Ružová láska

Každé ročné obdobie so sebou prináša niečo nové a zaujímavé. Slnko v tvári, soľ či chlór vo vlasoch a upratané v hlave, to tu dávno nebolo. Letným víkendom dávam zatiaľ 11/10 ! Ak napriek tomu, že nie každý víkend som doma, lebo chodím do roboty. Ale i tak mám pocit, že odkedy som skončila, školu spomalila som teplo a dni si užívam asi o čosi viac. Niekde som čítala, že v lete aj naše problémy prežívame s väčšou ľahkosťou.
I keď pri nás ženách som si nie istá. Neviem, prečo si my ženy všetko tak veľmi berieme. Či už k srdcu alebo na svoje ramená. Každá žena si počas svojho života prejde mnohými obdobiami, počas ktorých sa mení nielen jej pohľad na iných ľudí, ale aj na ňu samotnú. Nastanú chvíle, kedy na seba myslí ako na poslednú, kedy o sebe pochybuje a pripúšťa si slová iných k srdcu.  Chce vyhovieť každému, naháňa sa za dokonalosťou, ktorú jej určuje niekto cudzí. A to až dovtedy, kým sa nezastaví a neuvedomí si svoju hodnotu. Žena, ktorá vie, akú má hodnotu, slovám ani skutkom druhých nedáva žiaden význam. Je si istá sama sebou a snaží sa o to, aby so životom bola spokojná a nie iní. Človek bude šťastný v živote vtedy, keď sa prestane zaujímať o druhých ľudí a všetko bude brať tak ľahšie. Píšem vám tu múdre veci, ale ja sama s tým bojujem. Neviem niektoré veci len tak hodiť za hlavu a nepozastavovať sa nad nimi. Avšak verím tomu, že rokmi sa naučím brať veci s nadhľadom a nedokazovať niečo ľuďom. Oni na dobré skutky iných zabúdajú príliš skoro, takmer hneď, ako sa niekto kvôli nim obetuje, alebo v momente, keď pomoc potrebuje i ten, ktorý dovtedy pomáhal iným. Iba ten, kto príde na to, aká je jeho hodnota, vstúpne v očiach druhých. Iba ten, kto rešpektuje sám seba, bude rešpektovaný inými. A ten, kto nemiluje sám seba, nemôže čakať, že mu pravú lásku dajú druhí.

OUTFIT 

Počas leta sa môj šatník točí okolo pár obľúbených kúskov a „kľúčových farieb“. Základom pri obliekaní sa v lete je určite praktickosť a variabilnosť. Nebudeme predsa chodiť všelijakých nepohodlných materiáloch či obtiahnutých kúskoch, v ktorých sa len zbytočne potíme a je na teplo. Ak sa daný kúsok nekrčí a je vzdušný, o to lepšie. Práve takým kúskom je aj táto blúzka, ktorú môžete vidieť na fotkách. Uchmatla som si ju tento rok v Orsay a nemohla som urobiť lepšie. Keby som si mala vybrať jednu farbu, ktorú by som nosila do konca života, bola by to bez mihnutia oka ružová. Akákoľvek ružová, na odtieni vôbec nezáleží. Ak si poviete, že príliš veľa ružovej škodí, tak v mojom svete nič také neexistuje. Ružovej predsa nikdy nie je dosť. Že jej mať v šatníku najviac zo všetkých farieb, to vám asi nemusím hovoriť. Tí, ktorí ma poznajú tak vedia, že moja najobľúbenejšia farba je ružová a zo všetkého, čo nájdem v obchode ružové sa vytešujem. Preto mi padla táto blúzka hneď do oka.
Zaujímavým kúskom outfitu sú určite aj šľapky. Neónové šlapky s pohodlnou korkovou podrážkou spríjemnia každý krok počas leta. Mám ich zo stránky Beststyle.sk. Síce majú korkovú podrážku, ale výborne sa v nich chodí, sú pohodlné, no a tá farba nepotrebuje ani komentár. Nemám veľmi rada, keď musím chodiť po meste s veľkými a ťažkými kabelkami, takže mojou voľbou sú mini, crossbody kabelky ako je aj táto ružová, ktorú mám z bonprix.sk.  Vrchný materiál je imitácie kože.
 
Ďakujem Lucke, že bola taká ochotná ma ísť odfotiť a ísť so mnou na kávu ! 

2 komentáre:

  1. Kabelka a blůzka jsou moc hezké :) u mě převládají v šatníku tmavší barvy a hodně světle šedivá, nějak jsem zjistila, že ji beru bez přemýšlení a pak po čase koukám, kolik šedivých věcí mám :D i když mám ráda barvy, tak na sobě mám raději méně výrazné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj, pamätám si, že po tejto ružovej som pokukovala aj ja, ale nakoniec som usúdila, že mám doma veľa malých kabeliek :D
    www.thenoela.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.