Bez chrbtovej kosti

V tomto svete je naozaj náročné žiť. Vo svete plnom pretvárky, masiek a faloše. Budem sa hrať na tvoju kamarátku a keď zájdem za roh, ohovorím ťa tak, že na tebe neostane ani nitka suchá. Určite to poznáte. Na tieto "veci" som si však už postupom času zvykla a neberiem si ich tak k srdcu. Ak aj vy máte s tým taký problém, snažte sa používať staré známe "jedným uchom dnu a druhým von". Treba byť tvrdý a prísnejší. Netreba tolerovať a chyby, práve naopak. Musíme sa naučiť všetko vrátiť späť. Buďme milé, aj napriek tomu, že dotyčnú osobu nenávidíme a sme na ňu naštvaní. Odpúšťať, ale nezabúdať. Nestratiť svoj súcit, ale byť empatický. Vo svete, ktorý nás učí starať sa len o seba, nezabudni na iných. Namiesto toho, aby si si dala klapky na oči a išla cez mŕtvoly, nezabúdaj na druhých. Toto som si vždy hovorila ja.
Síce mi veľa ľudí ublížilo, ubližuje a ešte aj bude ubližovať, vždy mu jeho "hriech" odpustím, ale nezabudnem. Pri každej situácii sa snažím myslieť aj na druhých ľudí, byť empatická, i keď veľakrát si to tí ľudia nezaslúžia. Posledné mesiace sa v mojom živote stretávam s fenoménom, ktorý je pre mňa nový. Vedela som, že niečo také sa deje. Počúvala som o tom od svojich kamarátiek ale nikdy som tomu nevenovala pozornosť. Naposledy sa mi niečo podobné stalo, keď som pomohla svojej spolužiačke, ktorá nebola na tom zdravotne dobre. Niektorí ľudia si to však neuvedomili, že jej nebolo dobre a kritizovali potom aj mňa, že som si vôbec dovolila s ňou ostať. Ľudia bez chrbtovej kosti, ktorí myslia len na seba a na druhých zvysoka kašľú. Čím som staršia, tým si to viac a viac uvedomujem, že žijeme vo svete, kde je empatickosť asi dar od Boha a má ho len určitá skupina ľudí. Niekto má dobré srdce a niekto, bohužiaľ, aj kamenné. Pokiaľ patríte medzi tie, ktoré zatiaľ nestretli človeka bez chrbtovej kosti a bez štipky svedomia, môžete si zagratulovať, že dokážete ľudí odhadnúť, prípadne sa im vyhýbať. Osoba krutá, necitlivá, surová a nemilosrdná. Neberie ohľad na to, že svojimi činmi dokáže ubližovať druhým. Netrápi ju to, pretože myslí len na seba. Dokáže si vytvoriť skvelé výhovorky a príbehy, ktoré presvedčivo rozpráva. S čistým svedomím je schopný vás zneužívať a v najhoršom prípade vám zničiť život.
OUTFIT 
 Babie leto je síce pekné, ale ide mi na nervy. Všade lieta pavučina a tie lienky. Namiesto toho, aby som spávala s frajerom, správam s lienkami. No má to aj svoje pozitíva. Slniečko krásne hreje, príroda sa vyhrala so svojou paletou farieb a všetko je také.. pekné! Jeden z takýchto pekných dní bol v piatok, keď som prišla skôr domov a vytiahla som svojho mladšieho brata von, aby mi spravil nejaké fotky. (Mimochodom, chce byť fotograf, tak ako dobrá sestra ho v tom musím podporovať.) V takomto teplom počasí môžeme stále zo skríň vytiahnuť aj šaty. Konkrétne tieto mám z bonprix.sk, tak ako aj kabelku. Myslím si, že takéto vzorované alebo skôr viac farebné šaty netreba doraziť niečím tiež vzorovaným. Ja som zvolila rifľovú bundičku. Ako čerešnička na torte je krásna čelenka od Magaela kvetinové čelenky, svadby, floral accessories, wedding. Ak sa prekliknete na ich FB stránku, nájdete mnoho krásnych kvetinových čeleniek. 
Šaty, kabelka- bonprix.sk, topánky - Deichmann, bunda - GATE, čelenka - magaela.com

1 komentár:

Používa službu Blogger.