Blogerka v drogérke 8/2022

 Letné prázdniny sa pomaly, ale isto blížia ku koncu a ja som už teraz v strese ako sa začnem nový akademický rok. Posledné teplé dni sú pred nami, posledné dovolenky a slnkom zaliate pláže uvidíme až o rok. Letné slnko a letné teploty obľubujú mnohé z nás, no vyberajú si svoju daň a túto cenu zaplatí práve naša pokožka. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať pár zaujímavých produktov, ktoré som si počas leta obľúbila, otestovala a ktoré by mohli zaujať aj vás. 

Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že som ambasádorka na tento rok pre značku Schwarzkopf a práve od nich mi za august prišiel balíček s vlasovou kozmetikou Gliss Summer Repair. Balíček obsahuje ošetrujúci šampón na slnkom namáhané vlasy, regeneračný kondicionér na vlasy, olejček na vlasy a maska na vlasy. Všetky štyri produkty obsahujú tekutí keratín, ktorá obnovuje prirodzený lesk a pružnosť vlasov. Marhuľový olej a Omega - 9 mastné kyseliny chránia vlasy pred vysušením. Majú krásnu sladkú vôňu. Sú úžasným pomocníkom hlavne v letnom období, ak ste vystavované chlórovej či morskej vode alebo slnečnému žiareniu. 

Počas dovolenky sa mojim obľúbencom stalo telové mlieko od značky Balea Natural Beauty z bio ruží a mandľovým olejom. Veľmi ma mrzí, že som ho neobjavila skôr. Je vhodné pre všetky typy pokožky. Má veľmi jemnú konzistenciu, dobre sa nanáša, rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Po použití je pokožka jemná, pružná a krásne rozvoňaná. Vonia po dračom ovocí. Hydratuje pokožku až na 72 hodín.  Vždy mi vonia celá posteľ od neho. 

Leto, i keď je krásne obdobie, je to aj obdobie zarastajúcich a zapálených chĺpkov, ktorých sa potrebujeme zbavovať oveľa častejšie, než to bolo v zime. Jedným časom som používala ošetrujúci gél na holenie Sensitiv od Alverde, ale ten momentálne v DMke nemajú, tak som hľadala nejakú náhradu a našla som Balea gél na holenie na citlivú pokožku. Nielenže je ružový a krásne vonia, ale pokožku upokojuje a chráni ju pred podráždením. Po holení nevznikajú žiadne vyrážky či drobné poranenia. Pokožka je hydratovaná a zjemnená. 

Starostlivosť o pleť v lete vyžaduje pravidelné čistenie pleti, antioxidanty či hydratáciu. Práve na dovolenku som si kúpila od Garnier Skin Naturals micelárnu vodu s ružovou vodou. Je obohatená o ružovú vodu, ktorý oživý a rozžiari mdlú a citlivú pleť. Veľmi dobre odličuje a čistí pokožku. Má veľmi príjemnú vôňu. Zobrala som si menšie cestovné balenie, no keď ho vyničím, tak si určite kúpim väčšie, lebo je fakt super. 

Textilné masky od Garnier zbožňujem a kupujem si ich pravidelne. V lete sú must have produktov. Odporúčam dať do chladničky aspoň hodinu pred použitím. Pred nedávnom vyšla novinka regeneračná maska obohatená o 2 milióny probiotických frakcií, ktorá posilňuje kožnú bariéru a intenzívne hydratuje pleť. 

Mojím spoločníkom počas dovolenky bolo Catrice pleťové sérum Hydro Supercharged, ktoré obsahuje 1% trojitej kyseliny hyalurónovej a 5% niacínamidu. Konzistencia je veľká ľahká, dobre sa vpíja do pokožky, zabezpečuje až 48 - hodinovú hydratáciu. Je ideálnym doplnkom každodennej kozmetickej rutiny. 

Určite ste si všimli v DMkách ich novú letnú edíciu starostlivosti o nohy s vôňou broskyne. Mňa najviac zaujal peeling a krém na chodidlá Dreamy Peach. Obsahuje kokosový olej, bambucké maslo a výťažok z broskýň. Zbavuje pokožku odumretých čiastočiek kože a zanecháva pokožku jemnú a vláčnu. 

V DMke majú aj nové odlakovače bez acetónu s olejom s marhuľových jadier. Je vhodný aj na citlivé nechty. Efektívne, jemne a šetrne odstráni lak na nechtoch. Ja mám tieto od Ebelin najradšej. 

Z dekoratívnej kozmetiky tu mám 2 rúže od Essence Hydra Matte, ktoré vytvárajú matný finiš a navyše hydratujú pery. Obsahujú bambucké maslo, slnečnicový olej a komplex vitamínov. Zobrala som si odtieň 401 Mauve - ment a 402 Honey - stly

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.