Marhuľkové prekvapenie

Ten čas neskutočne rýchlo ubieha. Veď len pred nedávno som sa tešila z ukončenia gymnázia a už je tu august. Poriadneho leta so slniečkom a s horúčavami sa ani nedočkáme, keďže napr. aj dnes pršalo a ešte pršať aj má. V takýchto upršaných dňoch len leňoším a po 2 týždňoch sa môžem venovať blogu. Ešte pred dovolenkou mi prišiel balíček z manufaktura.sk, v ktorom som si našla marhuľovú a pivnú kozmetiku. Práve dnešný článok bude venovaný tej marhuľovej. 
Zvláčňujúca, regeneračná a hydratačná marhuľová kozmetika sa zameriava predovšetkým na ošetrujúce produkty pre rozmaznávanie pokožky. Využíva blahodarných účinkov marhuľového oleja, výťažku z marhuľovej dužiny alebo prírodného peelingu z marhuľových kôstok. Marhuľa je pre nás symbolom českého leta - plná slnka, zdravia a spomienok na detstvo.  Marhuľový olej preventívne pôsobí proti starnutiu pokožky, pomáha pri liečbe rôznych kožných chorôb - akné a ekzémov. Upokojuje slnkom namáhanú pokožku po opaľovaní. Výťažok z marhuľovej dužiny dodáva pokožke potrebnú hydratáciu. Aspoň pomocou tejto kozmetiky si spomenieme na leto. 

V ich eshope nájdete niekoľko produktov z tejto rady od sprchových gélov, šampónov, po telové mlieka, mydlá, oleje či toaletné vody. Mne sa ušli dva produkty, ktoré som počas celej dovolenky v Bulharsku testovala, aby som vám mohla napísať moje pocity a skúsenosti. 
Asi pre každú ženu je najhoršie, keď sú jej vlasy v zlom stave a to hlavne na dovolenke. Moju kozmetickú taštičku na dovolenke tvorila predovšetkým kozmetika na vlasy, keďže pôsobením slnka, chlórovej vody, morskej vody, piesku by som vyzerala ako metla. Jeden z produktov, ktorý som používala každý deň bola jemná antistatická vlasová hmla pre lesk, hydratáciu, ochranu farby a kvality vlasov. Už v niekoľkých článkoch som Vám spomínala, že si vlasy žehlím skoro vždy, keď niekde idem a práve kvôli tomu sú moje vlasy zelektrizované. Po aplikácii hmly moje vlasy neboli zelektrizované vôbec. Jemný sprej obsahuje blahodarné prírodné ingrediencie, ktoré dokážu vytvoriť na vlasoch ochranný štít. Obsiahnutý extrakt z ryže poskytuje obranu pred škodlivým UV žiarením spôsobujúcom oslabenie a blednutie farby vlasov. V neposlednom rade tiež hĺbkovo hydratuje, vďaka čomu sú vlasy krásne, lesklé a neelektrizujú. Pri každom použití budete navyše odmenení sladkou vôňou marhúľ. A tá vôňa je naozaj úžasná. Balenie má 155 ml, je priesvitné.  

Sprej je možné aplikovať na: 
1) vlhké vlasy po umytí - následne upraviť obvyklým spôsobom 
2) suché, umyté vlasy pred žehlením 
3) suché upravené vlasy 1-2x denne. Po aplikácii neoplachujte. 
Druhým produktom je pomocník pri opaľovaní - samoopaľovací pleťový & telový fluid s marhuľovým olejom a beta - glukánomOpálený vzhľad je pre mnohých symbolom zdravia, krásy a príťažlivosti. Slnečné lúče alebo solárium však pokožke dlhodobo nesvedčia. V soláriu som ešte nebola, väčšinou sa opaľujem na slniečku, avšak mám slabý pigment, takže ak ma opáli, tak ma opáli slabo. Práve aj na dovolenke moji rodičia a brat boli ako černosi z Afriky a ja ako riaditeľka mliekarne. Ak aj vy máte problém s opaľovaní jednou z ciest je mrkva a druhou cestou sú samoopaľovacie  prípravky, ktoré pôsobia v najvrchnejšej vrstve pokožky. Vykúzlite na vašej pokožke atraktívny zlato-hnedý tón a zanechá ju hebkú a starostlivo hydratovanú. Fluid má veľmi príjemnú konzistenciu, dobre sa na pokožku aplikuje. Aplikujte rovnomerne na odlíčenú pleť a telo, pre dosiahnutie ideálneho účinku odporúčame vykonať pred aplikáciou peeling pokožky. Osobitnú pozornosť venujte oblasti okolo obočia a vlasov. Po aplikácii si dôkladne umyte ruky. Ideálne uchovávať v chladničke. Optimálna frekvencia použitia = 1-2x týždenne alebo podľa potreby.

2 komentáre:

  1. Kedy planujes clanok o pivnej kozmetike? Na produkty s obsahom chmelu som celkom zvedava.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám z tohto marhuľového radu obľúbený krém na ruky. Celkovo má Manufakture perfektné krémy.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.