom, svetlé a mám ich z H&M. Ak sa mám priznať, tak mne sa nikdy nepáčili rifle s vysokým pásom, pretože mi prišlo, že mi predlžujú zadok. Ale ako som si kúpila tieto, veľmi si ich chválim a iné už ani nechcem. Okrem toho, že sú skvelý módny kúsok, pomáha aj zdravotne a chránia naše kríže. Takto bežne chodím do školy, takže pre mňa sú najlepšie kabelky. Veľká čierna kabelka by nemala chýbať u žiadnej ženy. Táto moja je z jej.sk a dostala som ju od rodičov na Vianoce. Topánočky sú z Deichmannu a sú veľmi pohodlné. Momentálne teraz majú novú kolekciu, v ktorej nájdete strašne veľa druhov takýchto topánočiek. Celý outfit som doplnila krásnych veľkým náhrdelníkom, ktorý mám z womanology.sk
 Ďakujem mojej Zuzanke 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.