Autumn with manzara.sk

Pamätáte ako som pred niekoľkými dňami písala do článku, že mám aj nemám rada jeseň ? Nemám ju rada kvôli pavučinám a lienkam, ktoré stále obklopujú môj dom a kedykoľvek v noci sa zobudím na to, že mám pri sebe lienku. (Vymenila som frajera za lienku.) No v každom prípade jeseň mám rada pre jej druhú stranu. Tú, ktorú veľa ľudí nemá rado a stále "frfľú". Nie každému vyhovuje sychravé počasie, keď fúka vietor, prší, je vlhko a všade je blato a listy. Ja to mám rada, teda páči sa mi to. Síce moje topánky vždy trpia, keďže sú stále špinavé a musím ich každú chvíľu čistiť. V takomto "krásnom" počasí je priam nevyhnutnosťou dobre sa obliecť. Dobre, aby sme nemrzli a štýlovo, aby sme aj vo vetre vyzerali super. V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať pár kúskov krásny bundičiek z eshopu manzara.sk, ktoré si môžete objednať a zaručene budete pekné a zima Vám nebude. Milujete športovejšie oblečenie alebo sa vyžívate v extravagancii? Nezáleží na tom aký typ ste.Inšpirujte sa štýlovými outfitmi a stavte na trendy bundičku, ktorá by nemala chýbať ani vo vašej garderóbe. Čoraz častejšie môžeme v obľúbených módnych reťazcoch nájsť športovejšie kabáty a bundy, ktoré však nepatria len na hory. Nevadí, že radšej staviate na pohodlnosť. Zažiariť môžete aj v hrejivej bunde s opaskom cez pás alebo vo veľmi trendy záležitosti – v parke. 
Nedáte dopustiť na pastelové farby a ste nesmrteľná romantička? Aj vy si môžete nájsť tie pravé kabáty či bundy. Nežná biela alebo farba roka 2016, staroružová, je tým pádom tým pravým pre vás. Dlhé kabáty sadnúce presne na postavu v jednoduchých a k všetkému sa hodiacich farbách si našu pozornosť získajú vždy. Veď ide o klasiku, ktorá by nemala chýbať žiadnej módnej maniačke. Hodia sa ku všetkému, nikdy s nimi nebudete mimo a výraznejšiu dĺžku oceníte najmä pri chladnejších dňoch. Čo viac dodať. Väčšina búnd z eshopu sú predĺžené a kapucňu zdobí farebná kožušinka (nie je pravá, takže ochrancovia zvierat sa nemajú čoho báť), ktorá bola vlani a aj tento rok veľkým hitom. Priznám sa, že mne sa veľmi kožušinové nepáčia a žiadnu takú doma ani nemám. Ale ako sa hovorí "sto ľudí, sto chutí a sto názorov". Skoro všetky sú vyrobené zo stopercentného polyesteru. Tu máte pár kúskov. Okrem búnd sú ideálne aj mikiny, ktoré ú tiež predĺžené, ale už bez kožušinky. Rôzne farby a kombinácie. Mňa najviac zaujali tieto výrazné, neónové, ktoré môžete vidieť dole nižšie na fotke. Sú vyrobené z 35% bavlny a 65% polyesteru. Ich cena je cca 39 €. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.