Boj proti čiernym bodkám #1

Narodíš sa ako milučké dievčatko s dokonalou pleťou a čím si staršia, prichádza puberta a tvoja pleť sa začína meniť. Hormóny sa búria a tvoja pleť mastnie, objavia sa prvé vyrážky a po nejakej dobe si všimneš, že tvoju tvár "napadli" čierne bodky. Ak ste sa v tomto našli, máte rovnaký problém ako ja a ten problém sa volá = ČIERNE BODKY. V článkoch takéhoto typu sa Vám budem snažiť poradiť, ako proti nim "bojovať", aby z tvári zmizli alebo aspoň na čas sa vytratili. Čierne bodky na tvári nevyzerajú veľmi vábne. Vy za ne síce veľmi nemôžete, no faktom je, že znamenajú špinu a nečistoty usadené na vašej pleti. Ak sa raz objavili, je dosť ťažké sa ich zbaviť, a tak treba vytasiť všetky možné zbrane. Najdôležitejšie pre pleť je samozrejme jej čistota. To je najdôležitejšia vec na celom tomto zložitom procese. Každý deň aj ráno aj večer si vyčistite tvár nejakou micelárnou vodou, aby tvár dýchala a bola čistá. Alebo ak si myslíte, že micelárky nepomáhajú, siahnite na špeciálnych produktov, ktoré sú určené na čistenie pleti a obsahujú pridané látky a zložky, ktoré pleti pomáhajú. 
V prvom článku by som Vám chcela ukázať uhľovú čiernu masku Pilaten, ktorá by mala zabezpečiť odstránenie čiernych bodiek. Je to kórejská značka, ktorú nájdete v rôznych čínskych eshopoch alebo aj na ich oficiálnej stránke Maska Pilaten.cz. V poslednej dobe je to strašný hit, videla som ju na Facebooku, na Instragrame je plno videí ako pomáha, tak som sa rozhodla, že to vyskúšam. Ešte v septembri som sa spojila s Maska Pilaten.cz a oni mi poslali 3 vzorky tejto masky + umelý štetec. Veľmi som sa tešila, že ju vyskúšam a že snáď mi pomôže s čiernymi bodkami. No po viacnásobnom použití som bola sklamaná a hneď Vám vysvetlím prečo. Masku musíte naniesť na vyčistenú pleť. Stačí ju naniesť na T-zónu, ale ja som ju naniesla na celú tvár. Vynechajte oblasť okolo očí, úst a veľký POZOR si musíte dávať, aby sa Vám maska nedostala na obočie alebo na vlasy. Necháte ju pôsobiť približne 30 minút. Po nejakej chvíli ucítite ako maska schne, nebudete vedieť ani rozprávať. No a na rad prichádza najhoršia vec na tom všetko a tým je odlupovanie. Správne by sa mala maska odlupovať od spodku na vrch, čiže od brady k čelu. Keďže som mala tri pokusy, každý jeden vypadal inak. 
1. pokus = Na tvár som naniesla strednú vrstvu masku a strhla som priemernou rýchlosťou. Proste, som to strhla tak, aby som to najrýchlejšie mala dole z tváre. 
2. pokus = Na tvár som naniesla hrubú vrstvu a masku som strhla veľmi rýchlo, pretože som to videla niekde na Instagrame asi. Bol to veľmi zlý nápad. 
3. pokus = Masku som naniesla prstom a bola to vrstva niečo medzi strednou a hrubou. Strhávala som ju tentokrát pomaly a to je správne. 
Takže z mojich pokusov je teda výsledok taký, že na tvár treba naniesť masku naniesť prstom, nie štetcom. Strhávať ju treba pomaly, aby ste videli ako čierne bodky vychádzajú von resp. nevychádzajú. Masku som použila trikrát a výsledok nebol žiadny. Potom som objavila jednu stránku s kozmetikou, ktorej obchod sídli v Lučenci a šla som sa tam pozrieť, či majú teda túto masku. Tak som si ju znovu kúpila, zainvestovala do nej a bola som sklamaná, tak ako minule. Maska vôbec nepomáha k odstráneniu čiernych bodiek. Nevytiahla ani jednu bodku a to som skúšala už naozaj hocičo. Tvár bola vyčistená aj som ju naparovala a nič. Jediným takým plusom je to, že maska Vám poskytne skvelú depiláciu tváre. Viete tie malé chĺpky, ktoré máte na tvári, výborne vytrhá. Pleť je jemná a hebká. Pri strhávaní si veľmi dobre poplačete, pretože to naozaj veľmi bolí. Takže za mňa určite NIE! Neodporúčam, vôbec nie som spokojná a neverím, že to niekomu pomôže.

1 komentár:

  1. Mám podobnou zkušenost s výrobkem pravděpodobně stejného původu. Na aliexpressu jsem si koupila masku proti tečkám, co slibovala zázraky, ale bohužel skutek utek :(

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.