Je láska ešte v móde ?


Láska k ...

Zamilovať sa môžeme naozaj do všetkého. Či už je to láska k novej kabelke, topánkam, k jedlu, hudbe či prírode. Ja som občas prelietavá, pretože raz sa mi páči to, potom zase tamto, no sú veci, ktorým som verná vždy. Láske k inému človeku, láska k sladkostiam a láska k plameniakom. Nemôžem si pomôcť, ale zbožňujem tie zvieratám a kupujem si všetko s plameniakovským motívom.  A hlavne teraz na dovolenke sa táto moja láska, keďže na každom rohu na mňa číha nejaká plameniakovská nafukovačka, ale tašky či blúzky s týmto motívom. Avšak je v dnešnej dobe v móde taká tá obyčajná a nefalšovaná láska ? Nosí sa dnes tento cit ako niečo, čo nás robí krajšími a šťastnejšími ? Alebo je už láska dávno pasé a ten, kto sa ju nebojí priznať, je outsider, prípadne zasnená duša z dôb minulých ? Nájdeme ešte pravú lásku aj v reálnom živote, tu a teraz, alebo  sa v o nej dočítame len na stránkach romantických kníh ?
Toto je večná téma rozoberaná mnohými ľuďmi a väčšinou o nej rozprávajú naše staré mamy. Teda aspoň tá moja. Pamätám si, že keď som mala svojho prvého frajera, stále mi hovorila, že ona mi z celého srdca praje, aby som aj ja zažila ten cit, takú tú pravú, nefalšovanú lásku. Aj keď to moja starká tak veľmi prežíva, myslím si, že v dnešnej dobe láska medzi dvomi ľuďmi je zriedkavá. Ten, kto dnes miluje, na to doplatí. Ten, čo sa obetuje kvôli inej osobe z čistej lásky, zostane s prázdnymi  rukami a s mokrými očami, z ktorých sa mu valia krokodílie slzy. Ale ja sa pýtam, prečo je to tak ? Málokto verí na lásku, no v kútiku duše na ňu čaká každý. Ja som asi staromódna alebo nechápem dnešnú dobu, ale neviem pochopiť tie ženy, ktoré sú s chlapom iba kvôli peniazom alebo z vypočítavosti. Čakáme na princa na bielom koni, ale zabúdame na to, že princ chodí len k princeznám. Nie k vypočítavým zlým kráľovnám, ktoré na konci každej rozprávky skončia zle-nedobre. Ak chceme lásku, musíme milovať, ale aj byť milované. Nemali by sme zabúdať, že máme srdce a predovšetkým by sme nemali zabudnúť na čo ho máme. Srdce nás vždy dovedie na to správne miesto v ten správny čas. Milujte tak, aby vaša láska bola opätovaná. Ten pocit, že milujeme a sme milovaní, stojí za to. Ak má láska opäť prísť do módy, musíme ju trendom urobiť my.

OUTFIT 
Hlásim sa vám po prvých dňoch mojej dovolenky. Nachádzam sa v Bulharsku na Slnečnom pobreží a je tu nádherne. Slniečko nám pečie, voda je teplučká a na každom rohu je nejaký hlučný Slovák. Práve dovolenky sú miesto, kde môžete experimentovať so svojim šatníkom. Z eshopu joanafashion.sk mi prišli tieto krásne letné asymetrické šaty. Sú z veľmi ľahučkého materiálu, veľmi vzdušné. Keďže je tu veľmi horúco, tak práve takéto ľahké materiály sú ideálne, v ktorých sa zbytočne nemusíte potiť. Vpredu sú kratšie a vzadu dlhšie. Majú krásny kvetovaný vzor a v okolí dekoltu nazberkané volániky, výstrih do tvaru písmena V. Navyše v eshope nájdete aj iné vzory, ktoré by vás mohli zaujať.

Myslíte si, že láska už nie je v móde ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.