Októbroví obľúbenci

Ahojte krásky, ako si užívate víkend ? Konečne môžem povedať, že oddychujem po tých dvoch náročných týždňoch v škole. Neviem, či všetci profesori sa dohodli alebo čo sa im stalo, ale každý deň písať minimálne dve veľké písomky je trošku dosť. Tak, ale gympel je taký a nič sa s tým nedá robiť. Nejak to budem musieť vydržať či sa mi to páči alebo nie. Avšak už som konečne po a môžem sa venovať aj Vám. Po včerajšom fashion článku, tu dnes pre Vás mám beauty článok. Konkrétne to budú (ako ste sa z názvu mohli dovtípiť) októbroví obľúbenci. Kozmetika, ktorú som používala počas celého mesiaca. Väčšinu z nich som kúpila v DM drogérii alebo dostala v rámci spolupráce. 

Ako prvé to budú novinky Balea. Telové mlieko Balea "Rose Elegance" som dostala ako darček od DM drogérii. Podľa mňa všetky telové mlieka, sprchové gély, šampóny, krémy, mydlá,.. od Balei voňajú nádherné. S tým budete určite so mnou súhlasiť. Toto telové mlieko má pôvabnú vôňu ruže a guavy, ktorá rozmazná vaše telo a ducha. (Len pre zaujímavosť : Guava je exotické ovocie, ktoré sa mi podobá vzhľadom na hrušku. Sladké ovocie s chuťou a vôňou pižma, obsahuje veľa vitamínu C a vlákniny.) Jemná receptúra dodáva pokožke prirodzenú rovnováhu, udržiava ju hydratovanú a vláčnu. Ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Vôňa ostane na tele ešte dlho po nanesení. Ja som použila telové mlieko večer, rozvoňala celú posteľ a ešte ráno som cítila krásnu vôňu. Balenie má 200 ml. Ďalšou novinky (teda aspoň pre mňa) je krémový olejový sprchový peeling s vôňou melónu, ktorý je z limitovanej edície. Ako vždy som ho kúpila hlavne kvôli jeho dizajnu, ktoré je nádherný. Jemné peelingové čiastočky jemne odstránia nečistoty a odumreté časti kože - pre viditeľne jemnejšiu pokožku. Balenie má 200 ml.
Veľa žien blízke môjmu veku (+ - 17) má problémy so svojou pleťou. Hormóny, strava, stres, menštruácia a mnoho ďalších vecí, ktoré vplývajú na našu pleť. Upchaté póry a vyrážky, ktorých sa nevieme zbaviť. Na takých menších nákupoch v DM drogérii som objavila Balea zlupovaciu masku na tvár s aktívnym uhlím. Je určená na normálnu a zmiešanú pleť. Je to jemná receptúra s pantenolom a s vitamínom E. Obsahuje tiež aktívne uhlie, ktoré pomáha zlupovať masku dole a odstraňovať odumreté časti pokožky. Taktiež je určená na odstránenie prebytočného mazu a nečistoty z pleti. Tu sa zastavím a budem musieť začať kritizovať. Ja mám zmiešaný typ pleti a nie každý výrobok mi vyhovuje. Nemôžem používať len tak hocijakú kozmetiku a napr. ani maska Pilaten mi absolutne nepomohla. Tak je to aj pri tejto maske. Na tvár by sme mali naniesť rovnomerne vrstvu masky a vynechať okolie očí a úst. Maska by mala zaschnúť do 10-15 minút. Ak nanesiete hrubšiu vrstvu je to dlhšie. Bohužiaľ maska vôbec nevytiahla čierne bodky, žiadne odumreté časti kože na maske neboli. Zlupovanie vôbec nebolí, je to skôr príjemné. Pri nanesení je veľmi cítiť vôňa uhlia, až mi to bolo nepríjemné. Pozitívne je, že pokožka ostane po použití krásne jemná. Už by som si ju druhýkrát nekúpila. Balenie má 100 ml. V drogérii som však našla ešte jednu vec od Balei s aktívnym uhlím a tým sú Balea čistiace prúžky na nos. V balení nájdete 3 prúžky na nos. Prúžky treba nalepiť na vyčistený nos a jeho okolie. Je dobré, ak po nalepení vlhkým uterákom prejdete po prúžku. Nechajte pôsobiť 10-15 minút. Potom pomaly stiahnite. S týmito prúžkami som veľmi spokojná. Síce nevytiahli všetky póry, ale niektoré áno. Nos a jeho okolie ostali jemné. Medzi jednotlivými aplikáciami zachovajte odstup minimálne 3 dni. Určite si ich kúpim ešte raz. 
Ako ste si určite mohli všimnúť, tak v DM drogérii pribudol ďalší rad kozmetickej značky a tentokrát je to TREND IT UP. Do kozmetickej poličky mi pribudli tri nové laky na nechty a púder. Dve pastelové farby (ružová a modrá) a jesenná bordová práve pre toto ročné obdobie. Kompaktný púder Skin supreme v odtieni 030 veľmi dobre zapúdruje makeup, nepráši sa a nie som po ňom oranžová. 
So značkou Mary Kay spolupracujem už dlhšiu dobu a vždy som bola s ich výrobkami spokojná. Tak to bolo aj tentokrát , keď mi prišli jesenné novinky. V balíčku som si našla krém na ruky Vanilla Berry. Balenie je veľmi pekné a jednoduché, veď predsa v jednoduchosti je krása.  Vôňa vanilky je naozaj krásna. (Niekedy sa cítim ako "feťáčka", keď stále iba ovoniavam všetky tie krémy.) Nemastný krém na ruky zanechá ruky hodvábne jemné. Hydratuje ruky počas 24 hodín. Efekt vydrží aj po niekoľkých umytiach rúk. Balea má 88ml. 
Nepoznám nič lepšie na rozotieranie makeupu ako beauty blander/hubičku (po slovensky). Táto hubka na make-up je ideálna na presné nanášanie a roztieranie tekutých a krémových podkladových báz, korektorov a ďalších prípravkov. Vďaka tejto univerzálnej roztieracej hubke na make-up bude váš výsledný make-up úplne bezchybný. Táto kozmetická pomôcka sa ľahko drží a má ergonomický dizajn a špeciálne dvojité okraje. Dizajn hubky na make-up vám zaručí, že dosiahnete vysoko účinný výsledok.

