.expert na suchú pokožku

 Zima je krásne ročné obdobie, no často len v rozprávkach a v tých romantických filmoch, ktorých je teraz v televízore neúrekom. Pokožka je vystavovaná extrémnemu chladu a mrazu. Navyše prechod z vonku domov do tepla dáva nášmu telu pekne zabrať.  Prirodzená ochranná vrstva kože sa stenčuje a tým je rýchlejšie vysušená ako v lete. Práve preto by sme nemali zabúdať na jej intenzívnejšiu starostlivosť. 

Pleť v zime potrebuje rovnakú výživu ako v lete. Pred pár dňami mi prišiel balíček, v ktorom boli produkty od značky CeraVe. Túto značku som chcela vyskúšať už dávnejšie, nakoľko som na ňu počula a čítala veľa pozitívnych reakcií. V roku 2005 bola v spolupráci s dermatológmi vyvinutá značka starostlivosti o pokožku, ktorá je obohatená o zmes 3 ceramidov prirodzene sa vyskytujúcich v pleti : ceramid 1, ceramid 3 a ceramid 6-II. Navyše obsahuje aj cholesterol, mastné kyseliny a fytosfingozín, ktoré pôsobia synergicky na udržanie optimálneho stavu kožnej bariéry. 

V balíčku som si našla CeraVe hydratačný pleťový krém SPF 25 určený pre normálnu a suchú pleť. Vďaka nemu dodáte pleti poriadnu dávku hydratácie celých 24 hodín a zároveň ju ochránite pred škodlivým UV žiarením. Má veľmi ľahkú textúru, rýchlo sa vstrebáva. Je taktiež skvelý ako podklad pod make-up. Čo sa mi však najviac páči je to, že je nekomedogénny - neupcháva póry. Nie je parfumovaný a neobsahuje ani žiadne mydlá. Krém je založená na technológii MVE, čo znamená, že v priebehu 24 hodín sa postupne uvoľňujú hydratačné látky. Stačí si len krém naniesť podľa potreby na tvár a krk a vyhnúť sa okoliu očí. 

Okrem neho bol v balíčku aj CeraVe Moisturizers hydratačná starostlivosť pre normálnu a suchú pleť. Pomáha obnoviť ochrannú kožnú bariéru, ideálny pre nočné použitie. Udržuje v pleti vlhkosť a to bez podráždenia, upchatých pórov alebo pocitu mastnoty.  Textúra je hustá, rýchlo sa vstrebáva a je to veľmi príjemná na používanie. Taktiež je nekomedogénny, hypoalergénny a bez parfumácie. 

Posledným produktom v balíčku bol CeraVe hydratačný krém, ktoré je nielen na tvár alebo aj na telo. Vďaka kyseline hyalurónovej a omega mastným kyselinám hydratuje a upokojuje svrbivú a podráždenú pokožku. Textúra je hustá, rýchlo sa vstrebáva a je to veľmi príjemná na používanie. Taktiež je nekomedogénny, hypoalergénny a bez parfumácie. Je vhodný pre deti aj dospelých. Stačí len aplikovať rovnomerne na tvár a pokožku tela a vmasírujte. Opakujte podľa potreby. 

Vyskúšali ste už nejaký produkt od značky CeraVe ? 

1 komentár:

  1. Tieto krémiky mám aj ja doma a som s nimi moc spokojná! Na to, že mám mastnú pleť sú skvelé a vôbec ju nezaťažujú. Určite si ich kúpim znovu.
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.