Random fotiek z telefónu

Ahojte slečny :) Po veľmi, veľmi, veľmi dlhej dobe som sa konečne dokopala k tomu, aby som vám pridala nejaký osobný článok. Stále vám píšem buď o kozmetike, o outfitoch alebo pridávam moje "múdre články". Preto som sa rozhodla, že dnešný článok bude random fotiek z môjho mobilu, konkrétne to budú fotky za mesiac marec, apríl a časť mája. Dopredu sa ospravedlňujem všetkým osobám, ktoré sú na fotkách. (Ja za to nemôžem, že sa neviete tváriť na fotkách. :*) 
Tak najprv začnime kozmetikou. Od kedy mám nový mobil, tak skoro všetky fotky na blog fotím ním. Predsa len je to jednoduchšie mobilom ako foťákom. Pri foťáku musím nájsť baterky, potom kartu, káblik, .. jednoducho je s tým veľa roboty a ja som lenivá, priznám si to. Na začiatku apríla som dostala beauty balíček od notino.sk. Spolupracujem s nimi už dlhšiu dobu a vždy som bola s balíčkom spokojná. Tentokrát mi prišli dve masky od Garnier, antiperspirant od Garnier, rúže NYX a pilník. Ďalší balíček, ktorý ma potešil bol z Nivei. Našla som si v ňom 3 krémy z novej edície. Článok o nich nájdete o pár dní na blogu. No a poslednou beauty vecou je môj nový rúž od Kylie, ktorý som dostala od spolužiačky Radky. Je matný výraznej červenej farby. Sám o sebe sa mi nepáči a na perách ani nedrží dobre. Dosť sa šúpe, ale po použití kontúrky, drží rúž pekne na svojom mieste, nerozmazáva sa a na perách je veľmi pekný. Okrem toho som testovala všetky moje rúže. 
V poslednej dobe nejak často chodím do kina. Teda aspoň raz za mesiac som v kine určite. Naposledy som bola so Zuzkou v kine na nový film Cuky Luky. Keďže ja tie dve milujem, museli sme na to ísť. Ak ste to nevideli, určite si to pozrite. Okrem toho, že sme sa veľmi nasmiali a spravili si pekný večer, hneď z príchodu sa nám resp. Zuzke stal taký menší trapas, lebo rozsypala všetky pukance. 
Keď už nie po škole, tak po práci určite vám príde vhod, keď si sadnete s priateľmi, kolegami, v mojom prípade so spolužiakmi na kávu a porozprávate sa. Respektívne ohovoríte každého, kto prejde okolo vás. 
 
Život na gymnáziu na nijak extra nezmenil. Máme toho veľa, nič nestíhame, ale hlavná vec, že máme kopu trápnych fotiek. Napríklad minule sme mali v škole Deň Zeme, tak sme mali verejno prospešné práce okolo školy, ktorú sme ako tak vyriadili. 
Aj tento víkend je predĺžený, ten minule bol predĺžený, predtým boli prázdniny,... asi. A tak nie je nič krajšie, ako keď vás rodičia zoberú na nejaký výlet. S mojou rodinou sme si spravili taký menší výlet na Pustý hrad pri Zvolene. 
 Posledná vec, ktorú vám chcem ukázať sú prechádzky s mojím psíkom. Ak by ste to niekto nevedel tak mám doma sučku jazvečíka, ktorá bude v auguste rok. Volá sa Zara a je to môj malý anjelik s rožkami. Ak by ste chceli o nej článok, tak mi napíšte dole do komentára. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.