Blogerka v drogérke 2020/9

Krátke dni. Chladný vzduch. Lístie pod nohami. Áno, jeseň je definitívne tu a ja vyťahujem teplé ponožky. Ak si odmyslíme pribúdajúce chrípky a chladné rána = sopľavé nošteky, tak jeseň je veľmi čarovné a krásne farebné obdobie, ktoré je ideálne pre regeneráciu tela a duše. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať pár zaujímavých produktov, ktoré mi pribudli v mojej kozmetickej taške za posledné obdobie. 

Začneme vlasovou kozmetikou a prvým "fešákom" je šampón, ktorý môžte vidieť v každej druhej reklame v televízii. L’Oréal Paris Elseve Full Resist posilňujúci šampón efektívne čistí pokožku hlavy, dôkladne umýva vlasy a navracia im prirodzenú krásu. Znižuje lámavosť vlasov a zabraňuje predčasnému vypadávaniu vlasov. Taktiež stimuluje rast vlasov, regeneruje ich a vyživuje. Ďalšia skvelá rada, ktorá sa im vydarila. 

Po šampóne nasleduje kondicionér, ktorý som kúpila vo výpredaji v Tescu. Pantene Intensive Repair kondicionér pre poškodené a krehké vlasy. Vlasom zaistí jednoduché rozčesávanie a potrebnú výživu, bez čoho sa krásne a zdravé vlasy nezaobídu. Hydratuje ich, chráni pred poškodením a zaisťuje vlasom oslnivý lesk

Problém s rozštiepenými končekmi trápi väčšinu z nás. Ako im dodať intenzívnu regeneráciu. Dr. Santé Aloe Vera tekutý hodváb na vlasy s výťažkami aloe vera je určený pre poškodené vlasy a rozštiepené končeky. Sérum s extra koncentrovaným zložením vlasom okamžite dodá lesk a hebkosť bez toho, aby ich zaťažovalo. Ružový a kaméliový olej obnovujú poškodené vlasy a znižujú rozštiepenie končekov. Extrakt z Aloe vera a cédrovým olehom zvlhčuje suché časti vlasov, dodáva im zdravý vzhľad a lesk. Veľmi dobrý je aj keď si žehlíte vlasy, ktoré po žehlení nevyzerajú ako metla. 

Pri zmene ročného obdobia je starostlivosť o pleť obzvlášť dôležitá, preto by sme nemali zabúdať jednak na šetrné čistenie a na následnú hydratáciu. Práve toto vám zabezpečia novinky, o ktorých som vám už písala značky Garnier z rady Skin Naturals Hyaluronic Aloe. Veľmi mi vyhovujú produkty, intenzívne hydratujú, hĺbkovo vyživujú, dodávajú pleti jas a sviežosť. Viac o nich sa dočítate v článku TU

Väčšinou vždy chválim značku Garnier, ale tentokrát tu mám aj produkt, ktorý si vôbec kupovať nemusíte. Garnier Pure Active zlupovacia maska proti čiernym bodkám s aktívnym uhlím na nás pozerá asi s každej strany. Keďže aj mňa trápia čierne bodky, tak som chcela vyskúšať túto masku, keďže na ňu bolo toľko pozitívnych ohlasov. Mala by uvoľňovať a čistiť upchaté póry, odstraňovať čierne bodky a zanechávať pleť dokonale čistú a hebkú. Jediné, čo je z predošlej vety pravda je to, že pleť po použití ostane hebká. Absolútne mi táto maska nevytiahla ani jeden pór a to som naozaj precízne pozerala. Vôbec neredukovala viditeľnosť čiernych bodiek, proste neurobila dokopy nič. Určite neodporúčam! 

Na druhej strane tu mám luxusnú obnovovaciu zlupovaciu pleťovú masku s výťažkom z čierneho kaviáru, ktorá vyťahuje z pleti nečistoty a špinu. Pomáha zlepšiť vzhľad pleti, veľmi dobre obnovuje a uvoľňuje. Výťažok z čierneho kaviáru je bohatý na hydratujúce proteíny a oleje, ktoré prenikajú do pleti a zanechávajú ju mladistvú, vyživenú a regenerovanú. Pri pravidelnom používaní udržiava rovnováhu pleti.

Po dlhej dobre mi pribudla v kozmetickej taštičke aj toaletná voda Avon Pure for Her EDT z kategórie sviežich kvetinových vôní. Hlavné tóny : čaj z bielej broskyne, frézia, zemolez. Moderná a svieža kvetinová kompozícia, ktorá bude ako vaša druhá koža. Je tvorená priezračnými tónmi kvetov frézie, vzdušného zemolezu, jemného dotyku čaju z bielej broskyne a jarnej konvalinky. 

Prejdime na dekoratívnu kozmetiku, v ktorej mi toho až tak veľa nepribudlo. Určite ste si všimli v DM Drogérii, že značka TrendItUp toto leto prišla na trh s novinkou v podobe rady Blooming Summer. Mne sa ušiel na vyskúšanie rozjasňujúci olej, ktorý má nie len rozjasňujúci, trblietavý efekt, ale aj nádhernú vôňu a bronzer v odtieni 010, ktorý dodá pleti prirodzené opálenie. Oba produkty môžete použiť na tvár aj na celé tele. Navyše sú teraz v dopredaji, tak ich viete kúpiť lacnejšie. Odporúčam! 

Poslednou novinkou, ktorú som nemohla nechať v drogérii bol Catrice rúž Demi Matt, v odtieni 020 Most Flattering Petal Pink. Má hydratačné zloženie, nevysušuje pery, čo ja vyžadujem od rúžu. Veľmi dobre je pigmentovaný aj dlho vydrží. Je ako stvorený pre perfektné bozky a krásny matný efekt. 

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ? 

2 komentáre:

  1. Ten gél z Garnieru mám aj ja brutálne rada, nejak sa v poslednej dobe táto značka zlepšuje :)

    xoxo | Mona from https://lipstickverse.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nezkoušela jsem nic z tvých produktů, ale hodně mě zaujal šampon.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.