Posledné teplé dni

 Počasie prvých septembrových dní je ideálne na oplakávania letných mesiacov, ktoré zbehli neskutočne rýchlo. Ale nebojte sa ! Pred pár dňami som navštívila KIK, ktorý už hlási vianočné dekorácie, takže už len párkrát sa vyspíme a sú tu Vianoce. Avšak september nemusí byť taký zlý, ako by sme si mohli myslieť. Určite nás prekvapí teplými dňami. Tak ako horúco nerobí dobre ľudskému telu, tak robí problémy aj zvieratám či krajine. Ako si s ním poradiť ? 

Ovievajte sa ! V mojom obľúbenom eshope bellarose.sk alebo bellarose.cz uviedli do života nové autorské vejáre, ktoré vás budú ochladzovať od jari až po jeseň. Originálne potlače, veľmi pekné farebné kombinácie, látkový poťah a bambusové drevo. Určite to nie je gýčový doplnok či doplnok z čias minulých. 


Ja som dostala trendy látkový vejár Colorful Astraction s abstraktnými motívmi v pastelových farbách, ktorý sa krásne dopĺňa s kostrou zo svetlého bambusového dreva. Vejár jednoducho rozložíte a zložíte späť. Zmestí sa aj do kabelky, takže si ho môžete zobrať kamkoľvek, či už na dovolenku, do mesta, v kaviarni či pri cestovaní v autobuse, keď chytáte dych cez rúško. Je to úžasná prvá pomoc pri horúčavách kdekoľvek a kedykoľvek. 
Používate vejáre ? 

2 komentáre:

  1. Já je nepoužívám, ale mamka jeden má a sem tam ho použije. Tento vypadá moc hezky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ten by sa mi veru zišiel, a najmä teraz, keď to rúško je potrebné mať takmer všade. Jeden dokonca doma mám, ale úplne som naň zabudla.. bolo by fajn ho opäť vytiahnuť, pretože verím, že ešte bude teplo a slnko :).

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.