*Pravidlá pri líčení*

Pre mnohé z nás je nepredstaviteľné nebyť namaľovaná. Makeup sa stal našim každodenným spoločníkom, kamarátom, milencom. Viem to podľa seba. Minule sa mi mama smiala, že som namaľovaná sedela doma pred televízorom. Nikam som nešla, proste som len mala tú potrebu byť namaľovaná. Určite ma chápete. Pokiaľ aj vy patríte k tým, ktorých tvárička sa bez malej úpravy nezaobíde, zrejme viete, že líčenie má svoje vlastné pravidlá. Pár dobrých rád, na ktorých sa zhodnú všetci odborníci som si pre Vás pripravila v tomto článku. Osvojte si ich aj vy, aby ste boli ešte krajšia ako ste. 

  • Zrkadlo 
Pri líčení vždy použite dostatočne veľké zrkadlo s dobrým svetlom. Keď sa líčim ja, tak je to vždy pri dennom svetlom. Nikdy sa nemaľujem svetle žiaroviek alebo ešte pri sviečkach. Ďalej dbajte na to, aby bolo zrkadlo čisté. Aby neboli na ňom odtlačky vašich prstov či prach. Ak si maľujete oči,  ideálne je pozerať sa do zrkadla smerom dole.
  • Pleť bez šupiniek 
 Nech sa akokoľvek na make-upe nadriete, nebude vyzerať dobre, kým nemáte hladkú a hydratovanú pleť. Pravidelne používajte jemný peeling a vždy sa nakrémujte. Šupinky na tvári nepôsobia lákavo a makeup na nich nevyzerá dobre.
  • Čisté štetce
Pravidelne ich perte jemným mydlom. Ak budu zanesené a zlepené, váš makeup nemôže byť krásny a farby čisté! Hromadia sa na nich baktérie, ak ich nemáte v obaloch, zapadávajú prachom a tak im iba skracujeme životnosť.
  • S krycím opatrne!
Ak ste unavená a je to vidno aj na vašej tvári, kryciemu makeupu sa radšej vyhnite, aby ste nevyzerali ako múmia. Radšej siahnite po rozžiarujúcom a nezabudnite na svieže líčka.
  • Radšej hnedá
Ak nie ste úplne tmavý typ ženy, používajte radšej tmavohnedú očnú linku ako čiernu a to najmä cez deň. Váš pohľad bude mäkší.
  • Očný korektor
To je must have. Správa sa ináč ako makeup a mal by byť aj svetlejší.
  • Do práce bez makeupu? 
Ok, ale nie zas úplne bez makeupu, ak nemáte 20. Vždy majte upravenú pleť aspoň bb krémom, zvýraznené obočie, svieže líčka a pery hebké od balzamu. Super je aj si jemne rozmazať tmavohnedú ceruzku okolo očí do stratena. Takto ste aj nie ste namaľovaná. Zase prehnané maľovanie mi príde choré. Náš makeup by mal vyzerať prirodzene a nemali by sme na seba dávať tonu omietky. Nevyzerá to na nás dobre a navyše naša pleť nedýcha.

3 komentáre:

Používa službu Blogger.