jesennô

 Je to hrozný pocit, keď žijete z víkendu do víkendu. Teda, aby ste pochopili, všetky pracovné dni sa snažím nejako preskočiť, proste hlavne prežiť a keď odbije v piatok jedna hodina, začínam žiť svoj život. Začala sa škola a ja mám taký pocit, že tí profesori sa asi nudia, tak preto máme toľko učenia. Minulý týždeň, minimálne jedna písomka každý deň a budúci týždeň bude rovnaký.
Určite im je jedno, že my, študenti, chceme aj žiť a nie 9 hodín sedieť v škole + prísť domov a ďalšie 3 hodiny sedieť nad knižkami. Veď polovicu dňa sa učím a druhú polovicu spím. Našťastie tie dni v škole mi letia rýchlo. Či je víkend, či je sviatok alebo týždeň, mám pocit, že deň trvá len tri hodiny a je opäť večer. Asi to tak musí byť, že čím má človek krajší víkend, tým škaredší ten pondelok bude. Neviem síce ešte celkom povedať, aký bude ten môj, no víkend bol opäť raz skvelý a celkom sa obávam, aby som sa zajtra nezoškovala! Aj napriek tomu, že si deň rozplánujem, napíšem si, čo všetko a kedy musím (mala by som) urobiť, mám neustále pocit, že nič nestíham a život mi uteká pomedzi prsty. Nazdávam sa však, že za všetko môže počasie! Po tme idem do školy a po tme sa vraciam zo školy. Zatiahnuté žalúzie, celý tieň v triedach a učebniach.. Cítim sa ako v koncentračnom tábore. Jediné pozitívne na tom všetkom je to, že keď náhodou slnečné lúče sa pozrú do našej smutnej triedy, tak sa môžem pozrieť na tie krásne sfarbené listy, s ktorými sa príroda tak vyhrala. Osobne, zbožňujem jeseň a všetko čo s ňou súvisí. Príroda je farebná, obchody plné teplučkých a krásnych kúskov a romantické večere s čajíkom, pri dobrom filme zabalená v deke sú proste top. Trošku ma však zaskočilo, keď som bola v Tescu a uvidela som čokoládových Mikulášov. Tento svet sa asi naozaj zbláznil. V októbri kupovať Mikulášov. Nemám rada tieto supermarketové trendy. 
OUTFIT 
Dnešný outfit je taký typický jesenné. Počas jesene stále nosím svetríky, pulóvre a kardigany. Bol to jeden z tých príjemných dní, kedy svietilo slniečko a človek nepremŕzal do špiku kostí, takže ideál na „klasiku“. Po veľmi dlhej dobre som sa stretla so slečnou maturantkou Luckou, ktorá nemala čas na mňa, ale pre tentokrát si ho našla. V mojom podaní sú to džínsy s blúzkou a tento čierny svetrík. Náušničky mám od šikovnej Renatky. Tie ste mohli vidieť aj v článku Kto si počká, ten sa dočká. Lucke veľmi pekne ďakujem. Ak budete mať čas, tak sa pozrite na jej youtube kanál TU!
Rifle- gate, topánky - Deichmann, sveter, blúzka - esmara, kabelky bonprix.sk, náušnice -Fimo-hand made
 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.