Večerná rutina

Kedy je pre mňa večer ? Môj večer začína asi o nejakej deviatej či už som v škole alebo v práci. Mojim tajným snom je, keď prídem domov, spraviť večeru, nejaký dobrý čaj a vyložiť si v pokoji nohy. No, opak je pravdou, pretože keď chodím do školy, tak na tú večeru nie je čas a myslím si, že ani nebude, keďže idem na vysokú školu. Pretože hneď po príchode sa prezlečiem a znovu zaleziem za knihy. A čo sa týka príchodov domov z práce, som rada, že sa stihnem osprchovať, odlíčiť a hneď zaspím. Ale sú určité veci, ktoré robím stále, bez ohľadu na to kde som, čo robím, či mám alebo nemám čas a to je starostlivosť o pleť a hygiena.

Pravidelne sa sprchuje asi každý človek, ktorému normálne tečie voda z vodovodného kohútika a stará sa o seba. V poslednej dobe som si dosť obľúbila sprchové gély Lactovit. Je to jedna z tých značiek produktov, ktorá sa zameriava na intenzívnu výživu pokožky. Veľmi sa mi páčia ich sprchové gély, pretože okrem toho, že krásne voňajú, tak vďaka obsahu mlieka sú na pokožke veľmi príjemné a prenikajú do najhlbších vrstiev pokožky a vyživuje ju zvnútra. Momentálne majú na trhu 6 druhov, či už sú to klasické sprchové gély – regeneračný, vyživujúci a ochranný, 2 s ovocnou vôňou a pre intenzívnu starostlivosť. Majú ich buď v menších 300 ml baleniach alebo vo väčších 500 ml. Ja mám Sprchový gél intenzívna starostlivosť LACTOVIT LACTOOIL s mandľovým olejom, ktorý vyživuje a revitalizuje pokožku. Jeho krémové zloženie a jemná vôňa premenia vašu sprchu na relaxačný a zmyselný zážitok. A druhý je Sprchový gél vitalita a sviežosť LACTOVIT FRUIT ENERGY, ktorý som si kúpila len nedávno. Vďaka výťažkom z broskyne a grepu vysokú schopnosť REVITALIZÁCIE, stimuluje obnovu kožných buniek a udržiava pokožku hydratovanú.
Takou starou dobrou klasikou sú určite sprchové gély Balea a práve nedávno som objavila dva nové. Sprchový gél Green Vietnam má krásnu vôňu limetky a pomela. Pre vysušenú pokožku je ako stvorený, pretože ošetrujúca receptúra čistí a hydratuje a chráni ju pred vysušením. Druhým sprchovým gélom je krémový sprchový gél Frozen Vanilla, ktorý má krásnu  exotickú vôňu vanilky. Jemná, krémová receptúra dodá vašej pokožke vláčnosť a intenzívnu hydratáciu. Ľahké zloženie s mliečnym proteínom chráni pokožku pred vysušením a stratou vlhkosti a zachováva jej prirodzenú rovnováhu.  Obe balenie majú 300 ml a patria do limitovanej edície. 
Neviem či som urobila dobre, že som si dala zafarbiť vlasy a som viac blond ako som bola, pretože s tým pribudlo pár problémov. Prvým z problémov je, že moje vlasy môžu mať žltkastý odtieň a to sa mi nepáči. Práve preto som si kúpila ošetrujúci šampón L'Oréal Paris Elseve Color-Vive Purple Shampoo, ktorý pôsobí proti oranžovým a žltým podtónom vlasov. Je určený na melírované, blond a sivé vlasy. Vďaka fialovým pigmentom neutralizuje nežiadúco sfarbené tóny vo vlasoch. Stačí len, ak si šampón nanesiete na vlasy, necháte pôsobiť 2-3 minúty a zmyjete. 
Tým, že mám spravené mierne ombré pri umývaní vlasov sa mi vlasy veľmi chlpia, čiže musím používať kondicionér. Garnier Botanic Therapy Honey obnovujúci balzám pre poškodené vlasy som vám už párkrát spomínala a je naozaj úžasný. Opravuje tak mechanické, ako aj chemické poškodenie, zlepšuje štruktúru vlasov, chráni vlasy pred poškodením uľahčuje rozčesávanie a následnú úpravu. 
Posledným produktom z vlasovej kozmetiky je Dr. Santé Keratin Moisturizing and hair recovery - sérum pre vlasy lámavé a bez lesku. Sérum obaľuje každý vlas, chráni pred pôsobením vonkajších faktorov a zabraňuje ich lámavosti a vysušovaniu. Jemné sérum s príjemnou vôňou vyhladzuje vlasy od korienkov ku končekom, obnovuje prirodzený lesk a dodáva vlasom zdravý vzhľad. Keratin preniká hlboko do vlasovej štruktúry , pričom vlasy nezaťažuje. Rozotrite 1-2 kvapky na vašich rukách, naneste na suché alebo vlhké vlasy, vyhnite sa kontaktu s korienkami vlasov. V prípade potreby sérum môžete používať na končeky vlasov. Neoplachujte. Odporúča sa použiť po každom umytí vlasov. Používala som ho aj na dovolenke, používam ho stále a neviem si predstaviť bez tohto séra ani jeden deň. Určite odporúčam. 