Keď sme už pri tom makeupe, z krasotika.sk som dostala paletku 12 očných tieňov Sleek. Zintenzívnite výsledný efekt líčenia. Paleta umožňuje vybrať si zo základných odtieňov, ktorý môžete použiť ako podklad na zvýraznenie Vami vybraného očného tieňa. Vďaka tejto jedinečnej palete dosiahnete intenzívnu farbu očných tieňov, ktoré na očných viečkach vydržia dlhú dobu akoby boli práve nalíčené. Práve pre tieto jej vlastnosti patrí medzi obľúbené produkty mnohých svetových vizážistiek. Dokonca je odolná voči pádom, som totižto taká šikovná, že hneď keď prišla domov, tak mi spadla. Našťastie sa jej nič nestalo, tiene a ani zrkadlo sa nerozbili. Okrem toho bola v balíčku aj riasenka Estyle, o ktorej som Vám už písala a som s ňou veľmi spokojná. Vodeodolná riasenka s výnimočným krémovým zložením dodáva riasam dlhotrvajúci objem a zároveň riasy predlžuje. Je odolná voči slzám, vlhkosti a poveternostným podmienkam. Posledným produktom z tohto eshopu je krémový korektor W7 GO concealer. Slúži na prekrytie nedostatkov pleti, ako sú tmavé škvrny, začervenanie, či akné. Má veľmi príjemnú krémovú konzistenciu, pleť nevysušuje a je trvácny.

1 komentár:

  1. Tieto telové mlieka od Balei som nedávno vonala v drogerii a vonaju fakt krasne. Máš pravdu, že všetky mlieka od Baley vonaju krásne.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.