Blogerka v drogérke 1/2021

 Od poslednej blogerky v drogérke ubehol nejaký ten čas a mne do kozmetickej taštičky či do kúpeľne pribudlo niečo nové, čo by mohla zaujať aj vás. Dnešná blogerka v drogérke bude však o trošku špeciálna, pretože vám neukážem len kozmetiku, ale aj produkty do domácnosti či na jedenie, ktoré som ulovila v DMke.

Začneme niečím užitočným do domácnosti. Asi pred rokom som si kúpila Air Wick difuzér čiernej farby, ktorý nie len že je skvelou dekoráciou do obývačky, ale vnesie aj krásnu vôňu do vášho domova. Originálne náplne sú zbytočne drahé. V DMke som objavila Denkmit náplň do osviežovača vzduchu v rôznych krásnych vôňach. Perfektne pasuje do difúzera a je oveľa lacnejší ako originál. Pri 36 minútovom intervale by mal vydržať 60 dní. 

Čo sa týka ešte vecí do domácnosti, tak som si v DMke zobrala ešte Denkmit univerzálne vlhčené utierky pomaranč a bergamot, bez ktorých si neviem predstaviť upratovanie. Na internáte mám podobné obrúsky Denkmit dezinfekčné vlhčené obrúsky, ktorými utieram na izbe všetko nakoľko majú rýchly dezinfekčný účinok prti baktériám a vírusom.  

Posledným produktom do domácnosti sú Denkmit pracie kapsuly na farebnú bielizeň Duo - Aktiv - Caps. Zvykla som kupovať kapsuly Persil, ale sú iba drahšie a drahšie a tak som chcela vyskúšať tieto z DMky, ktoré boli lacnejšie a spravila som veľmi dobre. Prádlo je po nich krásne voňavé, čisté a žiarivej farby. 

Prejdime na kozmetiku. Veľkou novinkou v mojej kúpeľni je vlasová kozmetika TRESemmé. Majú viacero kolekcií, každá je určená na iný typ vlasu. Ja som začala používať šampón a kondicionér Repair & Protect 7. Vlasy pripravuje na boj proti 7 najbežnejším typom poškodenia : česaniu, fénovaniu, odfarbovaniu, zapletaniu vrkočov, farbeniu, natáčaniu či žehlenie. Táto rada obsahuje biotín a pomáha obnoviť poškodené vlasy, ako aj rozdvojené končeky. Veľmi pekne vonia a skutočne sú po umytí sú vlasy krajšie. Po kondicionéri sa vlasy ľahko rozčešú. Určite odporúčam. 

Z BENU lekárne som dostala balíček s radou Eucerin Dermopure, ktorá je určená na problematickú pleť. V balíčku som si našla čistiacu micelárnu vodu, čistiacu pleťovú vodu, hĺbkovo čistiaci gél a krycí korektor. Viac sa o týchto produktoch dozviete v samostatnom článku o pár dní. 

Okrem tejto rady z Eucerinu som si kúpila v DMke aj Nivea upokojujúcu micelárnu vodu MicellAIR pre citlivú pleť. Dobre odstraňuje makeup, čistí pleť a upokojuje podráždenú pokožku. Pôsobí proti začervenaniu, napnutiu a vysušeniu. 

Nivea má navyše nový rad NATURALLY GOOD, ktorý obsahuje až 99% ingrediencií prírodného pôvodu. Ja som vyskúšala z tejto rady rozjasňujúci denný krém, ktorá je vhodný pre všetky typy pleti. veľmi dobre hydratuje počas celých 24 hodín. Spoločne s jojobovým olejom zanecháva pleť príjemne hebkú na dotyk. Rýchlo sa vstrebe a môžete ho pokojne použiť aj pod makeup. 

Novou kráskou v mojej kozmetickej taštičke je aj Revolution paletka tieňov Forever Flawless Eyeshadow Palette - Affinity. Paletka obsahuje 18 odtieňov matných aj trblietavých očných tieňov. Trendové mramorové balenie s pridanými trblietkami skrýva odtiene intenzívnej pigmentácie, ktoré sa ľahko nanášajú a rozmazávajú.

Prvýkrát som si okrem kozmetiky kúpila v DM Drogérii aj niečo na jedenie a to dmBIO Müsli s bobuľovým ovocím. 62% tvoria celozrnné vločky a 21% zmes sušeného bobuľového ovocia. Je to vynikajúce s mliekom, cmarom, jogurtom či s rastlinnými nápojmi. Ráno nasýti a dodá energiu do nového dňa. Navyše neobsahuje pridaný cukor a je to vegánsky produkt. 

Na konzumovanie mám ešte jednu poslednú vec a to šumivé tablety s vitamínom C s príchuťou červeného pomaranča. Výborný výživový doplnok, ak potrebujete dodať vitamíny do tela. 

Vyskúšali ste už niektorý z týchto produktov ? 

3 komentáre:

  1. Já si ty univerzální vlhčené utěrky kupuju stále dokola. Většinou jen střídám jejich vůni. Taky si úklid bez nich nedokážu představit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano ano - denkmit vlhčené utierky su u mna klasika - používam ich už niekolko rokov na všetko - a vyskúšala som už aj všetky ich parfumácie.
    A Mivolis C vitamin mám tiež velmi rada - aj teraz ho mám doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím, že žiadny z týchto produktov som doma nemala, ale tá paletka je nádherná :) Najmä tie trblietavé tiene ma úplne ohúrili :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.