.. šance

"Priatelia nám pomáhajú získať sebadôveru a dodávajú nám odvahu pustiť sa do vecí, o ktorých by sme bez nich možno ani neuvažovali." – Lorna Byrne


Som dievča ako každé iné a mám okolo seba okruh svojich ľudí (nasadenú jednotku, ktorá je v pohybe vo dne aj v noci). Myslím si, že nikto z nás nemá rád samotu, a preto sú priatelia dôležité osoby v našich životoch. Tí, ktorí ma poznajú o mne veľmi dobre vedia, že sa rada rozprávam, i keď niekedy o strašných hlúpostiach. Avšak nie všetci sú komunikatívny a len veľmi ťažko nadväzujú nové priateľstvá. Ťažko niekoho na ulici oslovia a nie ešte si vypýtajú telefónne číslo. No čím som staršia, tak tým viac si uvedomujem, že v správnom priateľstve musia "spolupracovať" obaja. Je to ako vo futbale alebo v hokeji. Hráči musia byť zohraní, aby dosiahli nejaký slušný výsledok. Ak Vám je niekto sympatický, podľa mňa nie je problém s ním nadviazať kontakt. Len sa netreba báť a robiť to násilným spôsobom ako napr. "Hej ty, musíš sa baviť so mnou!!!" 
Lenže medzi "našou svorkou" si musíme vybrať či budeme mať 50 neúprimných priateľov alebo len pár, ktorých spočítate na jednej ruke a keď im zavoláme o jednej ráno, tak sú ochotní spáchať s vami akýkoľvek "zločin". Tých neúprimných by bolo dobré vymazať z našich životov a navždy sa ich zbaviť. Najlepší kamarát, s ktorým ste vyrastali, prežili skoro celý život sa zrazu zmení a stane sa z neho len Váš známy. Dôvera odletela ako lastovičky v septembri a vaše priateľstvo sa rozbilo ako tanier či Vám spadol na zem. Po každom stretnutí mu dávate nové a nové šance. Hovoríte si, že tentokrát to bude lepšie, všetko sa zmení, ale pravda je iná. No ja hovorím DOSŤ ! Prestaňme dávať rovnakej osobe stále nové a nové príležitosti na to, ako nás sklamali. Tí, ktorí vás milujú, vám často hovoria, že nedovolia, aby vám niekto ublížil. Zvláštnosťou je, že takí ľudia často kráčajú ruka v ruke s tými, ktorí to robia. Povedia vám, že budú stále na tvojej strane, že nebudete nikdy sami. No nadíde čas, keď aj cez to všetko budete mať pocit, že všetci odišli. Tvrdia, že ste stále na ich prvom mieste. Nevyberú si nikoho iného, no ak príde na lámanie chleba, ich list resp. diár je zrazu plný a od vás sa očakáva, aby ste si našli iných. Ak sa s niekým nechcete priateliť povedzte to na rovinu. Nevyhovárajte sa a nedávajte druhej strane nádej a výhovorky, pretože ich raníte. A tí ktorí sú zranení, vykašlite sa na nich. Takéto osoby vám za to nestoja. A už sa nesnažte a nikoho nekontaktujte, pretože to NEMÁ ZMYSEL. Nedávajte šance tým, ktorí si to nezaslúžia. Radšej sedieť doma sama, ako sedieť s niekým, kto nás len využíva a neváži si nás. 
Outfit
Každá žena sa oblieka rada. Teda, keď niečo nájdete v našich preplnených skriniach. Mám rada šaty, podpätky, doplnky či už jemné alebo extravagantné, niečo na taký elegantný štýl. Ale niekedy sú také dni, kedy "štekle" ani vidieť nechcem a oblečiem si tepláky so širokým tričkom. Keďže v máji je všetko rozkvitnuté, pekné a farebné, tak aj ja som chcela, aby dnešný outfit bol farebný. Hlavnou farbou je moja obľúbená tyrkysová alebo skôr taká mentolová. Mne sa proste páčia tieto zimné, studené farby. K tyrkysovým skiny nohaviciam som si obliekla pásikavú blúzku, ktorá má vpredu zips. Veľmi sa mi páči, pretože viete ovládať veľkosť vášho výstrihu. :D K tomu nejaké jemné doplnky v podobe náhrdelníka so srdiečkom, tyrkysové náramky. Je to taký typický outfit do mesta a keďže ja nenosím veľa vecí, stačí mi crossbody kabelka a jednoduché čierne baleríny. 



Ďakujem mojej fotografke Zuzanke :) 
Nohavice - Terranova, blúzka - Gate, baleríny - CCC, kabelka - Bulharsko, náramky - New Yorker, náhrdelník - doplnky4u.sk

3 komentáre:

  1. Krásne napísané Zuzička��a pristane to ti veľmi❤��

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašně ti to sluší! ♥

    YourVee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tými priateľstvami súhlasím, často človeka viac unavujú ako posilňujú! Pekne si to napísala:)
    Držím ti palce a prajem ešte pekný deň!:)
    https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.