Ak chcete mať peknú a hlavne hydratovanú pokožku, základom je používam telové mlieka. Vyskúšala som ich strašne veľa, pretože či už po holení, po opaľovaní alebo aj v zime mám veľmi suchú pokožku a skoro žiadne telové mlieko mi nie je dobré. Pred dovolenkou som objavila Regeneračné telové mlieko LACTOVIT LACTOUREA  400 ml obsahujúce 10 % Lactourey (jedinečný komplex kyseliny mliečnej a čistej urey), zabezpečuje maximálnu hydratáciu pokožky a jej obnovu. Urea prirodzene hydratuje a zároveň zabraňuje strate vody v pleti. Dermatológovia ju odporúčajú na starostlivosť o veľmi suchú pleť. Kyselina mliečna navyše posilňuje hydratáciu pleti. Veľmi dobrá konzistencia, veľmi dobre sa nanáša a veľmi dobre sa vstrebáva do pokožky a necháva ju krásne hydratovanú. Okrem neho je celkom dobre aj vanilkové telové mlieko od Nivei, ale to musím použiť v hrubšej vrstve. 
Čistenie pleti je asi základom rutiny, či už rannej alebo večernej. Používala som rôzne micelárne vody, ale dlhšiu dobu som chcela vyskúšať L’Oréal Paris Micellar Water micelárna voda pre normálnu až zmiešanú citlivú pleť.  Zaistí vám dôkladné odlíčenie v priebehu pár minút. Zároveň zbaví vašu pleť každodenných nečistôt aj odumretých kožných buniek. Možno použiť na odlíčenie celej tváre, očí aj pier, má osviežujúce a upokojujúce účinky, ošetruje a regeneruje. Okrem micelárnej vody používam aj Garnier Pure Active čistiace tonikum pre problematickú pleť, akné, keďže okrem zmiešanej pleti ju mám aj problematickú. Používala som ho v puberte a vrátila som k nemu, keďže nič lepšie som od neho nenašla. Sťahuje póry a prináša dvojitý účinok proti vyrážkam a stopám po nich.
Potrebujete dodať pleti výživu, dôkladne ju vyčistiť alebo upokojiť prejavy citlivosti kože? Ak má byť vaša každodenná starostlivosť účinná, a zároveň šetrná k vašej pleti, ale aj životnému prostrediu, objavte novinku od značky Garnier BIO. Intenzívny čistiaci gél Fresh Lemongrass má krásnu citrónovú vôňu s organickým esenciálnym olejom z citrónovej trávy a aloe vera odstraňuje nečistoty, maz a zvyšky znečistenia bez vysušovania. Prírodné zloženie obohatené o organickú vodu z nevädze a glycerín zaistí sviežu a zjednotenú pleť. Má gélovú konzistenciu, dobre pení na tvári a po použití máte taký ľahký a svieži pocit na tvári.  
Dvakrát do týždňa okrem tohto gélu zvyknem použiť aj Nivea zjemňujúci pleťový peeling s vitamínom E a aktívnou látkou Hydra IQ. Dôkladne pleť čistí, odstraňuje z pleti odumreté kožné bunky, zjemňuje a vyhladzuje pleť, udržuje hydratáciu pleti v rovnováhe.
Posledným produktom je deodorant a týmto by som vám chcela aj odporučiť taliansku kozmetiku Borotalco, ktorá sa asi sype na nás z každej strany. Navyše často počúvam, že deodoranty s obsahom hliníka škodia telu. Či už je to pravda alebo nie, chcela som tieto deodoranty vyskúšať, pretože majú krásnu vôňu, dobre držia a vďaka nim bude vaša pokožka dýchať. Borotalco Pure neobsahuje hliníkové soli. Po použití okamžite pleť okamžite osvieži a zaistí 48 hodinovú ochranu pred potením. Má jemnú a dlhotrvajúcu vôňu. 
Ako vyzerá vaša večerná rutina ? 

3 komentáre:

  1. Preco pouzivas deodoranty pred spanim?

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som tak naučená. Podľa mňa by sa mali deodoranty používať aj ráno aj večer. Predsa po umytí je telo čisté a deodoranty používam aj preto, aby som voňala.

      Odstrániť
  2. Tie Lactovit sprcháče asi skúsim. Väčšinou omieľam tie isté značky dookola - Palmolive, Dove a Ziaja. Jedine tieot tri pokožku nevysušujú takže dúfam, že aj tieto Lactovit sú také. A telové mlieko sa tiež snažím dávať vždy po sprche. Niekedy aj oleje záleží od nálady.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.