Revolution Affinity & Maybelline Sky High

Tento týždeň mi ubehol naozaj rýchlo a ja som si uvedomila, že už sme skoro na konci druhého mesiaca v roku. Konečne som spravila všetky všetky skúšky za semester a môžem sa venovať vám. Pripravte si kávu, čaj alebo fľašu vínku, pohodlne sa usaďte, je tu článok plný líčenia. Paletku Revolution Forever Flawless Eyeshadow Palette - Affinity som dostala na Vianoce a veľmi dlho ležala na poličke. Bolo mi ľúto do nej šprtať. 

Paletka má krásny ružový mramorový obal s pridanými trblietkami, v ktorej sa skrývajú vysoko pigmentované tiene. Obsahuje 18 matných, trblietavých a mramorových, lisovaných očných tieňov, z ktorých si vyberie každý. Nájdete v nej červené, teplé, prechodové, ružové aj trblietavé odtiene, s ktorými vytvoríte dychberúce dymové líčenie. 

Tiene sú intenzívne pigmentované, dlhotrvajúce. Ľahko sa nanášajú a ešte ľahšie sa roztierajú. Viete s ňou urobiť každodenné hnedasté líčenie, ale aj výrazné farebné. Z matných odtieňov ma najviac zaujal : reveal, force a connect. Z trblietavých je to určite affinity, ktorý je taký ako odtieň champagne

Vrátane tieňov sa v paletke nachádza aj zrkadlo, čo veľmi oceňuje hlavne, keď som na internáte, že si nemusím brať navyše aj zrkadlo. Taktiež je to dobré, keď cestujete. 

Za celú moju blogerskú "kariéru" som ešte nezažila taký ošiaľ ako posledné týždne s novom maskarou Maybelline Lash Sensational Sky High. Na Facebooku či na Instagrame ju propagovala každá blogerka či influencerka. Tak som proste musela ísť do drogérii a kúpiť si ju. A spravila som veľmi dobre. Už niekoľko rokov používam len riasenky Maybelline

Práve táto je objemová a predlžujúca. Dokonale oddelí riasy, veľmi dobre ich predĺži. Receptúra je naplnená bambusovým extraktom a vláknami. Krásne riasy zafarbí, nelepí ich, nevytvára hrudky ani sa nerozmazáva. Pomerne rýchlo zaschne a neodtláča sa. Má pružnú kefku, ktorá je flexibilná a ohybná, čo mi trošku vadí, lebo som zvyknutá na tvrdšiu kefku. Celkový efekt je výborný, riasy vyzerajú veľmi dobre, majú efekt umelých rias. Určite odporúčam ! 

Vyskúšali ste už ? 

5 komentárov:

  1. Ani sa ti nečudujem. Je tak krásna, že človek by si ju pokojne nechal najradšej len vystavenu nepoškodenu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tej riasenke som neodolala ani ja, je geniálna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu řasenku jsem si musela koupit a je fakt skvělá. Taky mi trochu vadil ten ohebný kartáček, ale už jsem si na něj zvykla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletky od Revolution jednoduše miluju! A o řasence jsem slyšela, plánuji zkusit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú riasenku si musím ísť už kúpiť. Toľko pozitívnych recenzií som už dávno k ničomu inému nevidela.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.