NEW YEAR'S EVE GLOW

"Všade znie ozvena tajomného ticha, odniekiaľ z tmy mráz do okien dýcha. Sviečka i prskavka v našich očiach žiari, prišiel čas otočiť list v kalendári.  Všetkým, ktorých radi máme, zopár prianí posielame. Nech ste zdraví, stále šťastní, nech nový rok je prekrásny, majte lásky veľmi veľa, z úprimného srdca želám Vám." 


Keď som bola malá, tak vianočné sviatky a aj Silvester boli pre mňa niečo úžasné. Zostalo mi to doteraz.  Rok čo rok som sa nevedela dočkať silvestrovských osláv. Najväčším lákadlom, okrem iného bolo aj to, že som mohla byť dlho hore, nehovoriac o tom, že s pohárom detského šampanského som sa tvárila ako veľká "dospeláčka", ktorá ma v ruke pohár vína. Ešte o tretej sa mi nechcelo ísť spať a vydržala by som byť hore asi až do neskorého rána. Avšak pri pohľade na moje dnešné ja sa teda poriadne čudujem, akým zázrakom som to do tej tretej zvládla. Dnes som rada, že vôbec si stihnem a neprespím polnočný prípitok a väčšinou sa neviem dočkať, kedy bude po všetkom a ja si ľahnem do mäkučkej postele. Či už budete Silvester sláviť v pohodlí domova alebo niekde na párty či na chate, takýto veľkolepý deň si zaslúži niečo neobvyklé a poriadne slávnostné. V poslednom článku roku 2018 som si pre Vás pripravila dve slávnostné líčenie, ktoré môžete využiť či už na silvestrovskom večierku alebo doma s priateľom a s rodinou pri telke. Pri silvestrovskom mejkape som vytvorila wow efekt za pomoci dramatickej linky a výrazných trblietavých tieňov. V prvom líčení som maľovala moju kamarátku Veroniku, ktorá sa obetovala a mohla som ju namaľovať. Jej líčenie je vhodné práve na párty.
Celé líčenie som sa snažila ladiť v jednom tóne. Silvester sa spája s leskom a trblietkami, čo môžete využiť aj inde ako len na šatách. Trblietavé očné tiene nie sú ničím špeciálnym a hodia sa práve na takéto príležitosti.
Pred líčením je vhodné pleť hydratovať maskou alebo hydratačným krémom. Pred nanesením mejkapu je vhodné použiť primer, teda podklad, ktorý mejkap stabilizuje a vďaka nemu aj dlhšie vydrží. Pri oboch líčeniach sme použili podkladovú bázu a následne aplikovali makeup. V poslednej dobe som si dosť obľúbila Maybelline Dream Matte Mousse, ktorý veľmi dobre kryje nedokonalosti, vydrží počas celého dňa. Má pudrový efekt a penovú konzistenciu. Veľmi dobre sa nanáša a roztiera na pleť. Celý makeup som zapúdrovala. Vykontúrovala som tvár pomocou hnedého matného bronzera, na líčka som použila jemnú pastelovú farbu a lícne kosti som rozžiarila rozjasňovačom.
Čerešničkou na torte je nová paletka Makeup Revolution Re-Loaded v odtieni Newtrals. Neviem si ju vynachváliť. Toto je jedna z tých REVOLUTIONiek, ktoré majú veľmi dobrú intenzívnu pigmentáciu. Farby krásne sedia na viečku, nerozmazávajú sa a vydržia na viečku dlho. Odtiene sú veľmi ľahko kombinovateľné. Práve v tejto nájdete aj matné tiene aj trblietavé.
Na celé pohyblivé viečko som naniesla najprv podkladovú bázu, aby tiene ešte dlhšie vydržali a následne som aplikovala svetlý matný tieň. Do záhybu viečka šiel tmavo šedý tieň, aby som prehĺbila pohľad. Na pohyblivé viečko som použila zlatý tieň práve z tejto paletky. Ako môžete vidieť aj na fotke, tá farba je naozaj intenzívna a veľmi dobre pigmentovaná. Nasleduje linka a umelé mihalnice. Tie sme nakoniec dali dole, lebo sa nám to nepáčilo a použili sme len riasenku. Na pery si Veronika dala jemný lesklý rúž. Na záver som líčenie zafixovala fixačný sprejom.
Pri druhom líčení bol základ rovnaký, avšak pri očkách som použila svetlo hnedý tieň zmiešaný s ružových tieňom z paletky do záhybu oka.  Na pohyblivé viečko vsaďte na vysoko lesklý a trblietavý tieň.

Zvolila som pastelovú ružovú farbu, ktorá sa úžasne hodí blondínka i brunetkám. Brunetky, ktoré chcú zvýrazniť svoje črty a takisto samy seba, môžu siahnuť po tmavom rúži. 

Ako budete Silvester sláviť Vy ? 

1 komentár:

  1. Krásne líčenia, tá paletka vyzerá skvelo :) Trošku oneskorene, ale predsa - prajem šťastný nový rok :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.